Fitness Seller

Wat wil jij graag in de Body En Fitshop Weekaanbieding? Laat je mening horen op Facebook! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je echt dat mensen lopen te springen om zo'n shakebeker? BnF is met veel spullen de goedkoopste, die shakebeker is mooi meegenomen. Zelf denk ik dat je niet in staat bent om de dop er op te schroeven, mss eens wat griptraining doen? :)

Die schroefdoppen ( shakebeker pro ) zijn ideaal maar moet zeggen bro had er laatst ook een paar gekregen ( bij die whey perfection variety ) en die dingen heb ik gewoon gesloten in plastic weggegooid wat een ondingen.... Maarja je krijgt ze er gratis bij en die Pro bekers zijn topbekers met dat spiraaltje :D (heb die met de blauwe en zwarte doppen ) voorderest is Body & Fit goedkoop en levert snel, leuk acties aanbiedingen denk dat mensen daarvoor komen ipv die frats bekers :p

OT : Maybe un test booster in de weekaanbieding?:D

Die schroefdoppen ( shakebeker pro ) zijn ideaal maar moet zeggen bro had er laatst ook een paar gekregen ( bij die whey perfection variety ) en die dingen heb ik gewoon gesloten in plastic weggegooid wat een ondingen.... Maarja je krijgt ze er gratis bij en die Pro bekers zijn topbekers met dat spiraaltje :D (heb die met de blauwe en zwarte doppen ) voorderest is Body & Fit goedkoop en levert snel, leuk acties aanbiedingen denk dat mensen daarvoor komen ipv die frats bekers :p

OT : Maybe un test booster in de weekaanbieding?:D

Ik heb ook af en toe 1tje die in eerste instantie niet goed sluit, meestal is de rand dan besmeurt met bijv. proteine/pwo of ik heb hem niet helemaal goed aangedraaid. Heb letterlijk een stuk of 40 van die bnf bekers, maar een stukke ben ik nog niet tegengekomen. Mss heb ik een beschermengel dat kan natuurlijk ook. :p

ja wat denken jullie dat ik dit voor de gein hier zit te vertellen, jullie moeten er ook niet zo kinderachtig op reageren als het zo is is het zo en ik mag daar gerust over klagen ;)

Optimum Nutrition Performaxx

Vraagje: Is de Jack3d nu ook in de aanbieding? Zie het niet staan bij weekaanbiedingen op de site.

Lean gain van B&F zou ik graag als weekaanbieding willen zien!

Contact opgenomen met B&F betreffende de PWO sample pack. Nette mail terug gehad waarin stond dat het op korte termijn moeilijk te realiseren is omdat samples als een 'gunst' van de leverancier komt.

Daarbij dus OT:
Ik zou graag in de aanbieding willen zien... Dexaprine!

MYO-BLITZ van RONNIE COLEMAN series :D

- Muscle & Power
- Agmatine

Moet bijna een bestelling doen, kan ik wachten tot vrijdag? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
- Muscle & Power
- Agmatine

Moet bijna een bestelling doen, kan ik wachten tot vrijdag? ;-)

De weekaanbiedingen voor deze week staan al vast. De Muscle & Power staat er voor de week erop bij. :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:25 ----------

MYO-BLITZ van RONNIE COLEMAN series :D

Staat in de planning voor over een paar weken. :)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 13:26 ----------

Contact opgenomen met B&F betreffende de PWO sample pack. Nette mail terug gehad waarin stond dat het op korte termijn moeilijk te realiseren is omdat samples als een 'gunst' van de leverancier komt.

Daarbij dus OT:
Ik zou graag in de aanbieding willen zien... Dexaprine!

De dexaprine komt deze week:)

whey isoo

Dexaprine is al zo goedkoop , wat kunnen mensen overdrijven over prijzen ...

, over die 2 euro dat het zal schelen dan ...

Leon en Ilco moeten stalen zenuwen hebben van het eeuwige gezaag van sommige over de weekaanbiedingen .

Vind ik ook, je gaat toch niet om aanbiedingen vragen in een topic met als titel: "Wat wil jij graag in de aanbieding?".

Dan ontopic, aangezien de laatste 2 weken er eiwitrepen in de aanbieding zijn heb ik wel oren naar de Diet Whey Bar van PHD.

Universal Animal Test :-)

Noxipro :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven