Fitness Seller

Wat vind jouw vrouw/vriendin van je anabolen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon niks zeggen.
Wat niet weet wat niet deert boys.

Heb ik ook al aangedacht en dat stiekem gedoe zie ik totaal niet zitten,het is een moeilijke situatie,ze vind het brol en zegt dat het veel geld kost.

Ik doe ook toegevingen voor haar,we zitten hier tuis met drie honden en vijf chinchilla's was ook haar idee.

Is een beetje wikken en wegen.

die van mij zei er in t begin niks over. allé, naar die clenbuterol was ze wel curieus "want als dat "pillekes" zijn om te vermageren..."
Toen ik mijn stock thuis begon op te slaan, interesseerde het haar eigenlijk ook niet bijster veel....en toen heeft ze eens gevraagd hoeveel die producten allemaal samen gekost hadden...ik voelde de bui al hangen en heb er de helft afgedaan, maar ze was toch nog altijd geschockeerd. ze vond het allesbehalve normaal.

maar op zich is ze er niet tegen. het stuk over cutten interesseert haar wel denk ik (alle vrouwen zijn geïnteresseerd in vermageren)

(PS: wij hebben gescheiden rekeningen en delen bepaalde kosten)

De mijne heb dr geen problemen mee, ze zegt je moet zelf weten wat je met je eigen lichaam doet.. en naja daar heeft ze volkomen gelijk in
Snel ffies aan een kuurtje beginnen:D haha nee maar bedoel het ligt tog ook lekker zacht voor hun ??...'hun' jaaa 1 gaat snel vervelen denk dat de meeste dat wel kennen hier:rolleyes:

Ik vind het aantal gebruikers op dit forum toch enorm en de manier waarover er hier wordt gesproken vind ik feitelijk niet kunnen. Jullie doen net alsof het gaan om wat proteïne poeder dat je neemt.

Als je het dan neemt, ok. Maar ik hoop dat jullie goed beseffen wat de voor en nadelen zijn en dat je je goed hierover geïnformeerd hebt. Als jullie dit het allemaal waard vinden dan is dat jullie keuze, jullie doen uiteindelijk wat je willen, maar ik heb vaak de indruk dat vele van jullie niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn.

Ook het aantal mensen van mijn leeftijd die al zelf een 'kuurtje doen' is aan het stijgen, of dan hoor je van die uitspraken, als ik 21 ben dan begin ik ermee. Zou je niet eerst het maximum uit je lichaam proberen te halen zonder al die extra? Op dit forum staat wel degelijk de voor en nadelen over gebruik en vele interessante informatie, maar jammer genoeg denk ik dat het enigste wat de meeste zien is dat het helemaal in orde is om te pakken. Dat het zelfs bijna nodig is, want ik hoor gebruikers zelden iets zeggen over de nadelen.

Maar bon, sorry voor mijn gezaag, meeste van jullie zullen dit waarschijnlijk al vaak genoeg gehoord hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het aantal gebruikers op dit forum toch enorm en de manier waarover er hier wordt gesproken vind ik feitelijk niet kunnen. Jullie doen net alsof het gaan om wat proteïne poeder dat je neemt.

Als je het dan neemt, ok. Maar ik hoop dat jullie goed beseffen wat de voor en nadelen zijn en dat je je goed hierover geïnformeerd hebt. Als jullie dit het allemaal waard vinden dan is dat jullie keuze, jullie doen uiteindelijk wat je willen, maar ik heb vaak de indruk dat vele van jullie niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn.

Ook het aantal mensen van mijn leeftijd die al zelf een 'kuurtje doen' is aan het stijgen, of dan hoor je van die uitspraken, als ik 21 ben dan begin ik ermee. Zou je niet eerst het maximum uit je lichaam proberen te halen zonder al die extra? Op dit forum staat wel degelijk de voor en nadelen over gebruik en vele interessante informatie, maar jammer genoeg denk ik dat het enigste wat de meeste zien is dat het helemaal in orde is om te pakken. Dat het zelfs bijna nodig is, want ik hoor gebruikers zelden iets zeggen over de nadelen.

Maar bon, sorry voor mijn gezaag, meeste van jullie zullen dit waarschijnlijk al vaak genoeg gehoord hebben.
de les over de voor en na delen worden door wetenschappers en dokters tegengesproken,niet te min ik mijn huiswerk goed gedaan heb en weet waar mee ik bezig ben.:)

Inderdaad somige peepz weten niet waarmee ze bezig zijn thats true.. en die komen er vroeg of laat vanzelf wel 8ter int leven...
maar een ding is heel zeker,veel mensen hier weten heel goed waarmee ze bezig zijn.. & btw hoe kan jij nou van achter je pc een conclusie trekken over mensen? lijkt me praktisch onmogelijk hea.. maargoed de mensen hier die er heel veel verstand van hebben hebben ook het recht om dat te gebruiken daar hebben ze geen peepz voor nodig die komen vertellen wat de nadelen zijn.. want jaa tenslotte is dat waar mensen zoals jou op benadrukken het is altijd SLECHT en NIET GOED en FOUT en ERG of what ever,,

mijn mening is dus ga lekker bij je buurman zeiken en niet hier..

'want jaa tenslotte is dat waar mensen zoals jou op benadrukken het is altijd SLECHT en NIET GOED en FOUT en ERG of what ever,,
'

Vind jij het goed dan? Het is nu eenmaal zo dat het niet goed is. Ik weet wel dat vele wetenschappers hier tegenstrijdige informatie over geven, maar de algemene consensus is wel dat het beter is om er van af te blijven. Waarom het risico nemen vraag ik me dan af. Naturel kan je een fysiek behalen dat beter is als dat van 90% van de mensen.

'3. Mag ik AAS gebruiken als ik mijn natuurlijke limiet nog niet heb bereikt?

Nee. Of toch nagenoeg niet. Dit sluit nauw aan bij het vorige punt. Eerst en vooral omdat als je nog niet dicht bij je natuurlijke limiet bent je nog niet voldoende variaties in training en dieet hebt geprobeerd om aan te nemen dat je klaar bent om pharmaceutica te gebruiken. De tweede reden is dat als je niet in staat bent zo'n natuurlijke limiet te halen, je niet voldoende verstand van voeding of wilskracht hebt om er te raken. Dan verspil je veel geld en een hoop goede AAS zonder het verhoopte resultaat.

'btw hoe kan jij nou van achter je pc een conclusie trekken over mensen? '

Jij bent 21 en je traint 2jaar, ik ga ervan uit dat jij zelf 'kuurtjes' doet. Ga jij me nu eerlijk zeggen dat jij je volledige natuurlijke limiet al behaald hebt? Ik betwijfel het. Deze informatie maakt het mij mogelijk om van achter mijn pc een conclusie te trekken over jou. Die is namelijk dat jij zoals de meeste 19jarige die aan fitness beginnen gwn snel resultaat wil zien. En jij doet daarmee wat je wilt, je mag gerust van mij zoveel pakken als je wil, het is jouw lichaam en je doet ermee wat je wil.

'btw hoe kan jij nou van achter je pc een conclusie trekken over mensen? lijkt me praktisch onmogelijk hea'

'want jaa tenslotte is dat waar mensen zoals jou op benadrukken het is altijd SLECHT en NIET GOED en FOUT en ERG of what ever,,'

Je verwijt me iets en 1minuut later doe je hetzelfde.

'mijn mening is dus ga lekker bij je buurman zeiken en niet hier..'

Waarom zo vijandig vraag ik me af. Dit is een forum, er wordt hier verwacht dat men hun mening geeft. Als iedereen zoals jou zou denken dan zou het toch maar een saaie boel zijn.

EDIT: toch wel even duidelijk maken dat ik niets tegen mensen heb die 'kuurtjes doen', ik vind gwn dat er op dit forum soms wat licht over gedaan wordt. Ik begrijp waarom sommige extra dingen nemen, maar ik vind het gwn ronduit belachelijk dat mensen dat doen voordat ze hun maximum naturel fysiek behaald hebben.

Laatst bewerkt:
'want jaa tenslotte is dat waar mensen zoals jou op benadrukken het is altijd SLECHT en NIET GOED en FOUT en ERG of what ever,,
'

Vind jij het goed dan? Het is nu eenmaal zo dat het niet goed is. Ik weet wel dat vele wetenschappers hier tegenstrijdige informatie over geven, maar de algemene consensus is wel dat het beter is om er van af te blijven. Waarom het risico nemen vraag ik me dan af. Naturel kan je een fysiek behalen dat beter is als dat van 90% van de mensen.

'3. Mag ik AAS gebruiken als ik mijn natuurlijke limiet nog niet heb bereikt?

Nee. Of toch nagenoeg niet. Dit sluit nauw aan bij het vorige punt. Eerst en vooral omdat als je nog niet dicht bij je natuurlijke limiet bent je nog niet voldoende variaties in training en dieet hebt geprobeerd om aan te nemen dat je klaar bent om pharmaceutica te gebruiken. De tweede reden is dat als je niet in staat bent zo'n natuurlijke limiet te halen, je niet voldoende verstand van voeding of wilskracht hebt om er te raken. Dan verspil je veel geld en een hoop goede AAS zonder het verhoopte resultaat.

'btw hoe kan jij nou van achter je pc een conclusie trekken over mensen? '

Jij bent 21 en je traint 2jaar, ik ga ervan uit dat jij zelf 'kuurtjes' doet. Ga jij me nu eerlijk zeggen dat jij je volledige natuurlijke limiet al behaald hebt? Ik betwijfel het. Deze informatie maakt het mij mogelijk om van achter mijn pc een conclusie te trekken over jou. Die is namelijk dat jij zoals de meeste 19jarige die aan fitness beginnen gwn snel resultaat wil zien. En jij doet daarmee wat je wilt, je mag gerust van mij zoveel pakken als je wil, het is jouw lichaam en je doet ermee wat je wil.

'mijn mening is dus ga lekker bij je buurman zeiken en niet hier..'

Waarom zo vijandig vraag ik me af. Dit is een forum, er wordt hier verwacht dat men hun mening geeft. Als iedereen zoals jou zou denken dan zou het toch maar een saaie boel zijn.

EDIT: toch wel even duidelijk maken dat ik niets tegen mensen heb die 'kuurtjes doen', ik vind gwn dat er op dit forum soms wat licht over gedaan wordt. Ik begrijp waarom sommige extra dingen nemen, maar ik vind het gwn ronduit belachelijk dat mensen dat doen voordat ze hun maximum naturel fysiek behaald hebben.

kijk dit bedoel ik nou, je trekt nu al een foute conclusie ik train geen 2 jaar maar 6jaar waarvan 3jaar 5x perweek bodybuilding. dus ik weet uberhoud niet waar je deze info vandaan haalt?
je gaat er van uit dat ik ook kuurtjes doe? waar haal je dit vooroordeel vandaan dan?
of mijn natuurlijke limiet behaald heb? nou nee zeker niet. maar ik heb al wel ruim 30kg naturel behaald.

ik ben het daar wel mee eens dat als je nog niet je natuurlijke limiet hebt bereikt je absoluut geen aas moet gebruiken.en helemaal niet op hele jonge leeftijd, tegenwoordig grijpt men'veral jonge onervaren jongetjes naar de aas puur omdat ze de wilskracht discipline en geduld niet hebben.

en ik doe niet vijandig ik geef gewoon mijn mening en die is gebaseerd op die van jou. en thats it

geen ruzie maken he,026boy het is wat je vrouwtje ervan vind als een of andere oetlul er niet mee akkoord is trekken we o,s dat toch niet aan,topic is wat vind je vrouwtje ervan ;)

'Maar ik ben tog egt +- 6maandjes echt serrieus bezig in the gym'

Dit zeg je op september 2008. Het staat zo bij je foto's

'De mijne heb dr geen problemen mee, ze zegt je moet zelf weten wat je met je eigen lichaam doet.. en naja daar heeft ze volkomen gelijk in
Snel ffies aan een kuurtje beginnen haha nee maar bedoel het ligt tog ook lekker zacht voor hun ??...'hun' jaaa 1 gaat snel vervelen denk dat de meeste dat wel kennen hier'

Je zegt dat die van jouw er geen problemen mee heeft. Het 2de deel van deze post snap ik gwn niet. Maar als je niets neemt dan snap ik niet waarom je dan zo gereageerd heb.

Maar feitelijk denken we er praktisch hetzelfde over, enige verschil is dat jij het zou doen en ik niet. En ik heb al gezegd dat ik hier geen probleem mee heb, zolang je maar goed genoeg weet waarmee je bezig bent en als het feitelijk echt niet meer anders kan.

'als een of andere oetlul er niet mee akkoord is trekken we o,s dat toch niet aan'

Dus ik ben een oetlul omdat mijn mening niet overeenstemd met die van jou?

'Maar ik ben tog egt +- 6maandjes echt serrieus bezig in the gym'

Dit zeg je op september 2008. Het staat zo bij je foto's

'De mijne heb dr geen problemen mee, ze zegt je moet zelf weten wat je met je eigen lichaam doet.. en naja daar heeft ze volkomen gelijk in
Snel ffies aan een kuurtje beginnen haha nee maar bedoel het ligt tog ook lekker zacht voor hun ??...'hun' jaaa 1 gaat snel vervelen denk dat de meeste dat wel kennen hier'

Je zegt dat die van jouw er geen problemen mee heeft. Het 2de deel van deze post snap ik gwn niet. Maar als je niets neemt dan snap ik niet waarom je dan zo gereageerd heb.

Maar feitelijk denken we er praktisch hetzelfde over, enige verschil is dat jij het zou doen en ik niet. En ik heb al gezegd dat ik hier geen probleem mee heb, zolang je maar goed genoeg weet waarmee je bezig bent en als het feitelijk echt niet meer anders kan.

'als een of andere oetlul er niet mee akkoord is trekken we o,s dat toch niet aan'

Dus ik ben een oetlul omdat mijn mening niet overeenstemd met die van jou?
helamaal niet marr je hoeft er toch geen hele heisa over te maken,je mag zeker je mening zeggen maar ik had dit topic aangemaakt om te weten wat iedereen zijn vrouw/vriendin ervan vond.ik denk dat de meeste die gebruiken best weten met wat ze bezig zijn,en de voor en nadelen ervan kennen,daar hoef je jezelf niet druk in maken:)peace in dbb:D

Je hebt gelijk, dit topic gaat idd over iets anders. Het leek me gwn het ideaal moment om hierover iets te zeggen. Was ook een beetje verbaasd dat er zoveel mensen zijn die dat werkelijk doen. Langs een kant begrijp ik het wel, maar toch, het blijft bizar.

Wat is bizar ?

Maar een balans is echt te gek, als ze je aan het betasten/bewonderen is terwijl je bezig bent...

Dat wel maar vrouwen die je enkel voor je lichaam willen hoef ik toch niet, die laten je ook vallen de dag dat dat lichaam er niet meer is!

Ontopic: Ik ben er altijd eerlijk over, ik val op slimme vrouwen en die zijn niet achterlijk! Trouwens het is toch normaal dat ze er tegen zijn als ze je graag zien, het is en blijft ongezond en ze willen niet dat je iets overkomt!!

laatst nog over gehad met het vrouwtje omdat ik mij zat te verdiepen in AS icm cut. Zou met plezier mijn prikjes zetten omdat ze zelf op wat meer spier geilt, maar op drie voorwaarden.

1# Pas na dat mijn zwemmers voor de tweede keer hun nut hebben bewezen.
2# Niet te extreem en te droog.
3# Onder begeleiding van iemand die er echt verstand van heeft en alles kan overzien.

Zelf kan ik mijzelf hier prima in vinden maar het laatste zal wel moeilijk zijn om aan te voldoen aangezien je zowat een medicus moet zijn.

je zwemmers werken na een kuur ook nog ....genoeg bewijzen van er hoeft er maar eentje van de bende zijn best te doen he....

Dat wel maar vrouwen die je enkel voor je lichaam willen hoef ik toch niet, die laten je ook vallen de dag dat dat lichaam er niet meer is!

Ontopic: Ik ben er altijd eerlijk over, ik val op slimme vrouwen en die zijn niet achterlijk! Trouwens het is toch normaal dat ze er tegen zijn als ze je graag zien, het is en blijft ongezond en ze willen niet dat je iets overkomt!!

mooi gesproken,.

Volgens mij zijn de vrouwen van de superdudes generatie echt makkelijk kwa anabolen

Volgens mij zijn de vrouwen van de superdudes generatie echt makkelijk kwa anabolen
ik denk ook dat het niet meer zo is dat ze denken dat het verschrikkelijk gevaarlijk is,er zijn tenslotte dokters die dat zelf tegenspreken,overdaad schaad natuurlijk maar 1kuurtje per jaar zou geen kwaad kunnen,heb er ooit eens docu over gezien op national geo...:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven