Guido 1987
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

****ing lekker. Echt een Braziliaanse ass. Hier net zo een;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
el smurfo is niet gay hij is metroJe hebt een big-ass ( monster curves ) fetish of je hebt het niet. Jij duidelijk niet f**got.![]()

Vreemd gevoel, maar ik denk dat een vrouwelijkeman is.
Hey jonges kijk eens goed naar die kop... zou ze geen man geweest zijn?
dat is gewoon een transseksueelzoals er zoveel rondlopen in Brazilië.
De dame boven mij niet overigens
el smurfo is niet gay hij is metro
Maar zeg nu zelf, als je zelfs nog maar een greintje gevoel voor esthetiek hebt dan is dit gewoon oerlelijk:
[Link niet meer beschikbaar]
En nog tevreden over zichzelf ook die fatass.
Weet je Big-T, ik denk dat er niets anders op zit dan dat wij binnenkort naar the Big Ass Parade gaan in Amsterdam.
Gaat eigenlijk niet over vet, hoewel dat zeker minder kan, maar gewoon het totaalplaatje. Ik vind die hele achterkant echt een 0/10.En als je dat vet noemt dan wil ik niet weten hoe je de gemiddelde vrouw ziet.
el smurfo is niet gay hij is metro
Maar zeg nu zelf, als je zelfs nog maar een greintje gevoel voor esthetiek hebt dan is dit gewoon oerlelijk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En nog tevreden over zichzelf ook die fatass.
Als ze 100% vrouw is dan zo ik haar graag doen, ik hou wel van een dikke kont.
Hou niet zo van vrouwen met spillebeentjes.
Bullshit natuurlijk.
Latina's hebben van nature een volle, dikke kont (ook niet allemaal natuurlijk). Dit is gewoon massa van het squaten/leg pressen etc. Totaal anders.