AndroidHealthClinic

wat vind jij van de ramadam?

Als je aan je dagelijkse hoeveelheid dit en dat moet voldoen,dan zit je niet anders opgescheept dan je 'vol vreten' (wat bovendien nog een vaag en relatief begrip is). Maar toch wel een mooi iniatief van mohammed. Respect +1 voor ramadan.

Welke mafkees heeft btw dit topic gestart? Heeft ie expres de titel verkeerd gespeld of is ie gewoon zwakbegaafd? :roflol:

de ramadan is niet alleen niet eten en niet drinken wanneer de zon schijnt. Ook coïtus , schelden , ruzie maken en een aantal meer dingen zijn niet toegestaan. Wat mensen ervan vinden doet er niet echt aan toe.

Kan me niet echt veel schelen zolang de mensen die er aan meedoen maar niet denken dat ik me mond ga houden over eten en drinken. En dat ik af en toe een keer scheld ofzo moeten ze ook maar accepteren.

Voor de rest vind ik 't wel knap van de mensen die er aan meedoen, dat niet eten zou ik niet een maand lang vol willen houden :D.

Dat moeten zij helemaal zelf weten. Ik lig er niet wakker van. :)

Ik vind de ramadam onverantwoord en slecht voor de gezondheid.

Vooral dat overdag niet mogen drinken vind ik nogal onverstandig. (en dan valt het in Nederland nog wel mee, maar je zult toch in Noord Afrika wonen... 30+ graden iedere dag en niet mogen drinken... ). Dat eten valt wel mee.

Het is niet de ramadan waar ik problemen mee heb, maar religie. ALLE religies. Dat je met een hogere macht praat is allemaal leuk en aardig, maar de eerste de beste die beweerde dat de hogere macht iets tegen hem (meestal mannen) zei hadden ze moeten opsluiten met de andere gekken.

Ik geloof ook wel eens iets wat ik niet kan bewijzen, maar om dat nu te gaan institutionaliseren en er allerlei regeltjes en kledingvoorschriften aan te gaan hangen is niet van deze tijd (laat ik me subtiel uitdrukken). En dan dogmatisch gaan vasthouden aan achterhaalde waarheden maakt het van kwaad tot erger.

Maar een periode bewust (niet) eten, retrospectie, dankbaarheid en iets voor anderen te doen ... Ik zeg DOEN !

zolang ze er mij niet mee lastig vallen moeten ze dat zelf weten...

We kunnen beter praten over die Jehova's die elke week om 10 uur op de stoep staan, net op de dag dat je uit wilt slapen! :fuu:

ik vind die neppe moslim feest dagen wel handig..dan kunnen die mannen mooi met kerst enz werken:P

maar nee ze willen heiligendagen en kerst....moslim...kerst uuuh juist

ze doen maar met zun uithonger dagen...gaat nergens over

Paar jaar geleden zat ik bij wat irakezen in de klas, ik heb 1 dag mee gedaan maar hield het geen 5 uur vol. Als hun het lekker willen doen moeten ze het lekker doen, ik blijf zelf lekker vreten.. Ook waar hun bij zitten.

Dat ze hun ramadan maar in marokko gaan doen imo.
Heb geen behoefte aan dat hevige moslim gedoe hier... juist zoals ik ook geen behoefte aan die hevige katholieken :mad: die mogen ook oprotte. ****ing geloof = de oorzaak van allerhande onzin

ram madam???
:D:D:Dgeen problemen mee

Je weet best dat een (groot) deel hier anti-moslim is en dus (veelal) met belachelijke ongenuanceerde reacties komt. Dit soort topics is niet 'vragen om meningen' maar een onnodige poging om een xenofobe reacties op wekken.
Nog iemand die claimde 'meningen' te vragen over dit soort onderwerpen : http://forum.dutchbodybuilding.com/...aanse-jongeren-diamantbuurt-amsterdam-209140/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/waarom-ben-jij-voor-tegen-wilders-207964/

Het enige wat je hiermee doet is jezelf omlaag halen( en daarbij mij omdat ik de moeite neem te reageren op dit soort onzin). Hiermee bedoel ik niet dat dit soort onderwerpen niet besproken moeten worden maar het feit dat jezelf nauwelijks een standpunt inneemt en gewillig wacht tot figuren als Arnoldfan opduiken om hun ziekelijke hersenspinsels uit te spuwen is veelzeggend.

Ik vind afbeeldingen plaatsen van ongenuanceerde anti-islam bullcrap iets asocialer dan iemand aanspreken op zijn ondoordachte postings.

Maar goed, ik ben er verder klaar mee.

image-thumb1.png

Het enige wat de TS vraagt is ''wat vind jij van de Ramadan?'', ik snap niet zo goed waar je al deze onzin vandaan haalt.

En ontopic; ik zou er zelf nooit aan mee doen, maar voor de mensen die het wel doen heb ik veel respect. 2 uur nadat ik gegeten heb, heb ik al weer honger en ik kan me niet voorstellen dat ik dan nog eens 8 uur lang ofzo niet mag eten. En ik denk dat het voor die mensen ook een goede manier is om hun eigen leven beter te waarderen en dat is volgens mij ook de achterliggende gedachte van de Ramadan.

ik doe er niet aan mee, verder geen probleem mee.

Alles behalve gezond... Moslimbodybuilders lijden enorm onder dit ongezonde eetschema, afschaffen die handel dus!! Pfff regels volgen uit een boekje dat duizenden jaren geleden is opgesteld door één of andere halve gare, dikke bullshit!

Jij bent misschien weer zo'n enkeling wat niet komt ahh ****** kaaskop wach jij maar dit dat, maar zo zijn ze 9 van de 10 keer wel.

En als jij zo'n goeie bent, dan ben je het ook vast wel met me eens dat je volk in een kwaad daglicht wordt gezet door de meerderheid van jullie straattuig...

Terug
Naar boven