AndroidHealthClinic

Wat zal zij squatten?

wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

wat is er nou weer dik aan haar? :roflol:
mischien zijn die benen beetje te vol voor sommige maar alsnog 100.000x beter dan die spiele rechte vormlose benen wat 3 op de 5 vrouwen heeft.

wtf man dat jullie die foto's uit de topicstart geil kunden vinden. Ik heb medelijden met jullie smaak voor vrouwen. Het is toch duidelijk dat ze niet alleen dik is maar wrs ook nog eens assimplantanten heeft laten steken zodat zelfs haar dik lichaam niet meer de juiste verhoudingen heeft.. hitten jullie ze maar.

Je hebt een big-ass ( monster curves ) fetish of je hebt het niet. Jij duidelijk niet f**got.:D

xeim2t.jpg

Je hebt een big-ass ( monster curves ) fetish of je hebt het niet. Jij duidelijk niet f**got.:D
el smurfo is niet gay hij is metro ;)

Maar zeg nu zelf, als je zelfs nog maar een greintje gevoel voor esthetiek hebt dan is dit gewoon oerlelijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog tevreden over zichzelf ook die fatass.

Vreemd gevoel, maar ik denk dat een vrouwelijkeman is :D .

Hey jonges kijk eens goed naar die kop... zou ze geen man geweest zijn?

:roflol: dat is gewoon een transseksueelzoals er zoveel rondlopen in Brazilië.

De dame boven mij niet overigens

Volgens mij is het nog steeds een man, of haar mannenkop komt gewoon door het kuren

het is wel ziek groot ja, maar ''daaaaaaaamnnn'' is het ook!

ik stem voor.

Esthetisch? Nee, zeker niet.

Maar de grote wijzer in mn broek staat wel meteen op 11 uur. En als je dat vet noemt dan wil ik niet weten hoe je de gemiddelde vrouw ziet.

Ik denk ook niet dat het vroeger een man was, veel mexicaanse/braziliaanse wijven hebben zo'n kop.

Maar zeg nu zelf, als je zelfs nog maar een greintje gevoel voor esthetiek hebt dan is dit gewoon oerlelijk:

[Link niet meer beschikbaar]

Weet je Big-T, ik denk dat er niets anders op zit dan dat wij binnenkort naar the Big Ass Parade gaan in Amsterdam.

zijn er nog foto's of een naam van die blonde:heart:
blond met kont:heart:

WTF man dat je er niet verliefd op word begrijp ik, maar je zou der toch keihard nken!?!?!?

[Link niet meer beschikbaar]

Als ze 100% vrouw is dan zo ik haar graag doen, ik hou wel van een dikke kont.
Hou niet zo van vrouwen met spillebeentjes.

Terug
Naar boven