MuscleMeat

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd mis leon wel :( (no homo)
jaa, kzeur al erg lang om die hgh up eens in de aanbieding te krijgen hehe :o :rolleyes:

Protein Perfection Mix in de weekaanbieding graag!!

• Topic Starter Topic Starter
Protein Perfection Mix in de weekaanbieding graag!!

Die hebben we vorige week gehad, zal dus nog een paar weekjes gaan duren:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:34 ----------

idd mis leon wel :( (no homo)
jaa, kzeur al erg lang om die hgh up eens in de aanbieding te krijgen hehe :o :rolleyes:

We hebben veel te weinig aanvoer momenteel in de HGHup om een actie te doen helaas. Meldt het anders maar een keer via PM als je wilt bestellen dan zet ik de prijs even wat lager voor je;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:35 ----------

noxipro trouwens te vergelijken met assault?

Noxipro is qua focus en energie sterker:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:35 ----------

Daar heb ik nu niks aan eh, maar als die bevalt dan bestel ik er wel nog eentje:p . Hopen dat de smaak een beetje te doen is.

De smaak is echt goed!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:36 ----------

hij heeft een andere baan had ik gehoord, het was heel onverwachts zei ilco

Ja, hij kreeg een aanbieding die hij eigenlijk niet kon weigeren. Ik snap het wel maar we zullen Leon wel missen:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:40 ----------

nee, en whami en heljen zijn sindsdien ook niet meer actief aan het posten op het forum.

j/k

Ik wil wel een keer de isolate perfection in de weekaanbieding. Dan maar een keer een zeer minimale marge b en f!

Als het kon had ik het graag/direct gedaan. De Isolaat Perfection is momenteel heel lastig omdat de marges nu al uiterst minimaal zijn. :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:41 ----------

Say wut :eek: why not?
was een fawking relaxte gast...

:mad: at Leon

BTW waarom de HG-up niet in de aanbieding?

Stuur maar een PM als je wilt bestellen dan zet ik de prijs wel even lager voor je:)

ik vind de whey perfection te duur:mad: (mag ik pm sturen?):o
grapje hihi

Vorige week? Shit, hoe kan ik dat gemist hebben :'(

Vit d3 van jullie eigen merk! Kep een paar potjes nodig, heb al maanden een lage weerstand na pfeiffer en probeer hiermee mijn immuunsysteem een opkikker te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven