Fitness Seller

Wat zal zij squatten?

Idd, kijk je nooit Mike in Brazil Big-T?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2d0w2o.png

noipmd.jpg

2h57jir.jpg

2ypbrrb.png

29b0h8x.jpg

6g99np.jpg

sweet lord of ASS have mercy :eek:

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

karma hou je tegoed bro

• Topic Starter Topic Starter
fkng lekker. Enig minpunt zijn haar kuiten (behalve dr kop) das wel jammer.
mischien nog plaatjes waar ze doggystyle klaar ligt? :D
die blonde kan er ook wat van....
Ff kijke, niet echt alleen dit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gatverdamme!

• Topic Starter Topic Starter
Oow nice ik zie dat tiger wat extra foto materiaal heeft gesupplied :D!!

****ing lekker. Echt een Braziliaanse ass. Hier net zo een;

Ik vind een vrouw met wat meer ass geen probleem, en het ziet er bij sommigen inderdaad zeer geil uit. (net als de chick die hoort bij deze quote)

Maar de "dame" uit de openingspost heeft mijns inziens teveel van een man weg (als het dat niet is), en daar ik niet op mannen val vind ik er dus ook niks geils aan.

Maar leven en laten leven. Als jij wel op mannen valt, dan moet je dat helemaal zelf weten. Tijgertje... :D

Ik vind een vrouw met wat meer ass geen probleem, en het ziet er bij sommigen inderdaad zeer geil uit. (net als de chick die hoort bij deze quote)

Maar de "dame" uit de openingspost heeft mijns inziens teveel van een man weg (als het dat niet is), en daar ik niet op mannen val vind ik er dus ook niks geils aan.

Maar leven en laten leven. Als jij wel op mannen valt, dan moet je dat helemaal zelf weten. Tijgertje... :D

Nee, tenzij ze daar allemaal testo kuren en 180 kg squatten.

Op bepaalde foto's herken ik ook reeds de vermannelijking.

Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Arnold is het gelukkig met me eens;

http://www.youtube.com/watch?v=uerFZ2Z42nc

Ik zou haar doen. Cool filmpje van Arnold, die oude player.

wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

more kushin for tha pushin!!!!!!!

Terug
Naar boven