XXL Nutrition

Wat zijn jou top AAS mythes ?

Als je stopt zakt je lichaam in als pudding

"nep spieren" :')

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

haha door deze opmerking herinner ik me er weer een. heeft niks met aas te maken maar goed.

Ik train al een tijdje en eet er ook naar, vriend van mij traint half jaartje ofzo en eet niet voor de sport. Kreeg de opmerking over mijn en zijn armen. Zijn op zich wel mijn sterkste punt en daar kreeg ik een opmerking over.

'Jij eet zo veel dus jou arm spieren zijn gekomen door eten aka nep'.
Spieren van mijn vriend is gekomen door het trainen omdat hij niet zo veel eet ofterwijl die zijn echt...
fuk mijn leven met al mijn neppe spieren door het eten, had ik maar getraind en niet gegeten dan waren ze tenminste echt.. :mad:

haha door deze opmerking herinner ik me er weer een. heeft niks met aas te maken maar goed.

Ik train al een tijdje en eet er ook naar, vriend van mij traint half jaartje ofzo en eet niet voor de sport. Kreeg de opmerking over mijn en zijn armen. Zijn op zich wel mijn sterkste punt en daar kreeg ik een opmerking over.

'Jij eet zo veel dus jou arm spieren zijn gekomen door eten aka nep'.
Spieren van mijn vriend is gekomen door het trainen omdat hij niet zo veel eet ofterwijl die zijn echt...
fuk mijn leven met al mijn neppe spieren door het eten, had ik maar getraind en niet gegeten dan waren ze tenminste echt.. :mad:

Klopt wel jouw armen zijn nep.

misschien moeten de meesten van jullie niet met kortzichtige mensen omgaan ;-) Ik hoor bijna nooit die onzin van neppe spieren, kleine lullen en whatever. En als er een vooroordeeltje voorzichtig naar voren gebracht wordt, dan kun je dat met wat goede argumenten al snel tackelen.

Als mensen denken dat bodybuilders een kleine pen0r hebben moet je die gif van Kai Greene laten zien.... maar denk dat dit alleen maar meer vooroordelen/ vragen gaat brengen :roflol:

Compensatiegedrag.

Van mijn bokstrainer aan heel de boksclub: Je gaat veel mensen tegen komen in je leven en sommige gaan je anabolen aanbieden doe dit niet je krijgt niet alleen grote biceps maar je beland in het ziekenhuis en je bent helemaal weg in de kop

Winstrol en deca zijn goed voor peesherstel na een blessure en dan vooral die chart met verschillende % het zou helpen. 300% bij Deca......die tabel komt steeds terug en niemand kent de oorsprong. (kan het alleen nu ff niet vinden.....iemand die weet welke tabel ik bedoel)

Terug
Naar boven