Rick de Bruin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom? ik kom niet in de gym om gezellig te doen oid, ik kom voor mezelf en om te trainen...

24/7 open zijn,gratis GYM. dumbbells tot 60, squat rek, alles los. muziek naar eigen keuze, sleutel hebben van de gym, er trainen alleen maar gasten boven 120kg,(behalve ik) motivatie genoeg, er zijn sterkste man onderdelen, kan gratis zwemmen sauna zonnebank.
God wat een ellende allemaal

24/7 open zijn,gratis GYM. dumbbells tot 60, squat rek, alles los. muziek naar eigen keuze, sleutel hebben van de gym, er trainen alleen maar gasten boven 120kg,(behalve ik) motivatie genoeg, er zijn sterkste man onderdelen, kan gratis zwemmen sauna zonnebank.
God wat een ellende allemaal
wtf? moeten ze proberen, dan flip ik em echt, wat boeit het die sukkel nou dat ik muziek luister, laat m lekker trainen ofzo.
jij bent echt hardcore man!-mensen die quartersquatten met 150+ kilo's, maar nog geen deftige squat kunnen met 80kg
-mensen die zeggen dat deadliften slecht voor de rug is
-mensen die alleen benche en curle
-mensen die veel lawaai maken tijdens ****ing wrist curls
-mensen die geen benen trainen
-mensen die niet snappen dat ik 3x per week FB doe
Tenzij je je muziek zo achtelijk hard hebt staan dat anderen gedwongen worden mee te luisteren... van sommige mensen kan ik de muziek op hun oordopjes op 4 meter nog horen... dat je jezelf doof wilt maken is prima, maar val mij niet lastig met die herrie.

wtf? moeten ze proberen, dan flip ik em echt, wat boeit het die sukkel nou dat ik muziek luister, laat m lekker trainen ofzo.
JWT
Tenzij je je muziek zo achtelijk hard hebt staan dat anderen gedwongen worden mee te luisteren... van sommige mensen kan ik de muziek op hun oordopjes op 4 meter nog horen... dat je jezelf doof wilt maken is prima, maar val mij niet lastig met die herrie.

-mensen die quartersquatten met 150+ kilo's, maar nog geen deftige squat kunnen met 80kg
-mensen die zeggen dat deadliften slecht voor de rug is
-mensen die alleen benche en curle
-mensen die veel lawaai maken tijdens ****ing wrist curls
-mensen die geen benen trainen
-mensen die niet snappen dat ik 3x per week FB doe

Dat probeert iemand toch maar 1 keer bij mij.Net weer wat erbij...
1. Gast naast me op de cardio laat een scheet en loopt dan zo subtiel mogelijk weg...
2. Gast die me oordopjes boos uit me oren trekt en zegt hoe a-sociaal het wel niet is. Hier reageerde ik op dat ik kom om te trainen en niet te praten. Dan ga je maar naar de bridge club aan de overkant.
3. ...Nee das geen ergernis eigenlijkhou ik wel voor me
![]()