- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet direct fanatiek van start, slechte voeding, verschillende spiergroepen niet goed / of helemaal niet aanpakken.
Verdomme ik had zoveel groter kunnen zijn.
punt 7, verklaar je eens nader, ik heb ook een holle onderrug..Jaren en jaren geleden, mijn allereerste fitnesservaringen.
Alle blunders op een rijtje.
1) sportschool met teveel technogym apparaten![]()
2) me teveel aantrekken van bezorgde mensen/ouders/instructeurs in mijn omgeving;
- ANGST VOOR BLESSURES
- dwz oppassen om met teveel gewicht te trainen. met apparaten kun je prima trainen. dumbbells en barbells zijn gevaarlijk. blabla etc.
- iedere vorm van spierpijn is uit den boze. spierpijn= altijd verkeerd trainen
3) zwaar ademen/puffen/brullen tijdens je sessies is fout, aanstellerij
Nu heb ik hier echt ontzettend scheit aan. Als ik verder kom is het goed, punt uit:grin:
4) teveel reps maken (fitness) met als doel meer kracht en massa
5) geen rekening houden met mijn voeding.
- vooral veel KH bulkvoer en te weinig (/kwalitatieve) eiwitten.
- te veel of te weinig eten voor en na de training
6) te weinig water drinken en teveel alcohol (vooral bier)
7) geen opgevouwen handdoekje gebruiken ter ondersteuning van me (holle) onderrug.
Benen eerst niet , dan niet hard genoeg. Dan een maand of 3-4 overtrained en nu op normaal niveau :'). vooral benen waren mijn fout. Deadlift deed ik heel snel. Heb ook snel DBB gevonden , heeft me goed geholpen![]()
Hoevaak ik mensen wel niet moet overhalen dat ze toch hun benen moeten gaan trainen, niet normaal.

Ik probeer het nu ook aan mijn maten aan te leren maar ze willen gewoon niet. Squaten doen ze al helemaal niet graag.
Het is echt rampzalig hoe weinig mensen er bij ons squaten , Deadlift nog erger , mrjah. p*ssy gym imo :').
Heb me ondertussen al goed herpakt , maar ze gingen veel beter geweest zijn meost ik ze van in het begin goed meegepakt hebben![]()
dus train je benen nou maar gewoon, het is ook een veel fijner gevoel en ooit ga je er spijt van krijgen.
jammer dat het niet echt zo is 
)haha
eerste 6 maanden dat ik begon echt superdude trainingen doen
elke weekend de t*ring inzuipen en het beeld krijgen dat je binnen 6 maanden een frank zane fysiek kan bouwen
maar na de 6 maanden begon gelukkig wel het echte werk![]()

Healthcentre abbo nemen en 3 uurtjes FB'en op machines. (maar wel nog Smith Squates wat niet echt acceptabel was qua vorm, maar he, ik deed ze wel)
---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------
Kan toch ook binnen 6 maanden?![]()
no jokes about frankie