VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Als men het woord bodybuilding gebruikt in een conversatie met 'gewone' niet trainende mensen is het standaart cliché steroïden....
Amen, uruk-hai..!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als men het woord bodybuilding gebruikt in een conversatie met 'gewone' niet trainende mensen is het standaart cliché steroïden....
en Rust! nemen als ik zwaar moet werken.ik merk vooral dat het veel langer duurt voordat ik ziek ben
Ik dacht juist dat je gevoeliger bent als je traint voor ziekte etc. Omdat je lichaam steeds moet herstellen etc. bodybuilders eten niet voor niets extra vitamines toch. En je traint niet voor niets niet als je ziek bent ( ook al kun je het misschien wel aan ). Correct me if i'm wrong...
Als er geen Pijn zou zijn is er geen overwinning. Het is me al het harde werk waard. Door de pijn en moeite van zware workouts voel ik me meer leven!
Urukhai karma voor jou! mooi gesproken![]()

ik zit nu pas 3 weken aan een kuurtje.
Na de 3 weeken merkt ik pas dat ik veel meer kon tillen.
En ik hoorde dat ik meer borst heb.
Dus het gaat de goede kant op.
Daar ben ik wel blij om.
Vaak als ik wat aan kom aan spier massa merk ik het niet.
Maar me omgeving wel

haha jij bent echt iemand die serieus met de sport bezig is
On topic, veel zelfzekerder tijdens het nken, voor ik begon en dus een vetbuikje en 37cm guns had, was ik een passieve, verlegen aap. Nu neuk ik a la patrick Bateman.
bedankt DBB![]()
haha jij bent echt iemand die serieus met de sport bezig is
On topic, veel zelfzekerder tijdens het nken, voor ik begon en dus een vetbuikje en 37cm guns had, was ik een passieve, verlegen aap. Nu neuk ik a la patrick Bateman.
bedankt DBB![]()