Fitness Seller

Wat vinden jullie bijzonder irritant in jullie sportcentrum ?

ik vroeg gisteren om een spotter bij het bankdrukken.
na te hebben uitgelegd wat spotten begreep hij het eindelijk (2 minuten later)
anyway, ik pak het gewicht uit de rekken en begin met mijn set, alles gaat goed tot op de laatste rep, het gewicht ging een beetje scheef en ik kreeg een flinke steek in mijn schouder. Die gast ziet het en zegt: "oh oh dat gaat niet zo goed he" en helpt me totaal niet om het goed te krijgen. Ik los het dus zelf op na veel pijn en leg het gewicht weer in de rekken. Gaat die gast me uitleggen dat ik het helemaal verkeerd deed en dat ik het gewicht te snel uitstootte. "je kunt beter een licht gewicht pakken en rustig uitstoten en bovenaan even een rustpauze nemen voordat je aan de volgende rep begint". Ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt en heb naar een andere spotter gezocht.

Vandaag sta ik op en mijn schouder doet aardig pijn in een bepaalde positie, ik hoop dat het snel over gaat maar het voelt aan als een blessure.

De kl***zak....:mad:

Spotters moet je nooit uit de zaal halen ;)

Zo herinner ik me nog iets van 2-3 weken terug. Iemand die normaal thuis schijnt te sporten komt naar de sportschool. Ipv zelf de oefeningen fatsoenlijk uit te voeren gaat ie mij de hele tijd lastig vallen. Met bankdrukken ongevraagd spotten, zeggen welke oefeningen ik voor de borst moet doen etc. Denk dan bij mijzelf...zorg jij eerst maar eens voor een fatsoenlijke techniek en kennis.

anyway, ik pak het gewicht uit de rekken en begin met mijn set, alles gaat goed tot op de laatste rep, het gewicht ging een beetje scheef en ik kreeg een flinke steek in mijn schouder. Die gast ziet het en zegt: "oh oh dat gaat niet zo goed he" en helpt me totaal niet om het goed te krijgen. Ik los het dus zelf op na veel pijn en leg het gewicht weer in de rekken. Gaat die gast me uitleggen dat ik het helemaal verkeerd deed en dat ik het gewicht te snel uitstootte. "je kunt beter een licht gewicht pakken en rustig uitstoten en bovenaan even een rustpauze nemen voordat je aan de volgende rep begint". Ik heb er weinig woorden aan vuil gemaakt en heb naar een andere spotter gezocht.

Vandaag sta ik op en mijn schouder doet aardig pijn in een bepaalde positie, ik hoop dat het snel over gaat maar het voelt aan als een blessure.

wat een lullo..:mad:

Stond er eergisteren een oudere man te dansen voor de cable crossover...???
Beetje in de spiegel kijken en op de duur meezingen met de muziek...:mad:

Blijf dan verdomme thuis hé

Stond er eergisteren een oudere man te dansen voor de cable crossover...???
Beetje in de spiegel kijken en op de duur meezingen met de muziek...:mad:

Blijf dan verdomme thuis hé

hahahahah :D het wordt steeds gekker met die hangouderen :P

maarre wat zei je tegen diegene?

Dat je op woensdag bij de leuke barmedewerkster een afspraak maakt voor de conditie test en alles. Vandaag er heen gaat en van de instructeur te horen krijgen dat ze die testen niet meer uitvoeren en dus voor lul bent gekomen.

lol
Altijd een spotter nemen die je kent hé, anders gebeuren dus zo'n dingen.

lol
Altijd een spotter nemen die je kent hé, anders gebeuren dus zo'n dingen.

Ja en nee..

-Ja, met een onbekende gaat het gegarandeerd sneller fout.
-Nee, zelfs met een bekende gaat het nog wel eens fout. Laatst bankdrukken: ik probeerde een nieuw gewicht, zit die oud trainingsmaat van me om zich heen te kijken en te lullen met de dames :mad:

ik zou er blessures aan over houden..

heb nog iets gevonden waaraan ik me irriteer:

was bezig met DB military press, laatste set krijg ik em neit over et dode punt heen bij de 1e rep.. gozer zag dat meteen dus vroeg of ie mee kon helpen, ik zeg ja.. wou t net vragen, dus hij helpt me mee met de 1e rep en daarna ik verder. Zegt die gozer tegen mij dat ik beter op me techniek en ademhaling moet letten ??? en daarna zie ik em zelf met 2 DB van 28 kg 1/3 reps maken bij flyes en bij preacher curls net zo ??? :p

vrijdag was er zo'n mong**l dit ging curlen in het squatrek, ok cva niemand moest erin zijn, laat hij gvd die bar op de grond liggen naast het rek met gewichten erop. Gaat ie benchpressen met 2 bumpersvan 25kg die bij het squatrek hangen. Hangt meer dan 300kg aan panatta gewichten voor te benchen en hij moet die bumpers hebben. Ok cva denk ik, hij staat op, ruimt schijven WEERAL niet op. Kreeg al wat irritaties, gaat ie op de bench ernaast banken met bumpersvan 15kg, te lui om die 25kg schijven eraf te halen? :| Hij laat die ook zitten en loopt naar de kleedkamers.

Echt nog nooit gezien, had veel zin om achter em aan te lopen en em van de trap te duwen .

vrijdag was er zo'n mong**l dit ging curlen in het squatrek, ok cva niemand moest erin zijn, laat hij gvd die bar op de grond liggen naast het rek met gewichten erop. Gaat ie benchpressen met 2 bumpersvan 25kg die bij het squatrek hangen. Hangt meer dan 300kg aan panatta gewichten voor te benchen en hij moet die bumpers hebben. Ok cva denk ik, hij staat op, ruimt schijven WEERAL niet op. Kreeg al wat irritaties, gaat ie op de bench ernaast banken met bumpersvan 15kg, te lui om die 25kg schijven eraf te halen? :| Hij laat die ook zitten en loopt naar de kleedkamers.

Echt nog nooit gezien, had veel zin om achter em aan te lopen en em van de trap te duwen .

Eerlijk gezegd zou ik hem er wel over aangesproken hebben...en terecht ook, wat een klootviool :mad:

Daar zeg ik ook altijd gewoon wat van hoor. Meestal zeg ik: Weet je van opruimen word je ook sterk.

Dan snappen ze de hint wel :D

Op zich vind ik bij aanvang van m'n training gewichten eraf moeten halen van een ander totaal geen punt, dan zijn m'n glycogeenlevels nog hoog.

Maar als ik echt leegeperst ben en voel dat ik al wat ruik naar amoniak heb ik eigenlijk weinig zin en put om nog een bar van het deadliften leeg te moeten maken of een leg press.

Echte irritaties vind ik mensen die vlak langs je heen lopen als je zwaar aan het flyen bent of aan het squatten. Ookal raken ze niks, gaat toch effe door je heen dat je wat kan afscheuren.

mensen die bij cardio op hun apparaat blijven verder doen, ook al zit de tijd erop en hebben ze zo het bordje "gelieve niet langer dan 40min op dit apparaat te blijven" genegeerd...dan sta je daar te wachten voor niets...! maar ja...bijkbaar zien ze de anderen niet die staan te wachten tot ze eraf willen gaan...
dan een andere jongen die (kweetniet hoe zo'n apparaat noemt...) met z'n armen fietst en dan ff een telefoontje beantwoord en verder doet met 1 arm... (niet echt irritatie, gewoon veel te grappig zicht;))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hééél irritant.

mensen die bij cardio op hun apparaat blijven verder doen, ook al zit de tijd erop en hebben ze zo het bordje "gelieve niet langer dan 40min op dit apparaat te blijven" genegeerd...dan sta je daar te wachten voor niets...! maar ja...bijkbaar zien ze de anderen niet die staan te wachten tot ze eraf willen gaan...

zat je daar 40 minuten te wachten op een cardio apparaat? :roflol:

Terug
Naar boven