- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier 2450,00 netto ,niet bijzonder veel ,maar ja,eigen schuld want nooit verder gekomen mbo ,
maar volgend jaar 5% erbij (geld voor elke bouwpipo)
gelukkig werken we allebei ( parttime ,1250,00 erbij tellen) ,dus kunnen we redelijk rondkomen
ik werk bijna 21 j 1780 euro. en verder geen extralegale voordelen.Zijn de lonen in Nederland zoveel hoger dan? In Belgie is 2450 een heel competetitief loon voor een full time job.
De meeste masters die ik ken die net begonnen aan een job kregen 1600 euro netto om te beginnen.
Ben jij Belg??ik werk bijna 21 j 1780 euro. en verder geen extralegale voordelen.
Ben jij Belg??
Hoe kom je dan bij die naam, Johnyjordaan?? Heel bijzondere leuke keuze of ben je van oorsprong jordanees?

Zijn de lonen in Nederland zoveel hoger dan? In Belgie is 2450 een heel competetitief loon voor een full time job.
De meeste masters die ik ken die net begonnen aan een job kregen 1600 euro netto om te beginnen.

Dat lijkt me wel leuk om zo te werken, lekker forever alone en geen collega's erbij die elke ochtend zelfde verhaal vertellen of wat we gisteren allemaal op tv hebben gezien
Ik dacht dat jij eens gezegd had dat je stressvolle job hebt met veel verantwoordelijkheid, vind je dat dan zelf niet wat weinig?ik werk bijna 21 j 1780 euro. en verder geen extralegale voordelen.
Ik dacht dat jij eens gezegd had dat je stressvolle job hebt met veel verantwoordelijkheid, vind je dat dan zelf niet wat weinig?
Zijn de lonen in Nederland zoveel hoger dan? In Belgie is 2450 een heel competetitief loon voor een full time job.
)wow hier schrik ik van ,slechts 2100,00 voor zo'n verantwoordelijke job + je vooropleiding HBO/ Uni ? + bizar veel uren ,
ik dacht dat enkel politieagenten werden afgescheept met een k.tsalaris ,
een beetje magazijnkneus in ploegendienst krijgt hetzelfde ,echt bizar
Mooi verhaal, knap dat je het volhoudt, zo'n baan + een gezin + sportambities. Ik zit zelf niet het onderwijs, maar mijn ouders hebben hun leven lang in het onderwijs gezeten en mijn zus is docente basisonderwijs, dus ik heb e.e.a meekregen in mijn opvoeding. Als je financieel ermee af kan om parttime te werken, wat weerhoud je dan? Een stapje terug is beter dan dat je dadelijk met een burn-out thuis zit.HBO inderdaad. Overigens vwo (gymnasium) gedaan en ook begonnen aan een paar universitaire studies maar nooit echt af gemaakt.
Ik zit echt in het onderwijs vanuit een bepaalde idealistische insteek. Ik twijfel er wel heel erg aan of ik dit de rest van mijn leven moet blijven doen. Ik leef echt voor mijn klassen, voor mijn lessen, voor mijn leerlingen maar het is eigenlijk te veel nu in combinatie met gezin, een eigen gym, veel sporten, wedstrijden, coachen etc. Ik werk sinds dit jaar fulltime op het vmbo (eerst combi vmbo-havo-vwo) en dat is echt ontzettend intensief. Ik vind het contact met vmbo’ers over het algemeen leuker en het is uitdagend werk maar het is zo zwaar. Veel meer uren en veel zwaarder dan op het havo of vwo. Echt een wereld van verschil.
Zeker als mentor komt alles er ook bij kijken, inclusief drugsproblematiek, contacten met politie en jeugdzorg, kinderen die mishandeld / misbruikt worden. De hele santekraam. Het les geven zelf is meer iets voor tussendoor.
Examens nu ook nog eens. Ik ben 4 of 5 van de 7 avonden aan het werken. Ik ben altijd rond kwart voor acht al op school en dan meestal 17.00 pas weer weg, behalve op vrijdag. We zitten er aan te denken dat ik wat uren minder zou gaan werken en mogelijk ook een dag vrij en m’n partner dan wat extra uren, want het gaat een keer mis zo.
Heftig hoor, vooral wat je zegt van het lesgeven is meer iets voor tussendoor.HBO inderdaad. Overigens vwo (gymnasium) gedaan en ook begonnen aan een paar universitaire studies maar nooit echt af gemaakt.
Ik zit echt in het onderwijs vanuit een bepaalde idealistische insteek. Ik twijfel er wel heel erg aan of ik dit de rest van mijn leven moet blijven doen. Ik leef echt voor mijn klassen, voor mijn lessen, voor mijn leerlingen maar het is eigenlijk te veel nu in combinatie met gezin, een eigen gym, veel sporten, wedstrijden, coachen etc. Ik werk sinds dit jaar fulltime op het vmbo (eerst combi vmbo-havo-vwo) en dat is echt ontzettend intensief. Ik vind het contact met vmbo’ers over het algemeen leuker en het is uitdagend werk maar het is zo zwaar. Veel meer uren en veel zwaarder dan op het havo of vwo. Echt een wereld van verschil.
Zeker als mentor komt alles er ook bij kijken, inclusief drugsproblematiek, contacten met politie en jeugdzorg, kinderen die mishandeld / misbruikt worden. De hele santekraam. Het les geven zelf is meer iets voor tussendoor.
Examens nu ook nog eens. Ik ben 4 of 5 van de 7 avonden aan het werken. Ik ben altijd rond kwart voor acht al op school en dan meestal 17.00 pas weer weg, behalve op vrijdag. We zitten er aan te denken dat ik wat uren minder zou gaan werken en mogelijk ook een dag vrij en m’n partner dan wat extra uren, want het gaat een keer mis zo.
nou dan niet, zit zelf in de buurt daar vandaar.
Mooi verhaal, knap dat je het volhoudt, zo'n baan + een gezin + sportambities. Ik zit zelf niet het onderwijs, maar mijn ouders hebben hun leven lang in het onderwijs gezeten en mijn zus is docente basisonderwijs, dus ik heb e.e.a meekregen in mijn opvoeding. Als je financieel ermee af kan om parttime te werken, wat weerhoud je dan? Een stapje terug is beter dan dat je dadelijk met een burn-out thuis zit.
Voor het onderwijs moet je echt een bepaald idealisme (of masochisme) hebben.HBO inderdaad. Overigens vwo (gymnasium) gedaan en ook begonnen aan een paar universitaire studies maar nooit echt af gemaakt.
Voor het onderwijs moet je echt een bepaald idealisme (of masochisme) hebben.
Mijn beide ouders zitten in het onderwijs. Als ik zie wat een uren die maken, en wat voor commitment er gevraagd... diep respect dat ze dat voor dat geld kunnen opbrengen.
Ik twijfel er wel heel erg aan of ik dit de rest van mijn leven moet blijven doen. Ik leef echt voor mijn klassen, voor mijn lessen, voor mijn leerlingen maar het is eigenlijk te veel nu in combinatie met gezin, een eigen gym, veel sporten, wedstrijden, coachen etc.
het niveau zal niet veel met Belgie verschillen , enkel in ons beroep (gas&water) is er een schrijnend tekort aan personeel ,
vandaar dat ze ons iets meer moeten betalen,zelfs een lullige grondwerker (opleidingsniveau 0,0 aka ITO zit tegenwoordig al snel op 1800-1900 netto)

ik werk bijna 21 j 1780 euro. en verder geen extralegale voordelen.
Voor het onderwijs moet je echt een bepaald idealisme (of masochisme) hebben.
Mijn beide ouders zitten in het onderwijs. Als ik zie wat een uren die maken, en wat voor commitment er gevraagd... diep respect dat ze dat voor dat geld kunnen opbrengen.
Situatie in België: +- 22 uur voor de klas en 4 maanden verlof.
De eerste jaren is het zeker een zware job omdat je ervaring mist en nog geen lesvoorbereidingen hebt om op terug te vallen. Eens je die eerste jaren achter de rug hebt, kan je niet beweren dat je 52 weken lang gemiddeld meer dan 40 uren werk hebt.