Fitness Seller

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukzakken allemaal.

De mijne doet er toch wel moelijk over ze wil dat het men laatste kuurtje wordt....Yeah right.

Ze zal er haar toch moeten bij neerleggen want ik blijf doorgaan.

De mijne vindt het ook helemaal niks :(

mijn vrouw is er ook tegen, maar we zijn er nu over aan het praten om via een arts lichtjes test te gebruiken, vanwege mijn leeftijd, stelt haar al iets meer gerust dat ik het via een arts wil doen

Ik denk dat ze bij me volgende kuur in augustes ook beetje begint je zeuren.

Had verteld over mela 2, Nu wilt je dat zelf ook al haha

De mijne zaagt er niet over ze vind bepaalde bijwerkingen zelfs leuk.

Kan natuurlijk ook zijn omdat ik ON veel rustiger en liever ben dan OFF...blijkbaar heb ik van nature iets te kort wat in een cycle opgevangen wordt.Vandaar ook mijn gedachte om On te blijven.

Gelukzakken allemaal.

De mijne doet er toch wel moelijk over ze wil dat het men laatste kuurtje wordt....Yeah right.

Ze zal er haar toch moeten bij neerleggen want ik blijf doorgaan.
Ja maar straks is het 'die anabolen het huis uit of ik, je kan kiezen' en wat dan ;)

de mijn is nooit echt voor aas geweest, nu pakt ze samen met mij HGH

Vind het best.
Zet zelfs de naald in me been.
Ik ben er te schijterig voor.

Kwestie van je goed voorbereiden inlezen en dan haar weer goed voor lichten.
Als ze weet dat jij weet wat je doet kan ze moeilijk tegen zijn.

Nu geen anabool maar ephedrine en dat stuit al op weerstand. Heb voorzichtig winstrol aangekaart... was geen succes :o

Mn vrouw heeft liever dat ik stop, maar accepteert mn keuze om dat niet te doen en doet er verder ook niet moeilijk over. Ze ziet wel in dat ik me er grondig genoeg in verdiept heb en de risico's probeer te minimaliseren.

Geen probleem, ze injecteert me zelfs 2 x per week.
Al zit ze er wel over in als ze ooit kinderen van me wil, maar dat komt wel goed ;)

De mijne zaagt er niet over ze vind bepaalde bijwerkingen zelfs leuk.

Kan natuurlijk ook zijn omdat ik ON veel rustiger en liever ben dan OFF...blijkbaar heb ik van nature iets te kort wat in een cycle opgevangen wordt.Vandaar ook mijn gedachte om On te blijven.

kijk dat effect heb ik dus ook ;alleen ze is er niet blij mee dat ik het doe maar ze zet wel de spuiten dus AAAAHHHH wat liefffff:D

ik heb wel gezegd dat ik niet meer zal kuren maar ja dan hebben we nog TRT in hoge doseringen zal ik maar zeggen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven