MuscleMeat

'We krijgen de koudste winter in 100 jaar'

• Topic Starter Topic Starter
Nice!:) Er gaat niks boven een paar fijne warme voetjes als het min 5 is.

Het is toch juist de bedoeling om lelijke lompe dingen aan je voeten te hebben deze winter als ik zo naar die andere schoenen hierboven kijk?

Ja klopt! Het is helemaal hip om warme voeten in lelijke lompe dingen te hebben, koude voeten in een stel brogues of een paar Nike Airmax is helemaal uit!

Beter tijdelijk ecto dan je hele leven midget.

Ot:

Kan ik je aanraden, rijdt een stuk fijner en zelfverzekerder.

Zien er niet uit, maar zijn idd godsgruwelijk warm.

jij zult altijd ecto blijven:D

maar ik snap verder niet waarom je moet gaan beledigen als ik die schoenen afzeik, heb je er een speciale band mee ofzo?

Zo warm zijn die schoenen van Timberland niet.

Laatst bewerkt:
Dit zal een gezellige winter worden dus!

Wat een lelijke schoenen.

Ja en om de situatie en het gevaar op een meer persoonlijke manier te schetsen zodat het bij de mensen dichtbij komt ineens.
Het zal wel een soort flash freeze gaan worden met een enorme vloedgolf van supergekoeld water en dan bons ineens vast zoals bij de mensen van Pompeii maar dan andersom.
Zo'n ijstijd is niet ineens voorbij maar kan miljoenen jaren duren zoals de laatste en als ik dan, in het meest gunstige geval over een paar honderdduizend jaar uit de gletsjer gehakt wordt krijgt men toch een indruk en vormt men gewild of ongewild toch een mening over je. Bulken voorlopig niet en vanaf nu is het continu flexen bij het minste gerommel of geluidje, een zonnebril op en een grote rode telefoon op tafel gezet en belangrijke geheime documenten gemaakt, uitgeprint en verspreid klaar om ondertekend te worden. In de hoek een maquette van de wereld met kleine vliegtuigjes, soldaatjes en atoompluimpjes uitgeknipt op kartonnetjes en ik ben m'n memoires aan het schrijven en aan zowel m'n ontblote bovenlijf, pose en wereldkundige besluiten verspreid door m'n plaggenhut kan men afleiden hier met de grote opperflagneraal te maken te hebben en zet men mij op een enorm stambeeld met een grote lamp. Zodat men mij s'nachts ook kan zien en waar mensen langskomen op een soort bedevaart en met hun vingertoppen langs m'n pecs strelen zodat het, in wezen ruw gegoten platina toch lekker glad wordt rond m'n tepels terwijl jullie allemaal vergeten en verwerkt zijn tot goedkoop spuitvlees voor knakworsten want hee, een beetje vettig maar het zat wel goed bevroren en in de toekomst wil men steeds proberen of men er kan komen met goede voeding alleen alvorens naar supplementen te kijken die van alles beloven en men dus hoge verwachtingen heeft maar eigenlijk nooit helemaal leveren wat er op de verpakking staat en ook best duur zijn en dus moet je afwegen wat telt want je zou op gegeven moment ook kunnen kijken naar een grotere ruimte en een rek met losse dumbbells bijvoorbeeld want men zegt wel, ik moet toch rusten tussen m'n sets en dan kan ik die schijfjes wel verwisselen maar als je eenmaal losse dumbbells geprobeerd hebt dan is dat wel makkelijk hoor. Mirin?

wat

Het weer is net als de economie.. Niet te voorspellen. Beetje giswerk, na ooit.. ooit krijgen ze gelijk en staan ze als een stelletje ****ing alpha apen op hun borst te slaan en roepen ze 'zie je wel!?'...

lol ik heb net dezelfde vergelijking in mn bachelorthesis gemaakt :roflol:

t_p_detail?$im=1195345_P&$sh=1195345_P&defaultImage=default_vhs.png

beter dan timba's en voor maar 30 euro

Gezellig, kom maar op met die sneeuw :)

Gezellig, kom maar op met die sneeuw :)

Heb je kou? Kom dan gauw
in mijn arm, dan heb je 't warm

---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:41 ----------

In de toekomst dan hè.
Maar volgens mij heb jij hem helemaal gelezen.
Is wel het beste ook want je kan maar goed voorbereid zijn zeg ik altijd maar.

ja ik heb het spijtig genoeg helemaal gelezen en ik begreep er geen reet van

Laatst bewerkt:
Heb al een paar jaar nieuwe truien in de kast liggen, misschien kunnen ze nu eens gebruikt worden. Zal wel niet :o.

Vorig jaar zou de winter des doods zijn, dan hebben we nu de winter des apocalyps?

Brace yourself, winter is coming!

K*t winter.
Vind kou niet erg, maar sneeuw en ijs wel.
Van mij mag het wegblijven.

Terug
Naar boven