MuscleMeat

wat voor een schade doet AS eigenlijk ?

Bezoekers in dit topic

Over wat voor stoffen spreken we dan zoal?

Dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat de IG als groeiefactor nieuwe cellen doet prolifereren, en wanneer dit in de darmen gebeurt men niet meteen iets merkt omdat de nieuwe cellen enige tijd nodig hebben om te matureren, weet niet of dit waar is of niet. Maar zou in principe kunne betekenen dat je een goede IGF kuur doet, dan stopt en denk nice, geen extra darmgroei, maar dat enkele maanden later ze daadwerkelijk wel gegroeid zijn. Geen idee of dit werkelijk zo is of niet.

Alles wat ik zeg is gewoon mijn mening en dingen die ik mij herrinner van vroeger een beetje informatie te verzamelen over IGF, ben er nu niet actief mee bezig.

Asclepios

Je begint dan sowieso met nieuwe cellen, die moeten sowieso nog eerst volwassen worden daar gaat dan tijd overheen en het effect merk je later pas. Effecten zoals pomp tijdens training en vollere spieren merk je direct net zoals het cortisol verminderende effect. Die celdeling ga je later pas zien/merken.
 
Over wat voor stoffen spreken we dan zoal?

Verassend simpele dingen. Het moduleren van intra- en extracellulaire ionen zoals zinc, chloride en bicarbonaat heeft al een sterk effect op de lokale werking en binding van IGF's.

Dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat de IG als groeiefactor nieuwe cellen doet prolifereren, en wanneer dit in de darmen gebeurt men niet meteen iets merkt omdat de nieuwe cellen enige tijd nodig hebben om te matureren, weet niet of dit waar is of niet. Maar zou in principe kunne betekenen dat je een goede IGF kuur doet, dan stopt en denk nice, geen extra darmgroei, maar dat enkele maanden later ze daadwerkelijk wel gegroeid zijn. Geen idee of dit werkelijk zo is of niet.

Alles wat ik zeg is gewoon mijn mening en dingen die ik mij herrinner van vroeger een beetje informatie te verzamelen over IGF, ben er nu niet actief mee bezig.

Asclepios

Denk dat je dat eerder met spiercellen zult hebben :p Darmcellen vervangen zichzelf sneller, zijn doorgaans al van redelijke grootte en matureren sneller. Dit is trouwens de reden dat bodybuilders blijven geloven dat IGF's zo goed zijn. Ook als ze een klein fortuin kwijt zijn en niks gewonnen hebben, dan vertellen ze zichzelf dat die nieuwe cellen nog wel gaan groeien. Ik ga ze ook geen 100 % ongelijk geven, het is wel zo dat het potentieel voor groei bij IGF's niet veranderd naarmate je al meer massa hebt, maar ik stel me daar wel serieuze vragen bij.
 
Maar IGF zorgt ook voor een daling in cortisol en toename van eetlust en dus waarschijnlijk ook een betere opname van voedingsstoffen, dus het kan dan in een lage dosis toch nog wel effectief zijn tijdens je nakuur big cat?
 
ik heb igf gebruikt...was er zeer tevreden over...maar ben nu met sth bezig en dat werkt toch wel anders... ik zou bijna zeggen beter(nu al in mn derde week pas)
 
@BC, wat is jouw eindconclusie wanneer het om IGF gaat?
 
Ik heb laatst te horen gekregen v/d dokter dat ik een ventraculaire systomen heb, bij ongeveer elke 10de hartslag moet er een hardere slag komen om m'n omvang van 100 kg te voorzien van een goede bloedsomloop. 6 compenserende slagen per minuut dus.

Nu was m'n bloeddruk 120 om 80, goed dus. Vet rond de 10%. Het hart moet dus lichtelijk harder werken om m'n systeem draaiende te houden, zit dus meer druk op m'n hart 6 slagen per minuut. Ben gewoon naturel, maar wel een 'onnatuurlijke' omvang die veel groter is dan waar ik mee geschapen ben.

Systomen is druk, volgens de dokter is het niet uit te sluiten dat dat over 50 jaar geen nadelen gaat opleveren als ik dit gewicht vasthou. Met AS belast je je hart ook harder sommige periodes. Gedurende een complete levensloop, zal de slijtage dus wat sneller gaan. Net als een auto die hardere toeren draait.

Marathon lopers leven ook zeker niet langer dan inactieve mensen. Zeker niet als ze opeens stoppen. Ookal is inspanning gezond, je zet je hart onder druk. In the long-term telt die arbeid allemaal mee. Zeker i.c.m met bepaalde hormonen, cortisol, aderaline bijv.

Wtf :( Ik ben 115kg ofzo met 13% oid.
 
Back to the point.
Ik heb er gevoelsmatig geen schade van .
Zal dat komen door gebruik met beleid?
Het lijkt me dat als je veel en vaak gebruikt , het risico om schade te krijgen hoger is .
 
Topic geschoond, graag alleen on topic en serieuze reacties.
 
het enige wat ik ondervind van AAS-gebruik is
-hoge bloeddruk
-overmatig zweten (niet echt schadelijk dus, eerder ongemak)
-gekrompen testes (eveneens niet echt schadelijk, zolang ze erna maar weer normaal worden);)
-af en toe acne maar niet overdreven (ook niet schadelijk)

van het gebruik van HGH ondervind ik
- gewrichtspijnen (kaak )
 
het enige wat ik ondervind van AAS-gebruik is
-hoge bloeddruk
-overmatig zweten (niet echt schadelijk dus, eerder ongemak)
-gekrompen testes (eveneens niet echt schadelijk, zolang ze erna maar weer normaal worden);)
-af en toe acne maar niet overdreven (ook niet schadelijk)

van het gebruik van HGH ondervind ik
- gewrichtspijnen (kaak )

Juist, dat zijn de dingen die je nu ondervind.

Op latere leeftijd kunnen er allerlei andere dingen gebeuren.
 
Je hebt nu een generatie waarbij igf en groeihormoon standaart bij een kuur horen.Denk daarom ook dat dat deze groep het zeker gaat merken op latere leeftijd.Je hebt verschillende soorten as met verschillende bijwerkingen.Bij sommige zo erg dat ze de productie ervan hadden stopgezet.Helaas weer terug gebracht door underground labs.
Vind test relatief wel de veiligste van allemaal,alleen wordt deze overgedoseert waardoor deze ook weer bijwerkingen met zich mee kunnen brengen.Ben zelf ook gestopt met as omdat ik zolang mogelijk wil genieten van het korte leventje wat we hebben,wel hypocriet want ik rook nog steeds.Wat ik eigenlijk een beetje mis is het geestegestel,want dat wordt er echt niet beter op.
 
Bij sommige zo erg dat ze de productie ervan hadden stopgezet.Helaas weer terug gebracht door underground labs.

De medicijnen die ooit op de markt waren zijn niet van de markt gehaald omdat die bijwerkingen zo erg zouden zijn (enig idee hoe lang een medicijn wordt getest voordat deze uberhaupt op de markt komt?). Ze zijn vervangen omdat er simpelweg betere of nieuwe alternatieven waren.
 
De medicijnen die ooit op de markt waren zijn niet van de markt gehaald omdat die bijwerkingen zo erg zouden zijn (enig idee hoe lang een medicijn wordt getest voordat deze uberhaupt op de markt komt?). Ze zijn vervangen omdat er simpelweg betere of nieuwe alternatieven waren.

Als je de geschiedenis van turinabol leest licht dit toch anders.dbol is ook niet zo onschuldig als het lijkt.
 
De medicijnen die ooit op de markt waren zijn niet van de markt gehaald omdat die bijwerkingen zo erg zouden zijn (enig idee hoe lang een medicijn wordt getest voordat deze uberhaupt op de markt komt?). Ze zijn vervangen omdat er simpelweg betere of nieuwe alternatieven waren.
Nu en een tijd geleden worden/werden de medicijnen grondig getest maar de tijd daarvoor niet zo. Ik kan geen datum zeggen,
Ik heb ergens gelezen dat aspirine misschien niet op de markt zou geraakt zijn.
 
je lul die kleiner wordt van kuren wat zitten jullie hier eigenlijk te zeveren
dat kan gewoon niet.
dat je testikels krimpen ja das normaal omdat je eigen productie stil ligt maar je lul kan dus echt nie kleiner worden,denk eerder dat je ogen er op achteruit zijn gegaan ofwel dat je dacht dat hij groter was. mss problemen met je ego
 
je lul die kleiner wordt van kuren wat zitten jullie hier eigenlijk te zeveren
dat kan gewoon niet.
dat je testikels krimpen ja das normaal omdat je eigen productie stil ligt maar je lul kan dus echt nie kleiner worden,denk eerder dat je ogen er op achteruit zijn gegaan ofwel dat je dacht dat hij groter was. mss problemen met je ego...........
 
De medicijnen die ooit op de markt waren zijn niet van de markt gehaald omdat die bijwerkingen zo erg zouden zijn (enig idee hoe lang een medicijn wordt getest voordat deze uberhaupt op de markt komt?). Ze zijn vervangen omdat er simpelweg betere of nieuwe alternatieven waren.

Voila, dat is een antwoord dat ik liever hoor :)
 
Tjee, hartprobs, tumorgroei, prostaatprobs, haaruitval, leverschade.......
 
Back
Naar boven