Fitness Seller

Wat was jou eerste kuur? + motivatie

Peiling Peiling Pol:

• Een kuur gebaseerd op één middel

Stemmen: 30 51,7%
  • Een kuur gebaseerd op een combinatie van middelen

Stemmen: 26 44,8%
  • andere... zoja dewelke

Stemmen: 2 3,4%

• Totaal stemmers
    58
Mijn eerste kuur was Creatine wel 5 gram per dag 4 weken lang:lifter:
Als nakuur heb ik whey-shakes gedronken :zuip:
Motivatie: Omdat ik groot wil worden "een beest"

Op aanraden van iemand 8weken lang primobolan tabs (toen nog van apo)
week 1: 2tabs per dag
week 2: 4tabs per dag
week 3: 6tabs per dag
week 4: 8tabs per dag
week 5: 10tabs per dag
week 6-8: terug afbouwen tot 2tabs per dag

resultaat: enkel mentaal je voelde je beter omdat je dacht dat je iets binnenhad maar eigenlijk heeft dat geen zak opgebracht.
Weggesmeten geld dus

veel pisse zonder dat er nou denderend veel uit kwam...
maar op een of andere manier herstelt je lichaam dit toch, lees vaak dat dit permanent is maar hijs nu naar mijn gevoel weer de oude...

Weet je zeker dat je prostaathypertrofie had? Heb je het laten onderzoeken?

• Topic Starter Topic Starter
Op aanraden van iemand 8weken lang primobolan tabs (toen nog van apo)
week 1: 2tabs per dag
week 2: 4tabs per dag
week 3: 6tabs per dag
week 4: 8tabs per dag
week 5: 10tabs per dag
week 6-8: terug afbouwen tot 2tabs per dag

resultaat: enkel mentaal je voelde je beter omdat je dacht dat je iets binnenhad maar eigenlijk heeft dat geen zak opgebracht.
Weggesmeten geld dus

Idd van primo heb ik nog niet echt veel "geen" succes verhalen gehoord.

Simpel, D-bol 4weken + 8weken Test 250mg/w

toch wel heel zware gains allemaal.
Damn ik ben nu al dolblij dat ik 6 kg in 6 weken heb maar blijkbaar gaat het met kuren veeeel vlotter .
Ik wist niet dat je met een kuur van een paar weken 10kg kon verzwaren
thats life

oxy- only kuurtje van 6 weken

was een potje van 100 tabs, presieze op en afbouw weet ik niet meer...

paar kilo en een dikke kop mee gewonnen, uiteindelijk alles weer keihard verloren!

winny only 6weken lang 40mg gains 5kg droge massa!!!

dianaboll only, 25mg per dag
6kilo overgehouden

Heerlijk topic, krijg er helemaal zin in!! :P

Dbol @ 20mg/pd + Winny @ 20mg/pd...

Inderdaad, het was allemaal nieuw, injecteren geen zin in, geen voedingsschema, trainde pas halfjaartje...
Gainen ging lekker, maar zat nog lang niet (naturel) aan mn max, het jaar daarop had ik bijna even veel progressie gemaakt, als in het jaar van die eerste kuur! :rolleyes:

Ik moet zeggen, ik had ook niet de info voor het oprapen, com + inet had ik indertijd niet en mensen met knowledge ook niet! Moest het doen met de info van de verkoper!

desalnietemin vond ik het een lekker kuurtje, alleen kreeg wel last van prostaat --> waarschijnlijk door de Winny!

Motivatie?? --> Bigger, Bolder, Better :D

6 weken Sustanon, 250mg per week
6 weken Winstrol tabs op- en afbouwend naar 50 mg per dag.

Ik trainde op dat moment 12 jaar.

De reden dat ik mijn eerste kuur deed was, dat ik korte tijd veel afviel. Ik ging van 96kg, wat mijn natuurlijke grens is, naar 89kg. Ik heb altijd gezegd: nooit meer lichter dan 90kg.

Mijn doel heb ik bereikt. Ik ging in deze 6 weken terug naar 96-97kg en stond droger dan ooit. Ik heb ook geen terugval gehad.

Als beginnend gebruiker ga je toch vaak af op de mening van de “ervaren” jongens. Als ik iets doe, wil ik er zoveel mogelijk van weten.Toch gebruik je hiervoor vaak deze bron. Het heeft me altijd geïnteresseerd, net zoals voeding.

Ik heb geen nakuur gedaan. Dit omdat “men” zei dat dit niet nodig was bij deze dosering en keuze van middelen. De Winstrol zou de nadelige effecten wel opvangen.(zoals gyno)
Ik heb op dat moment totaal geen bijwerkingen gehad. Alleen mijn libido was super, echt heel vervelend.:D

Ik heb er toch spijt van dat ik de nakuur niet gedaan heb. 6 maanden later kreeg ik last van gyno. Omdat ik op dat moment in het ziekenhuis lag door een blindedarm-operatie legde ik niet meteen de link. Toen ik met Nolvadex begon was het al te laat. Ik heb nog steeds een kleine verharding achter de tepel na twee jaar. Ik weet niet of een nakuur dit had kunnen voorkomen, omdat de problemen zoveel later optraden. Volgens de endocrinoloog was het niet kuur gerelateerd, maar toch.

Sinds deze eerste keer neem ik ieder jaar één kuur. Daarvoor was ik er trots op om een natural te zijn. Dit vind ik ook een nadeel, als je er eenmaal ervaring mee hebt….. Nu twee kuren verder heb ik nog steeds niet het gevoel alles goed te hebben gedaan. Ik voel een nieuw topic aankomen.:)

Tot zover.

Al het beste.

• Topic Starter Topic Starter
Veel interessante replies. Alvast bedankt gasten.

Capibara, hoe zou winny de negatieve gevolgen van een test kuur opvangen?
Wat is de theorie hier achter? JE had blijkbaar niet de juiste bronnen.

Winny aromatiseert niet naar oestrogeen. Maar dit vangt niet alle problemen op zoals Capibara aan de lijven ondervonden heeft

Master topic!!

Sta nog versteld van het massabehoud na tabs only!

Beter laat dan nooit!

@ Sephirothsnake. Winny zou de bijwerkingen van oestrogeen tegen kunnen gaan. Dit omdat het een DHT variant is. Ook zou het de receptoren van progesteron kunnen bezetten, zodat dit zijn werk niet kan doen. Daarom haalde ik ook gyno aan. Kijk even bij de artikelen van Big Cat onder Winstrol, vanaf vijfde alinea.

Om deze reden heb ik "ervaren" ook zo geschreven.

@ Jamesss. je hebt helaas gelijk. Ik ben er wel gevoelig voor, want mijn eerste gyno is bij mij verwijderd op 12-jarige leeftijd. Je houd er echter minder rekening mee, als het na 6 maanden pas de kop opsteekt. Maar ze hebben het woord rebound niet voor niets uitgevonden.

Groeten en het beste uit Bels

eerste kuur was sust 500 p/w dbol 30 p/d deca 200 p/w
trainde 2 jaar naturel... de kuur duurde 10 weken en ik kwam zeker 18 kilo aan.. sides waren erg groot ik kreeg last van super veel vocht als ik vocht mee reken zeker meer als 22 kilo ik had erg veel vocht... mn hand was gevoeloos door het vocht knelde mn zenuwen af... daarna zware acne ...
later natuurlijk depresief maar weer de oude geworden met wat littekens van de acne.

Tsja, achteraf spijt.

Maar toen had ik nog niet zo met injecties.
Het was allemaal zo nieuw, ik wou niet tever gaan en begon aan de tabs.
Dianabol (zoals de meeste denk ik wel), en dan 50mg p.d (geen commentaar).

Als ik evenveel motivatie had als nu, en lef had als nu (met injecties enzo), dan had ik denk ik Deca met Dboll gedaan.

Maar dat is bij iedereen, achteraf gezien.

Terug
Naar boven