Fitness Seller

we gaan weer lkkr van start....

Het punt is nu eenmaal dat je naturel nog heel veel kan bereiken maar je bent blijkbaar te lui en denkt laat ik het eventjes met aas doen maar zo werkt dat niet, als je aas gaat gebruiken moet je eerst de nodige basis en know how hebben van het trainen en je lichaam zelf en ook de know how van de aas, het is nutteloos je lichaam vol te stoppen met olie als je niet eens een basis hebt gelegd qua kennis en bouw mensen hebben het beste met je voor hier dus ik zou het advies toch zeker overwegen het gaat hier niet om bewijzen wat jij wel of niet kan het zal ons aan de reet roesten.

+1

Timbol verward AAS wsl met supplementen . Mensen zoals Timbol geven AAS gebruikers een slechte naam en typeren het slechte stereotype dat geassocieerd word met AAS .

Vond de tip van eerst je spiergeheugen zijn werk laten doen wel een heel goede. Wacht er even mee tot je weer op je oude nivo zit en doe dan bijv. na de zomer een mooie cleanbulk i.c.m een kuur ofzo.

Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt. Ik ben echt niet tegen AAS (allthough zelf nog naturel).
Je spiergeheugen kun je nu gebruiken en hier zul je goede gains op maken. Het is gratis en werkt voor nu even goed als AAS en is niet belastend voor je lichaam.

Als je op je oude niveau bent over een paar maandjes ga je van je kuur des te meer profijt hebben.

Dit zijn geen wijze woorden en iedereen begint te vroeg met kuren, degene die zeuren over eerst je max naturel halen zijn zelf waarschijnlijk te bang om te kuren of hebben engelengeduld. Als jij over een half jaar wilt kuren als je op je oude niveau bent heb je mijn zegen helemaal. Om het nu te doen vind ik het gewoon niet slim.

Jij bent de baas over je eigen lichaam, dus doe wat je moet doen, maar neem goed(bedoeld) advies ter harte en beoordeel het objectief en rationeel.

Succes en wijsheid gewenst met je keuze.

Edit: Het geflame hierboven slaat ook nergens op. Iedereen is anders en de een leeft iets meer op de rand dan de andere. Goed advies kan iedereen gebruiken en dat is meer wat de TS nodig heeft dan dit gezeur.

Laatst bewerkt:
Je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt. Ik ben echt niet tegen AAS (allthough zelf nog naturel).
Je spiergeheugen kun je nu gebruiken en hier zul je goede gains op maken. Het is gratis en werkt voor nu even goed als AAS en is niet belastend voor je lichaam.

Als je op je oude niveau bent over een paar maandjes ga je van je kuur des te meer profijt hebben.

Dit zijn geen wijze woorden en iedereen begint te vroeg met kuren, degene die zeuren over eerst je max naturel halen zijn zelf waarschijnlijk te bang om te kuren of hebben engelengeduld. Als jij over een half jaar wilt kuren als je op je oude niveau bent heb je mijn zegen helemaal. Om het nu te doen vind ik het gewoon niet slim.

Jij bent de baas over je eigen lichaam, dus doe wat je moet doen, maar neem goed(bedoeld) advies ter harte en beoordeel het objectief en rationeel.

Succes en wijsheid gewenst met je keuze.

Edit: Het geflame hierboven slaat ook nergens op. Iedereen is anders en de een leeft iets meer op de rand dan de andere. Goed advies kan iedereen gebruiken en dat is meer wat de TS nodig heeft dan dit gezeur.

Je bent niet bekend met AAS , daarom versta ik waarom je dit geflame vind .

Ts moet gewoon met de feiten op de neus gedrukt worden , dat AAS geen snoepjes zijn ter ondersteuning als je af en toe eens zin hebt om weer te gaan trainen .

Misbruik van AAS is enorm gevaarlijk , vooral voor degene die niet weten waar ze mee bezig zijn , als je mensen als de TS steunt in hun beslissingen ...

Dan zal TS op den duur wel eens op de harde manier ondekken dat hetgeen waarvoor hij AAS gebruikt , niet het snuggerste is wat hij al gedaan heeft .

Ik vind het gewoon niet kunnen als mensen als TS zo snel naar AAS grijpen voor een simpel doeleinde , je doet toch ook geen vlieg met een shotgun ?

Laatst bewerkt:
Dit is wel 96kg hoor. BF is wel een pak hoger dan 16%. Denk eerder aan 20-22%.

• Topic Starter Topic Starter
ach ja, ik doe mijn ding en begin morgen met me winny only.
Voor xtra droge massa.

En het doet me weinig betreft de negatieve reacties.
Ik train en eet zoals het hoort en ik ga voor een leuke kleine kuur
En ik houdt wel een log bij.

Zo zullen jullie zien dat ik geen misbruik maak.
Maar slechts gebruik van, op een juiste manier.

En ik leef graag on the edge

So what.

laat ze joh, ze weten altijd beter... :d

Onverstandige keuze, train gewoon een tijd naturel !
Als je op je max zit zou ik pas gaan kuren, hier krijg je nog spijt van.

• Topic Starter Topic Starter
Spijt ?

Ga ik dood dan ?

lul toch nie zo stom ecto

Je bent niet bekend met AAS , daarom versta ik waarom je dit geflame vind .

Ts moet gewoon met de feiten op de neus gedrukt worden , dat AAS geen snoepjes zijn ter ondersteuning als je af en toe eens zin hebt om weer te gaan trainen .

Misbruik van AAS is enorm gevaarlijk , vooral voor degene die niet weten waar ze mee bezig zijn , als je mensen als de TS steunt in hun beslissingen ...

Ik heb nog nooit AAS gebruikt, maar weet er natuurlijk wel het e.e.a. van. Ik lees me al een tijdje in en verwacht ook wel dat ik het een keer ga gebruiken als het moment daar is. Ik heb met gebruikers gesproken die nog niet eens de helft wisten van wat ik weet (nee, ik ben echt geen expert)

Ik steun hem niet in zijn beslissing (niet dat iemand mijn steun nodig heeft om dit te beslissen) als hij NU AAS zou gebruiken. Indien hij weer op zijn oude niveau zit (als dat het niveau is van iemand die 2 jaar serieus traint) dan begrijp ik zijn keuze om te gebruiken best en vind ik het helemaal niet verkeerd.
Ik vind persoonlijk niet dat je 100% op je natuurlijke max moet zitten om te gebruiken. Ik denk ook dat dit slechts 1% van de gebruikers zullen zijn, voordat je er geraakt zul je toch wel 10 jaar serieus moeten trainen en eten.

Hmmmm, met dit fysiek kuren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hehe, goeie shit dit :D Laat je niet gek maken door sommigen hier. Je gaat er gewoon vol voor en imo dwingt dat alleen maar respect af. Zolang je clean eet en goed slaapt kun je veel eerder kuren dan hier vaak wordt aangenomen.
Wat de nadelen betreft voor de gezondheid: of je nu arnold S heet of ecto fritsie, gezond is het toch niet.

Ik zou dr vol voor gaan als ik jou was man!! En hou een logje bij. Ik wil dit heel graag volgen! Succes!

En waar precies dwingt dat dan respect af? als je zo vroeg gaat kuren krijg je juist disrespect..

En dat van of je nou arnold S of ectro fritsie heet verhaal, beter stil...

Ziet er al veel beter uit, ga zo door!

Je traps gaan ook de goede kant op

Idd, laat hem lekker nog snel proberen droog te worden voor de zomer, waarna hij de motivatie weer verliest en in de winter alles kwijt is en volgend jaar in de zomer er weer net zo, of slechter bijstaat als nu.

Dit is niet iemand die het voor de sport doet, maar puur voor het uiterlijk vertoon. En dan is kuren natuurlijk de makkelijkste weg.

Idd, laat hem lekker nog snel proberen droog te worden voor de zomer, waarna hij de motivatie weer verliest en in de winter alles kwijt is en volgend jaar in de zomer er weer net zo, of slechter bijstaat als nu.

Dit is niet iemand die het voor de sport doet, maar puur voor het uiterlijk vertoon. En dan is kuren natuurlijk de makkelijkste weg.

Iedereen zei mij ook dat ik te vroeg begon met kuren ( deed ik ook, was er qua leeftijd/fysiek niet klaar voor maar toch ) and look where it got me. Voor mij werkte mijn 1e kuur als een ziekelijke motivatieboost, heb geen training/maaltijd gemist toen. Na de kuur werkte het niet willen verliezen van massa als motivator, en ga zo maar door.

Wil niet zeggen dat dat the way to go is, maar het is niet altijd zo beroerd als iedereen het hier over laat komen.

Iedereen zei mij ook dat ik te vroeg begon met kuren ( deed ik ook, was er qua leeftijd/fysiek niet klaar voor maar toch ) and look where it got me. Voor mij werkte mijn 1e kuur als een ziekelijke motivatieboost, heb geen training/maaltijd gemist toen. Na de kuur werkte het niet willen verliezen van massa als motivator, en ga zo maar door.

Wil niet zeggen dat dat the way to go is, maar het is niet altijd zo beroerd als iedereen het hier over laat komen.

Ik ken je niet en ik heb je fysiek nooit gezien...
Verder is het dus niet zijn eerste kuur.

Terug
Naar boven