XXL Nutrition

wat vind jij van de ramadam?

Mensen gaan misschien wel wat rellen maar worden het snel beu en je zal snel op alle ignore listen staan.

Om echt famous als sniperx en luppie te worden, moet je constant proberen discussie's te winnen maar tegelijkertijd je compleet belachelijk maken.

Hmm, bedankt voor de tip. Misschien ben ik niet zo geschikt als ik dacht om de nieuwe sniperX te zijn. Ik merk nu al dat het constant op F5 rammen vervelend word.

Je weet best dat een (groot) deel hier anti-moslim is en dus (veelal) met belachelijke ongenuanceerde reacties komt. Dit soort topics is niet 'vragen om meningen' maar een onnodige poging om een xenofobe reacties op wekken.
Nog iemand die claimde 'meningen' te vragen over dit soort onderwerpen : http://forum.dutchbodybuilding.com/...aanse-jongeren-diamantbuurt-amsterdam-209140/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/waarom-ben-jij-voor-tegen-wilders-207964/

Het enige wat je hiermee doet is jezelf omlaag halen( en daarbij mij omdat ik de moeite neem te reageren op dit soort onzin). Hiermee bedoel ik niet dat dit soort onderwerpen niet besproken moeten worden maar het feit dat jezelf nauwelijks een standpunt inneemt en gewillig wacht tot figuren als Arnoldfan opduiken om hun ziekelijke hersenspinsels uit te spuwen is veelzeggend.

Ik vind afbeeldingen plaatsen van ongenuanceerde anti-islam bullcrap iets asocialer dan iemand aanspreken op zijn ondoordachte postings.

Maar goed, ik ben er verder klaar mee.

Wat lul je nou man, het is toch in het algemeen ook gewoon k*t volk.

Wat lul je nou man, het is toch in het algemeen ook gewoon k*t volk.

Hij is gwn naief, heb al meerdere keren vertelt dat de overgrote meerderheid in de gevangenis moslims zijn maar dan word je direct vergelijken met een racist of een idiote wildersfan:(.

Hij is gwn naief, heb al meerdere keren vertelt dat de overgrote meerderheid in de gevangenis moslims zijn maar dan word je direct vergelijken met een racist of een idiote wildersfan:(.

Ik ken genoeg buitenlanders die ook een hekel hebben aan Marokkanen, dus zo racistisch is het niet. Plus ze doen het toch zelf, pleur op man, tuurlijk zitten overal goeien bij, maar bij Marokkanen is het gewoon de zware minderheid.

Ik ken genoeg buitenlanders die ook een hekel hebben aan Marokkanen, dus zo racistisch is het niet. Plus ze doen het toch zelf, pleur op man, tuurlijk zitten overal goeien bij, maar bij Marokkanen is het gewoon de zware minderheid.
Wat pittbulls onder de honden zijn, dat zijn marokkanen onder de mensen.

Mijn mening: Opdonderen met die tradities.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k*t marokkanen.

rodney_king.jpg

Een bak vol met onzin.

vind ut maar hypocriet...pas precies in het plaatje van veel gelovigen.

Je voelt wat armen voelen... en daarna vreet je je helemaal vol en krijg je geld van familie. fl**ker toch op.

Je weet best dat een (groot) deel hier anti-moslim is en dus (veelal) met belachelijke ongenuanceerde reacties komt. Dit soort topics is niet 'vragen om meningen' maar een onnodige poging om een xenofobe reacties op wekken.
Nog iemand die claimde 'meningen' te vragen over dit soort onderwerpen : http://forum.dutchbodybuilding.com/...aanse-jongeren-diamantbuurt-amsterdam-209140/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/waarom-ben-jij-voor-tegen-wilders-207964/

Het enige wat je hiermee doet is jezelf omlaag halen( en daarbij mij omdat ik de moeite neem te reageren op dit soort onzin). Hiermee bedoel ik niet dat dit soort onderwerpen niet besproken moeten worden maar het feit dat jezelf nauwelijks een standpunt inneemt en gewillig wacht tot figuren als Arnoldfan opduiken om hun ziekelijke hersenspinsels uit te spuwen is veelzeggend.

Ik vind afbeeldingen plaatsen van ongenuanceerde anti-islam bullcrap iets asocialer dan iemand aanspreken op zijn ondoordachte postings.

Maar goed, ik ben er verder klaar mee.

Ik vind het een dom iets, het zou wettelijk verboden moeten worden en moslims die toch meedoen aan de ramadan moeten het land uitgezet worden !

vind ut maar hypocriet...pas precies in het plaatje van veel gelovigen.

Je voelt wat armen voelen... en daarna vreet je je helemaal vol en krijg je geld van familie. fl**ker toch op.

Dat vol vreten mag sowieso niet, zo staat er in de Koraan:

“Eat and drink, but be not excessive. Indeed, He does not like those who commit excess.” [Sûrah al-A'râf: 31]
Maar toch zijn er mensen die het bovenstaande voor het gemak vergeten en zo'n beetje alles wat hen overdag is ontbeerd, 's avonds in één keer inhalen. Aan zulke mensen heb ik geen goed woordje over. Maar dat zijn ook niet de 'echte' gelovigen, iemand die zijn geloof namelijk van a tot z kent, kent de bovenstaande vers ook maar al te goed, en die proppen zich dus niet vol en vasten zoals het moet.

Terug
Naar boven