XXL Nutrition

Peiling Wat voor werk doe jij?

Ik houd dus aardig weinig over (die 5k hierboven is bruto). Mijn vaste lasten:
Hypotheek: 750 p/m
Stookkosten: 205 p/m
VvE-bijdrage: 175 p/m
Autoverz: 84 p/m
Wegenbelasting: 61 p/m
BGHU: 50 p/m
Zorgverzekering: 111 p/m
Benzine: 250 p/m
Eten & drinken: 450 p/m
Energie: 40 p/m
Inboedel en al die andere ongeinverzekeringen: 35 p/m
Sportschool: 50 p/m
Internet & tv: 61.50 p/m
Kapper: 20 p/m
Supps: 50 p/m
Aflossing DUO: 91 p/m

Ik vergeet vast nog wel iets. Bovenstaande is dus al 2483,- en dan vergeet ik nog dingen als bankkosten, en andere zaken die je toch af en toe moet aanschaffen (elektronica, kleding, reparatie van dingen die kapotgaan, enz.)

Herkenbaar. Met mijn partner erbij zitten we op een vergelijkbaar huishoudinkomen maar er blijft altijd maar bar weinig over aan t einde van de maand

ik heb 2840 euro netto per maand + maaltijdseks
ik spaar 1000 euro
500 euro gaat op de gezamelijke rekening waar mijn vriendin hetzelfde bedrag op zet. Hier betalen we de rekeningen mee.
840 euro huur
78 euro pensioenssparen
30-40 euro CM/vakbondsbijdragen/netflix

dus dan heb ik nog een 480 euro voor mijzelf, en die gaan naar eender wat. Meestal worden de geaccumuleerde restbedragen compleet gedecimeerd aan reisjes. Durf nogal eens geld uitgeven aan dure dingen dus zet al mijn geld liever snel vast.

Ik eet dagelijks 300 g rijst, 10 g brinta, 1 prei, 1 broccoli of bloemkool, paar tomaten, 40 g cashewnoten, 400 g vlees, 1 bak kwark, 35 ml limonade, 1 zo'n yoghurtontbijtding, 90 g whey, 250 ml melk, en dan nog de roomboter/olijfolie, 1x per week 300 g zalmfilet (en 65 eu p/m energy drink :o). En nog wat knoflook, ui, en wat kruidendingen.

Autist? :)

• Like
Waarderingen: mat
ik spaar 1000 euro
500 euro gaat op de gezamelijke rekening waar mijn vriendin hetzelfde bedrag op zet. Hier betalen we de rekeningen mee.
840 euro huur
78 euro pensioenssparen

dus dan heb ik nog een 480 euro voor mijzelf, en die gaan naar eender wat. Meestal worden de geaccumuleerde restbedragen compleet gedecimeerd aan reisjes. Durf nogal eens geld uitgeven aan dure dingen dus zet al mijn geld liever snel vast.

Door mijn veel te lange opleiding weet ik dat gedecimeerd betekent dat je er dan maar 10% aan besteedt.

ik spaar 1000 euro
840 euro huur
78 euro pensioenssparen

Maaltijdseks? Nice bro.
Met wie als ik vragen mag?

Ik krijg maandelijks €3100 voor ongeveer 28 uur werk per week, ik heb een paar jaar wat uren onbetaald ouderschapsverlof, vandaar het lage aantal uren dat ik werk. Ik werk daarvoor wel in volcontinuedienst op 2 laboratoria in de chemische industrie, in de avonden, nachten en weekenden veelal alleen. Ik heb absoluut niets te klagen, maar geld is ook niet alles. Een paar jaar geleden haalde ik geen genoegdoening meer uit mijn werk (ik ga niet met tegenzin naar mij werk, maar sta ook niet te springen om er naartoe te gaan) en ben ik een eigen bedrijf begonnen just for fun. Dit liep redelijk, maar nog veel belangrijker was het feit dat het heel leerzaam en leuk was. Toen werd mijn vrouw zwanger en heb ik met mijn verstand gekozen, mijn bedrijf heb ik beindigd en hoe gek het ook klinkt heb ik daar geen moment spijt van. Mijn vrouw werkt full-time, gaat 32 uur werken vanaf september als ons tweede kindje geboren is, maar de mogelijkheid is er voor haar om nog minder uren te gaan werken. Ik heb dus de makkelijker veilige weg gekozen. Niet al te veel uren werken voor een goed salaris zodat mijn gezin en ik niets te kort komen.

Door mijn veel te lange opleiding weet ik dat gedecimeerd betekent dat je er dan maar 10% aan besteedt.

Door mijn veel te lange taalopleiding kan ik inderdaad beamen dat dat de oorspronkelijke en letterlijke betekenis van het woord is. Zoals veel andere woorden heeft het een betekenisuitbreiding ondergaan waardoor het tegenwoordig ook de betekenis van 'sterk uitdunnen' kent.

Door mijn veel te lange taalopleiding kan ik inderdaad beamen dat dat de oorspronkelijke en letterlijke betekenis van het woord is. Zoals veel andere woorden heeft het een betekenisuitbreiding ondergaan waardoor het tegenwoordig ook de betekenis van 'sterk uitdunnen' kent.

Die betekenis is eraan gegeven door mensen die niet alleen hun klassieken niet kennen, maar ook niet kunnen tellen.

Ik was niet autistisch. Toen ben ik lid geworden van DBB.

Ik krijg maandelijks €3100 voor ongeveer 28 uur werk per week, ik heb een paar jaar wat uren onbetaald ouderschapsverlof, vandaar het lage aantal uren dat ik werk. Ik werk daarvoor wel in volcontinuedienst op 2 laboratoria in de chemische industrie, in de avonden, nachten en weekenden veelal alleen. Ik heb absoluut niets te klagen, maar geld is ook niet alles. Een paar jaar geleden haalde ik geen genoegdoening meer uit mijn werk (ik ga niet met tegenzin naar mij werk, maar sta ook niet te springen om er naartoe te gaan) en ben ik een eigen bedrijf begonnen just for fun. Dit liep redelijk, maar nog veel belangrijker was het feit dat het heel leerzaam en leuk was. Toen werd mijn vrouw zwanger en heb ik met mijn verstand gekozen, mijn bedrijf heb ik beindigd en hoe gek het ook klinkt heb ik daar geen moment spijt van. Mijn vrouw werkt full-time, gaat 32 uur werken vanaf september als ons tweede kindje geboren is, maar de mogelijkheid is er voor haar om nog minder uren te gaan werken. Ik heb dus de makkelijker veilige weg gekozen. Niet al te veel uren werken voor een goed salaris zodat mijn gezin en ik niets te kort komen.
Dat lijkt me wel leuk om zo te werken, lekker forever alone en geen collega's erbij die elke ochtend zelfde verhaal vertellen of wat we gisteren allemaal op tv hebben gezien

hier 2450,00 netto ,niet bijzonder veel ,maar ja,eigen schuld want nooit verder gekomen mbo ,

maar volgend jaar 5% erbij (geld voor elke bouwpipo)

gelukkig werken we allebei ( parttime ,1250,00 erbij tellen) ,dus kunnen we redelijk rondkomen

Laatst bewerkt:
2100 netto per maand ongeveer, ben docent op het voortgezet onderwijs. Als ik kijk naar het aantal uren dat ik er per week aan kwijt ben (60-70 uur) en de enorme werkdruk vind ik het niet echt een vetpot.

Het ‘veel vakantie’-argument is terecht maar niet altijd steekhoudend want in een gemiddelde vakantieweek besteed ik toch ook nog een uur of 10-15 aan school om de druk een klein beetje af te halen van de reguliere werkweken.

wow hier schrik ik van ,slechts 2100,00 voor zo'n verantwoordelijke job + je vooropleiding HBO/ Uni ? + bizar veel uren ,

ik dacht dat enkel politieagenten werden afgescheept met een k.tsalaris ,

een beetje magazijnkneus in ploegendienst krijgt hetzelfde ,echt bizar

Terug
Naar boven