Fitness Seller

Water na Cheatmeal

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Hehe, af en toe pak ik nog weleens een cheatmeal. Nu weet ik dat wanneer je een gewone bb maaltijd neemt je niet veel water erna moet drinken omdat dit de opname niet ten goede komt. Nu vraag ik me af of dat juist gunstig is om wél te doen na een cheatmeal. Je wilt immers toch niet dat je die cals eet, alleen voor de lekkerigheid. Dus zou dit ten goede komen na een lekkere snack of cheatmaaltijd?

Dit valt in hetzelfde rijtje als je eten niet kauwen;)

De opname wordt misschien verslechterd, maar dat is niet positief. Het wordt uiteindelijk wel opgenomen, maar je kunt er bijv. buikklachten aan overhouden. Al denk ik niet dat water na de maaltijd veel kwaad kan, zie ik er het voordeel ook niet van in.

Ik moet altijd oppassen met waterdrinken op m'n cheatday... door al dat eten zit m'n maag veel voller dan normaal (dieet), dus zelfs 0.5L tussen de maaltijden door kost best wat moeite....

Ok, volgens mij ligt dat eerder aan wat ik eet op die dag. LOL :D

dus na een maaltijd moet je eigenlijk geen water drinken...wanneer dan wel want ik las dat tijdens je maaltijd ook niet goed is?!

joren23 zei:
dus na een maaltijd moet je eigenlijk geen water drinken...wanneer dan wel want ik las dat tijdens je maaltijd ook niet goed is?!

na je maaltijd betekent niet DIRECT na je maaltijd, maar tussen twee maaltijden in. ;)

Ik drink idd na elke cheatmeal 0,5L water, om het 'weg te spoelen' en het blijkt bij mij ook tegen puisten te helpen :banana:

Terug
Naar boven