- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me eerste keer bulken denken: hoe meer kcals, hoe meer massa
dus 2 whoppers met kaas van dikke 3000kcals is al een mooie stap in de richting, dacht ikjammer dat ik er later achter kwam dat dat niet de goede soort kcals zijn
![]()
Van de stackers heb ik desztijds ook lopen trippen dat het niet mooi meer was, ik werd echt prikkelbaar van de efedrine, vaak twee caps per keer.
andere beginnersfouten: driemaal weeks curlen en 1 keer in de week rug (machines only)
overdreven liggen bulken, waardoor ik 113 woog en een vetpercentage tegen de 18-19 percent, was echt geen zicht meer. (koolhydraten voor het slapen gaan: nooit meer)
Zoek en gij zult vinden.
Het is wel echt een van de meest bekende begrippen in BB'ing denk ik.

Mijn voedingsschemain het begin:
5:30 whey shake
6:00 2 eieren , 2 boterhammen, bak havermout
8:00 4 boterhammen met pindakaas en kip
10:30 4 boterhammen met pindakaas en kip
12:30 6 boterhammen met pindakaas kip kalkoen
15:00 4 boterhammen met pindakaas, kip kalkoen
17:00 Avondeten, monsterhoeveelheden
19:00 Zak noten, whey shake
Na het trainen natuurlijk een flinke hoeveelheid dextrose en daarna flink bord met carbs en eiwitten
voor het slapen gaan nog paar boterhammen en een bak kwark.
Daarnaast ook een tijdje creatine
BF ging niet heel hard omhoog omdat mijn onderhoud gelukkig gewoon hoog lag toen. Anders had het niet best geweest![]()
rukken tijdens het curlen
---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------
maar daar maakte je toch ook flink wat mass gains op,toch?
extreem bulken... nooit meer! Als alles goed gaat, zal ik mijn vet% ook nooit hoger op laten lopen dan 10%. Liever het hele jaar door in shape..