AndroidHealthClinic

we gaan weer lkkr van start....

• Topic Starter Topic Starter
Tja geduld had ik niet, maar wat wil je he.....

Nu, wil ik een beest worden :)

Ik zou lekker gaan cleanbulken, niet gaan kuren.

Lol iedereen hoet met dat kuren hij HEEFT GEKUURT ERGENS IN 2009 Hij gaat nu gewoon weer oppakken. On topic,

Succes mooie begin fysiek wel succes met je doelen. Update over 4 maandjes nog is.

Cutten tot +- 10% en dan gewoon lekker voor een lange periode gaan cleanbulken dan hoef je volgend jaar maar een kleine cut te doen voor de zomer. Bulken met dat vetpercentage is gewoon k*t, omdat je nooit volgas zal gaan en altijd met het gevoel zal zitten dat jij jezelf te dik vindt en graag droger wilt staan. Ik zou dus cutten en vandaar gewoon op je gemak cleanbulken, dan kan je ook zelf bepalen tot hier en niet verder.

Laatst bewerkt:
Helemaal eens met Nador. Ik persoonlijk voel me een heel stuk beter met een lager vetpercentage, hoeft voor jou natuurlijk niet te gelden en dat (clean)bulkt een stuk lekkerder. Daarnaast kan cutten ook relatief snel gaan en kan je mooi na de zomer aan een goede clean bulk beginnen.

2rrmmtl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil niet flauw doen, maar als ik je foto's zo zie zou ik niet eens zeggen dat je aan bodybuilding doet. Laat staan dat je gekuurd hebt.

Ik wil niet flauw doen, maar als ik je foto's zo zie zou ik niet eens zeggen dat je aan bodybuilding doet. Laat staan dat je gekuurd hebt.

hij is er 2 jaar tussenuit geweest dus wat kom je nou dom praten??????

''Hallo allemaal,
na een heel wat jaartjes hard getraint te hebben ben ik vanaf eind 2009 gestopt met trainen wegens vervelende problemen''

Als je 2 jaar stopt en leeft als ieder ander "normaal" persoon dan maakt het echt niet uit of je hebt gekuurd of niet, want je zakt sowieso in als een pudding en verliest spiermassa, dus zo raar is dat niet. Ik zou wel wachten met een volgend kuurtje.

Als je 2 jaar stopt en leeft als ieder ander "normaal" persoon dan maakt het echt niet uit of je hebt gekuurd of niet, want je zakt sowieso in als een pudding en verliest spiermassa, dus zo raar is dat niet. Ik zou wel wachten met een volgend kuurtje.
Precies

Ik zou nu gaan cleanbulken, succes iig ;)

Ik ben momenteel met een korte cut cycle bezig, ik heb nu inmiddels een gewichtsdaling van 3 kg in 2 weken !!!!

Mijn bf is met 1 % omlaag gegaan.. En ja ik krijg weer een stukje definitie te zien hahah..
Ik voel me echt weer super in in me vel, en ik ben weer begonnen met het leven als een bodybuilder...

me voeding en trainingschema is vrij pittig en ik zie nu al goede progressies `spiergeheugen maybe`

wel om ff eerlijk te zijn, heb ik nog wat potjes winstrol HG in de kast staan, die me wel de gehele tijd aankijken HEEEEEL misschien dat ik deze toch ga toepassen in me CUT,
om toch na de zomer een mooie startfysiek te hebben voor een cleanbulk....

hij is er 2 jaar tussenuit geweest dus wat kom je nou dom praten??????

''Hallo allemaal,
na een heel wat jaartjes hard getraint te hebben ben ik vanaf eind 2009 gestopt met trainen wegens vervelende problemen''

Dan nog. Met een goede basis zak je niet zomaar terug.. :wave:

Wel als je zoals mij heb geleefd ;)

Dat zou mooi zijn, tenzij je van nature al zo zal zijn.
ach ik ben weer op weg naar suc6.

nu inmiddels 2 weken verder dan de de laatste foto sessie, en flink hardcore getraind en gegeten te hebben, is de progressie al goed te zien en te voelen.

Dus ik dacht ik post t ff, uitteraard ga ik niet iedere week o.i.d posten,
maar het leek me wel ff leuk.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
14j6nwp.jpg

Je ziet al wel wat progressie. Ik zou voortaan wel je shirt uitdoen als je gaat zonnen.

tijdens het werken gebeurd, en ach morgen weer lkkr zonnenbanken........

Ik ben blij dat ik het weer lekker heb opgepakt, vooral doordat het me weer vrij makkelijk af gaat....

gewoon hardcore knallen...

Mooi man dat de discipline je gemakkelijk afgaat. Ideaal om big te worden!

Terug
Naar boven