Mijn ex (20 aar geleden) injecteerde me zelfs.
De afgelopen 2 jaar heb ik mijn kuurtjes gewoon gezet zonder het te vertellen. Wel heel open met de B12 aan de gang die we op vakantie in Belgie kochten zodat het niet raar was dat ik met spuiten bezig was.
Vind het niet nodig om alles te vertellen in een relatie, je mag ook best dingen voor jezelf hebben.
Een half jaar geleden ging ik aan de HGH wat in de koeling moet. Ik had het geluk dat er toen net iets op tv kwam over HRT in de US waar mannen van 70+ weer gespierd en happy zijn. Meteen gebruik van gemaakt en gezegd dat ik dat ook ging doen, daag daarna spul in de koelkast. Daarna de test-e geintroduceerd een geen problemen meer. Ik doe dan ook geen rare doseringen en laat me goed controleren dus ze heeft geen reden tot ongerustheid.
Laatst met slin begonnen, heb ik dr duidelijk moeten maken wat er fout kan gaan en wat ze dan moet doen. Ze keek even bezorgd maar ging OK.
Wel grappig, ze vond het allemaal nooit zo nodig, gespierd zijn was ook niet belangrijk, maar nu er (positive) reacties uit de omgeving komen en vrouwen naar mij omkijken (zij ziet dat trouwens meer dan ik) omdat het eindelijk ergens op begint te lijken is ze er wel trots op.