Kreunen/grommen/schreeuwen zonder dat er een indrukwekkend gewicht wordt verplaatst.
Curlen in squatrek.
Van die mensen die met gekruiste benen in de lucht gaan bankdrukken en vervolgens mij uitlachen als ik een beetje arch.
Mensen in te strakke/korte/kleine kleren. Vaak zijn het van die mid-life-crisis mensen die dit doen. Dames, mits beetje strak uiterlijk, maakt me niet uit. Ik bemoedig hen zelfs.
Mensen op trilplaten.
Dikkerds die crunches doen. Mensen die uberhaupt crunches doen neem ik vaak al niet meer serieus.
Dikke mensen die aan de bar patat en shit bestellen.
Dikke, niet buffe, mensen in het algemeen.
Anorexia patienten op de cardio machines.
Mensen die commentaar leveren op het feit dat ik geen machines gebruik.
Mensen die meezingen met de breezahmuziek.
Breezahmuziek die zo hard staat dat ik mijn mp3-speler niet meer kan horen.
Dikke mensen die een miljoen keer 1kg optillen.
Mannen die curlen/squatten/benchen/deadliften met 10kg.
Mensen die gebruik maken van de machine waarop je niet meer je BW hoeft te dippen maar minder omdat het gewicht je dan omhoog drukt.
Mensen die me aankijken als ik een bout laat tijdens het squatten.
Mensen die me zeggen dat ik beter de legpress kan gebruiken dan te gaan squatten.
Instructeurs die het hebben over binnenkantborst.
Instructeurs die mensen meer op machines laten doen dan met losse gewichten of uberhaupt alleen maar machinewerk laten doen.
Instructeurs die lopen te b**chen als ik een keer m'n gewichten vergeet terug te leggen. En daarom m'n lidmaatschap blokkeren.
Mensen die in de kleedkamer de ****ing hele tijd in hun blote piemol rondrennen maar die je nooit ziet trainen.
Instructeurs die me raar aankijken als ik ff shrug.
Zijn er vast nog wel meer.