AndroidHealthClinic

'We krijgen de koudste winter in 100 jaar'

• Topic Starter Topic Starter
Moet nog wel schoenen hebben voor de winter. Ik denk aan Timberlands, die bruine.

sorel-caribou.jpg

Zoiets wordt hip

Die zie ik eerder bij hun..

Ja ook, maar ziet er niet uit bij die meisjes. Vooral als ze dan ook nog eens klein zijn, en dan van die grote schoenen aan :roflol:

Zag vandeweek zon meid met ook deze timberlands, maar dan tot dr knie, timberlandlaars.

Maar die sorel die zijn wel lekker hoor..

Maarja als het hip wordt moet je ze snel weg doen.

netzoals de afgelopen 100 jaar

Verwacht maar gewoon een gemiddelde winter net als afgelopen jaren (wat vergeleken met vroeger redelijk streng is). Heel extreem zal het zelden worden, zijn enorm veel factoren die meespelen.

wat koel die timberlands, heeft bijna nog niemand!

Voor het buiten spelen in de winter zodadelijk ga ik lekker deze kopen. Kosten 2 tientjes bij de legerdump. Kan ze iedereen aanraden. Sowieso hebben ze leuk spul daar voor de winter voor weinig geld.

51213_lrg.jpg

Ik twijfelde nog over winterbanden. Misschien toch maar ff regelen...

Ze staan alleen goed bij lange mannen.

:trollface:
Als je zo ecto ben als jij dan zien ze eruit als clownschoenen, helemaal uit proportie dus..
maar goed dat is het punt niet, persoonlijk vind ik het klote als ik elke dag meerdere personen met dezelfde schoenen zie.. is voor mij al rede genoeg om ze niet aan te schaffen.

Werd er vorig jaar niet een kleine ijstijd voorspeld:scratch:

Als je zo ecto ben als jij dan zien ze eruit als clownschoenen, helemaal uit proportie dus..
maar goed dat is het punt niet, persoonlijk vind ik het klote als ik elke dag meerdere personen met dezelfde schoenen zie.. is voor mij al rede genoeg om ze niet aan te schaffen.

Beter tijdelijk ecto dan je hele leven midget.

Ot:

Ik twijfelde nog over winterbanden. Misschien toch maar ff regelen...

Kan ik je aanraden, rijdt een stuk fijner en zelfverzekerder.

Voor het buiten spelen in de winter zodadelijk ga ik lekker deze kopen. Kosten 2 tientjes bij de legerdump. Kan ze iedereen aanraden. Sowieso hebben ze leuk spul daar voor de winter voor weinig geld.

51213_lrg.jpg

Zien er niet uit, maar zijn idd godsgruwelijk warm.

Beter tijdelijk ecto dan je hele leven midget.

Ot:

Kan ik je aanraden, rijdt een stuk fijner en zelfverzekerder.

Zien er niet uit, maar zijn idd godsgruwelijk warm.

Nice!:) Er gaat niks boven een paar fijne warme voetjes als het min 5 is.

Het is toch juist de bedoeling om lelijke lompe dingen aan je voeten te hebben deze winter als ik zo naar die andere schoenen hierboven kijk?

Terug
Naar boven