XXL Nutrition

we gaan weer lkkr van start....

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu ff een paar lichte cut weekjes, zodat ik ff meredeels van me vetjes kwijtraak,
vooral op me buik en zijkant.
zodra dit weer oké is, ga ik beginnen aan de cleanbulk... wel i.c.m een test/e ft winny

dan hoop ik op veel massa tot voorjaar 2012..

cutten tot +- 10% en dan gewoon lekker voor een lange periode gaan cleanbulken dan hoef je volgend jaar maar een kleine cut te doen voor de zomer. Bulken met dat vetpercentage is gewoon k*t, omdat je nooit volgas zal gaan en altijd met het gevoel zal zitten dat jij jezelf te dik vindt en graag droger wilt staan. Ik zou dus cutten en vandaar gewoon op je gemak cleanbulken, dan kan je ook zelf bepalen tot hier en niet verder.

+1

10% cut? Dan blijft er nu geen k*t over
Goede cleanbulk is een combi van massaopbouw en een bf daling.
Beste van 2 werelden lijkt me, vooral I.c.m een goede stack

na 3wkn zwoegen, gaat het me nu goed af....

me buikje is al een heeel eind weg, waar ik dan ook echt blij mee ben.
ondanks me strakke schema's ben ik heel tevreden over me resultaat tot op heden.

ben gewoon iets te ethousiast over het resultaat dus ik dacht.... Ik post ff een picje..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie progressie toch al! Al iets meer definitie te zien :)

dat dacht ik ook, echter gaat het nu pas weer beginnen.......
kan niet wachten om weer te gaan cleanbulken, want ik mis het eten.........

maar vandaag ff een lekkere dikke vette cheeseburger halen"junkdag"

owja deze mag er ook wel bij, om het iets duidelijker te maken.
2mw58qo.jpg

Yeps ready voor de start te maken in de log sectie.
We gaan beginnen met de kuur.

Goede vooruitgang al!

Maar je meent toch niet dat je na 2 weken al gaat kuren?
Het spiergeheugen waar je nu gebruik van kunt maken is de beste kuur ooit. Ik zou echt wachten tot je je oude stats terug hebt en dan gaan kuren (als je het al wilt doen natuurlijk).

Wat spiergeheugen betreft spreek ik echt uit ervaring. Heb zelf niet de dicipline om lange tijd aan 1 stuk te trainen dus ben er zelf ook vaak maanden, danwel meer dan een jaar tussenuit geweest. 3/4 maanden flink hard trainen en je hebt zo je oude niveau terug.

Ik gebruik het als ondersteuning tijdens de cit.
Een lichte kuur, wat mij alleen maar droger en harder maakt.
De bulk gaat lkkr naturel tot volgend jaar.

heb je er niet meer aan om nu naturel wat te cutten en dan een goede bulkkuur te doen? lijkt mij wel

Met dit fysiek gaan kuren??! Zoals al eerder aangegeven ben je gewoon aan het spelen ermee, ga eerst is fatsoenlijk trainen en het maximale naturel eruit halen komende jaar/jaren nog niet aan kuren denken. Je zei een paar Posts terug nog dat je niet ff een zomer shotje ging doen maar minimaal ging wachten tot einde van het jaar, leer is wat geduld te hebben? Dit is niet iets waar je mee moet spelen het kan je lichaam aardig verkloten op de lange termijn.

Laatst bewerkt:
Danny,
Als je niks zinnigs te zeggen heb blijf dan weg.
Met die wijze woorden van je.

Wat een idioot, ga maar lekker kuren hè met een beginners lichaam tegen ieders advies in. :rolleyes:

Wat een schapen hier zeg.
Dan nog is het mijn eigen ding.

wie zijn jullie, om over mij te oordelen.

Heb t alweer gauw gehad met al die betweters hier.

Wat een schapen hier zeg.
Dan nog is het mijn eigen ding.

wie zijn jullie, om over mij te oordelen.

Heb t alweer gauw gehad met al die betweters hier.
2014: :"Hallo ik ben timbol, ik ben eind 2011 gestopt met bb, heb toen een licht kuurtje gepakt en stond er toen geweldig bij. Nu wil ik weer hard beginnen. Mijn wow-vrienden zeggen dat ik dik ben geworden. Dus ik ben keihard gemotiveerd. FF een spuit erbij steken en ik ga er weer voor"

? Triest hier hoor.

Ik oordeel toch ook niet over jullie?
maar ik zal toch een log maken, en je het tegendeel bewijzen.

Wow?

Gast praat niet zo zielig man.

? Triest hier hoor.

Ik oordeel toch ook niet over jullie?
maar ik zal toch een log maken, en je het tegendeel bewijzen.

Wow?

Gast praat niet zo zielig man.

Het punt is nu eenmaal dat je naturel nog heel veel kan bereiken maar je bent blijkbaar te lui en denkt laat ik het eventjes met aas doen maar zo werkt dat niet, als je aas gaat gebruiken moet je eerst de nodige basis en know how hebben van het trainen en je lichaam zelf en ook de know how van de aas, het is nutteloos je lichaam vol te stoppen met olie als je niet eens een basis hebt gelegd qua kennis en bouw mensen hebben het beste met je voor hier dus ik zou het advies toch zeker overwegen het gaat hier niet om bewijzen wat jij wel of niet kan het zal ons aan de reet roesten.

Terug
Naar boven