MuscleMeat

Stelling Wat zou je doen als je 10 000 zou winnen?

Get cake, appeltaart, kick t net, van der vaart, mix tape, van het jaar, 10 000 spenderen, zozo, toe maar

Ik zou 5000 aan mn vader geven, en de rest op mijn bank

Zou er een nieuwe auto van kopen (eerst nog wel ff m'n rijbewijs halen xD). Overigens vind ik 10.000 niet superveel. Zeker op de leeftijd dat je een goede baan hebt met een aardig loon stelt het niet heel veel voor. Een miljoen zou idd leuker zijn om over te praten.

Jij woont zeker nog thuis?

• Topic Starter Topic Starter
By the way:

even iets anders...

Stel, omdat je zo eerlijk bent en dit door verteld aan je moeder.

Maar je moeder probeert dan de helft van dat bedrag te krijgen maar jij wilt dat niet geven en wilt maximaal 500-1000 euro geven van dat bedrag en dit omdat je van haar houdt en heel veel om haar geeft.

Uiteindelijk wil je haar niet kwetsen of teleurstellen, mag je in zo’n geval medelijden hebben of is dat niet nodig?

Wil naar Disney toe met kleine...dus dat en wat kleding shoppen... Paar mooie schoentjes... En nog een paar denk ik...

En een groter zeeaqua..
De rest op spaar

By the way:

even iets anders...

Maar je moeder probeert dan de helft van dat bedrag te krijgen maar jij wilt dat niet geven en wilt maximaal 500-1000 euro geven van dat bedrag en dit omdat je van haar houdt en heel veel om haar geeft.

Uiteindelijk wil je haar niet kwetsen of teleurstellen, mag je in zo’n geval medelijden hebben of is dat niet nodig?
Bullshit, je gunt je moeder toch wel de helft. Ik gun mijn vader met gemak de helft, zal niet moeilijk doen om hem meer te geven. Niet zo b**chen.

By the way:

even iets anders...

Wat voor drugs gebruik je eigenlijk?

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 18:58 ----------

Bullshit, je gunt je moeder toch wel de helft. Ik gun mijn vader met gemak de helft, zal niet moeilijk doen om hem meer te geven. Niet zo b**chen.
Jij bent de ideale zoon, als ik ooit nog eens een zoontje krijg noem ik hem Misk.

By the way:

even iets anders...

Je houdt van haar en geeft om haar dus geef je 4k minder? da fuk?

By the way:

even iets anders...

Vertel t gewoon aan niemand en hou t voor jezelf.

Altijd van die smerige figuren die jouw geld willen hebben.

ik zou 2 mooie brommers kopen. 1 voor de maandag en 1 voor de rest van de week. gewoon omdat het kan!

Deel huis afbetalen. Misschien wat nieuws in het interieur. Leuk reisje.

Hmmm, €10.000 ...

Een nieuw huis kopen, een nieuwe auto, een moto, bicepsimplants, reisje, goede doel en wat er over blijft zet ik op de rekening

waaorm zou je het persee metene moeten uitgeven?

Mijn schulden aflossen.. xD

Terug
Naar boven