MuscleMeat

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze zet m'n spuiten...maar vind dit echt walgelijk...net als mijn grote lichaam trouwens!
had hier voor 'n neukertje die geilde echt op m'n lichaam...vond het helemaal niets om als stuk vlees gezien te worden...de relatie die ik nu heb is echt gebaseerd op innerlijk(en extreme coïtus)...das veel toffer imo!

ze zet m'n spuiten...maar vind dit echt walgelijk...net als mijn grote lichaam trouwens!
had hier voor 'n neukertje die geilde echt op m'n lichaam...vond het helemaal niets om als stuk vlees gezien te worden...de relatie die ik nu heb is echt gebaseerd op innerlijk(en extreme coïtus)...das veel toffer imo!
Hmm... Voor mijn gevoel staat 'innerlijk' veel te dicht bij 'extreme coïtus' :D

Bij ons is het zelfs zo, dat als we ruzie hebben, ze zegt dat dat door de Anabolen komt...
Naar mijn mening onzin, misschien een heeeeel klein beetje, maar volgens mij is het voor haar meer een aangrijppunt om gelijk te hebben ;)

haha dat doet de mijne ook man, echt irritant :P

vrouwmensch: "Je snurkt de laatste tijd veel meer, dat komt zeker van de anabolen?"
beest: "Nee, dat komt omdat ik 5000+ kcal per dag eet"
vrouwmensch: "oh"

Bij ons is het zelfs zo, dat als we ruzie hebben, ze zegt dat dat door de Anabolen komt...
Naar mijn mening onzin, misschien een heeeeel klein beetje, maar volgens mij is het voor haar meer een aangrijppunt om gelijk te hebben ;)
tja dat is dus de keerzijde ;dat is een side effect wat steeds in het nieuws komt en dat blijft hangen bij de vrouwen en dat gaan ze gebruiken als ze ergens hun zin niet mee krijgen ;)
dus als ze iets vragen gewoon ja zeggen ook al ben je het er niet mee eens oja en dit gaat ook nog komen als je geen ja zegt is het ook gelijk dan de eerste 6 weken geen coïtus meer (of zal ik de enige zijn die dat mee maakt:dunno: )

Maar een balans is echt te gek, als ze je aan het betasten/bewonderen is terwijl je bezig bent...

tja dat is dus de keerzijde ;dat is een side effect wat steeds in het nieuws komt en dat blijft hangen bij de vrouwen en dat gaan ze gebruiken als ze ergens hun zin niet mee krijgen ;)
dus als ze iets vragen gewoon ja zeggen ook al ben je het er niet mee eens oja en dit gaat ook nog komen als je geen ja zegt is het ook gelijk dan de eerste 6 weken geen coïtus meer (of zal ik de enige zijn die dat mee maakt:dunno: )

Probeert ze wel, maar eenmaal in bed verleid ik dr toch wel dus dat is kansloos. Tegenwoordig maak IK de grap dat ze geen coïtus krijgt als ik mn zin niet krijg.
Maar.... ze ziet er wel naar uit dat mn kuur straks afgelopen is want mn libido is door het plafond.

Krijg je dan gelijk 6 weken geen zin ? Pff, nee dat is lekker voor je relatie!
Als je chick zo is dat ze je met coïtus probeert te pakken dan ben eigenlijk gewoon verplicht om vreemd te gaan.

ze heeft er respect voor voor wat ik wil bereiken,en ze beseft zeer goed wat ik er allemaal voor doe en nog meer voor laat dus zij vind het geen enkel prob dat ik het doe . enkel het financiele zit haar mss een beetje dwars . maar voor haar op dat vlak op haar gemak te stellen ga ik in de weekends wat gaan klussen

ze vind het niet erg nee ze houd wel van een beetje gespierde vent :P

Krijg je dan gelijk 6 weken geen zin ? Pff, nee dat is lekker voor je relatie!
Als je chick zo is dat ze je met coïtus probeert te pakken dan ben eigenlijk gewoon verplicht om vreemd te gaan.

ach eigenlijk is het geen probleem gewoon wachten tot ze slaapt en dan voorzichtig op haar buik rollen en dan gewoon nemen;wat ook leuk is ,'s morgens vraagt ze dan wel eens hoe het komt dat haar gezicht helemaal plakt en ik weet dan natuurlijk van niets;)

Die van mij kwam erachter wat het kostte ...
Ze vindt het nu goed op voorwaarde dat zij voor hetzelfde geld schoenen mag kopen ...
Zucht....

Mijn ex zou zeggen hoe meer test hoe beter

vertelde het vandaag en ze vond het maar niks maar die spieren vind ze wel heel leuk...

vertel het wel gewoon anders krijg ik de vraag ''wat is da voor potje in de koelkast?''

mijn moeder fixt zelfs de insuline spuitjes voor de hcg op haar werk voor me haha:D

• Topic Starter Topic Starter
mijn vrouw fixt me prygnil,ze vraagt het op voorschrift aan de dokter die wel weet dat het voor mij bedoeld is:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven