MuscleMeat

Wat voor welke sport

gieljaam

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Nu de olympische spelen weer bezig zijn zullen er vast wel een paar terug gepakt worden voor kuren.
Maar ik vraag me af wat er eigenlijk genomen word bij welke sport, bv een sprinter, bokser, gewichtheffers.
De verschillende sporten hebben verschillende eisen voor een sporter dus zullen ze ook andere aas nemen. Bv een bokser snelheid, en kracht wat neemt zoiemand. Dit zal vast wel anders zijn dan een bodybuilder die massa wilt, beter herstellen.

Hoor net dat een, ik geloof een discuswerper gepakt is met stanozolol

Ik denk dat iedereen on the dope zit bij de olympics

Ik schat dat de gewichtheffers, worstelaars, turners, boxers, zwemmers of anava,r winstrol, of turinabol gebruiken.

Ook veel testosteron, hgh, nandrolone. je hoeft het niet altijd te gebruiken om spiermassa aan te komen. je herstelt ook sneller. Er zijn ook voetballers gepakt met nandrolon (de boer, davids en stam onder andere als ik me niet vergis)

• Topic Starter Topic Starter
Welja idd, heb documentaire gezien van natgeo. Daar ging het vooral over amerikaanse tieners die willen gescout worden voor de basket, baseball, football om net dat ietsje sterker te zijn, wat sneller te worden of meer massa te krijgen.

AAS kunnen effectief zijn bij zo goed als alle sporten, bij de ene sport misschien wat meer en/of om andere redenen dan bij de andere sport.

Terug
Naar boven