Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar straks is het 'die anabolen het huis uit of ik, je kan kiezen' en wat danGelukzakken allemaal.
De mijne doet er toch wel moelijk over ze wil dat het men laatste kuurtje wordt....Yeah right.
Ze zal er haar toch moeten bij neerleggen want ik blijf doorgaan.

Ja maar straks is het 'die anabolen het huis uit of ik, je kan kiezen' en wat dan![]()

Ja maar straks is het 'die anabolen het huis uit of ik, je kan kiezen' en wat dan![]()
ha ha nu bezig met eerste winny kuur maar weet niet of ik volgende teste ga zeggen. Wil het liever wel.
laten zien wie baas in huis is,en doen wat je wil,ze heeft er tenslotte zelf alleen maar baat bijNu geen anabool maar ephedrine en dat stuit al op weerstand. Heb voorzichtig winstrol aangekaart... was geen succes![]()

laten zien wie baas in huis is,en doen wat je wil,ze heeft er tenslotte zelf alleen maar baat bij![]()

jij moest het vragen aan je mamie want je woont nog bij je ouders sjeekhoofd

jij moest het vragen aan je mamie want je woont nog bij je ouders sjeekhoofd![]()
De mijne zaagt er niet over ze vind bepaalde bijwerkingen zelfs leuk.
Kan natuurlijk ook zijn omdat ik ON veel rustiger en liever ben dan OFF...blijkbaar heb ik van nature iets te kort wat in een cycle opgevangen wordt.Vandaar ook mijn gedachte om On te blijven.