AndroidHealthClinic

Wedstrijdverslagen op Real Dutch Power

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Ik ga nu dit jaar het 10e jaar in met mijn website Real Dutch Power. Ik heb er al 9 jaar veel energie in gestoken. Ik zat altijd overal achteraan, bijvoorbeeld als er een wedstrijd was geweest probeerde ik toch snel de uitslagen te publiceren. Die kwamen lang niet altijd vanzelf. Vaak moest ik daar wel 2 of 3 mailtjes aan wijden aan een organisator. Er waren ook organisatoren die meteen na de wedstrijd gewoon de uitslagen weg gooiden. Gelukkig gebeurde dit niet veel, maar het kwam wel eens voor.

Maar vanaf nu ga ik het anders doen. Ik ga zelf nergens meer achteraan. Als ik geen wedstrijdverslag, uitslagen of foto's krijg aangeleverd, komt er niets op Real Dutch Power. Het is jammer, maar als mensen na 9 jaar nog steeds de weg naar mijn site niet weten te vinden of er geen belang in hebben dat hun wedstrijd op Real Dutch Power wordt gepubliceerd......it be so!

Ik heb het al druk genoeg.

Dus als mensen zich afvragen waarom er (nog) geen verslag van een wedstrijd op Real Dutch Power staat? Dan heb ik het gewoon niet gekregen.

Ik moet nu ook wel een beetje nuancering aanbrengen. Ik heb van Jarno Hams pasgeleden nog een verslag gekregen van zijn Champions League wedstrijd, en die heb ik nog niet gepubliceerd. Dat klopt dus niet met mijn bovenstaande verhaal, maar dat is er door alle drukte die ik de laatste tijd heb er gewoon bij ingeschoten. Niet netjes, maar ik moet de hele website al jaren in mijn eentje runnen, het kost veel tijd in het wedstrijdseizoen om alle wedstrijden netjes op Real Dutch Power te krijgen en dat gaat me nu gewoon opbreken. Ik kan het niet altijd meer opbrengen om 10-15 uur per week aan mijn website te besteden. Sorry.

Laatst bewerkt:
Haal dat laatste woordje maar weg. Top wat je hebt gedaan voor de sport en een logische beslissing!

Dat is jammer Jan. Ik heb veel respect voor je inzet! Als ik een wedstrijd organiseer zal ik er voor zorgen dat je het zo snel mogelijk krijgt!

Oh ja uhh ik hoop dat je het niet vervelend vind als ik dit nog meegeef

Mijn profiel mis ik

Strongman cup Belgium

en volgens mij kan ik naar internationaal aangezien ik meerder wedstrijden internationaal heb gedaan.

Waarom breid je de website niet uit qua functionaliteit en laat je mensen zelf de verslagen invoeren en z'n user stats updaten?

De enige taak dat je jezelf dan hoeft te geven is het versturen van de link naar de organisatoren en toezichthouden op de geposte artikelen. Soort van wikipedia stijl dus.

btw. organiseer je dit jaar nog Midden Delfland?

Laatst bewerkt:
Respect voor je inzet

idd,mooie en overzichtelijke site ook.

Waarom breid je de website niet uit qua functionaliteit en laat je mensen zelf de verslagen invoeren en z'n user stats updaten?

De enige taak dat je jezelf dan hoeft te geven is het versturen van de link naar de organisatoren en toezichthouden op de geposte artikelen. Soort van wikipedia stijl dus.

btw. organiseer je dit jaar nog Midden Delfland?

Vind ik een mooi idee. Mits de nodige controle op geposte wedstrijden, kan dit dan wel mooi worden.
Het probleem zit er hem dan wel in dat er altijd grapjassen zullen zijn die zichzelf als sterkste man van België/Nederland op de site plaatsen, verkeerde wedstrijd info doorgeven, of gewoon andere mensen hun data gaan aanpassen.

Dit probleem kan wel beperkt worden door de atleten niet zelf hun user data te laten aanpassen, maar die data gewoon op te halen uit de geposte wedstrijdverslagen.

Maar dat vraagt natuurlijk wel een grote aanpassing aan de website. Zal niet op 1 2 3 gedaan zijn.

hey Jan snap je helemaal.

maar waarom vraag je geen hulp hier op dbb er zijn gasten genoeg die het volgens mij prachtig vinden om jou site bij te houden.

dennis.

ps weeg 129 kilo nu hahaha,

Ik wil me best aanmelden om mee te helpen met het updaten van de stats van de atleten. Veel verder kom ik ook niet, want ik heb weinig kaas gegeten van website-design.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik alle respect heb voor Jan, voor de manier waarop hij de sport promoot door middel van z'n site en alle tijd en energie die hij erin steekt, klasse!

ik snap je volkomen jan..tzou zonde zijn, als de site stilvalt ,omdat je geen hulp krijgt...ik zou wel willen helpen, maar dan heb ik een big ass handleiding website-design/onderhoud etc nodig...

veel respect voor je inzet, Jan.
Ik ben via jouw site in aanraking gekomen met SM en HG in NL, en ik denk vele met mij :)

je opmerkingen over tijd begrijp ik, als webmaster HGF, maar al te goed...

Jammer Jan, maar alle lof voor je inzet de afgelopen jaren.

Is er niemand in je naaste omgeving die het kan ( overnemen) ?

Vind ik een mooi idee. Mits de nodige controle op geposte wedstrijden, kan dit dan wel mooi worden.
Het probleem zit er hem dan wel in dat er altijd grapjassen zullen zijn die zichzelf als sterkste man van België/Nederland op de site plaatsen, verkeerde wedstrijd info doorgeven, of gewoon andere mensen hun data gaan aanpassen.

Dit probleem kan wel beperkt worden door de atleten niet zelf hun user data te laten aanpassen, maar die data gewoon op te halen uit de geposte wedstrijdverslagen.

Maar dat vraagt natuurlijk wel een grote aanpassing aan de website. Zal niet op 1 2 3 gedaan zijn.

Ach je hoeft zoiets niet waterdicht te maken, wikipedia is ook vrij voor iedereen om alles aan te passen. En het is allemaal erg makkelijk te achterhalen, want alle edits worden geregistreerd.. zie je dat een bep. IP adress teveel loopt te kloten, ban je dat IP.

Het gaat er gewoon om dat je een goed balans weet te vinden tussen veiligheid en onderhoudbaarheid. Wikipedia is ook nog steeds relatief betrouwbaar en heel succesvol.. je kan er ook gewoon voor kiezen om 4-5 betrouwbare mensen toe te kennen als 'admin' van RDP om toezicht te houden. En met een simpel backup systeempje dat elke nacht of 12 uur een backup maakt van de database kun je altijd easy een rollback doen mocht iemand het echt heeft lopen klooien. Of je kiest voor een redundante opslag met version control.

Ik ben zelf ook geen webprogrammeur, maar dit lijkt me niet zo extreem complex om op te zetten met .NET of PHP en een MySQL databaseje.

Laatst bewerkt:
haha frenk ,met die webcodes die je loopt te strooien ,vind ik dat jij moet helpen pik!

en kom op zeg woopy, hier in nederland zijn we allemaal goud eerlijk en wordt er niemand benadeelt...dus valse info, of oneerlijke wedstrijdgegevens zijn een onmogelijkheid!

Ik ben wel webprogrammeur :p Complex is het allemaal niet, maar vraagt wel wat tijd. Vooral als je de admin pagina's een beetje gebruiksvriendelijk wil houden. Nuja, als iemand daar af en toe een zaterdag of zondag wil aan opofferen, is het na een aantal weekends wel gebruikensklaar :)

haha frenk ,met die webcodes die je loopt te strooien ,vind ik dat jij moet helpen pik!

Nou, zoals ik al zei.. ik heb wel wat kennis en ervaring met het beheren / structureren / inrichten van data, databases en beveiliging. Maar ik heb beperkte ervaring met het bouwen van websites.

en kom op zeg woopy, hier in nederland zijn we allemaal goud eerlijk en wordt er niemand benadeelt...dus valse info, of oneerlijke wedstrijdgegevens zijn een onmogelijkheid!

Tuurlijk heb je van die klojo's erbij zitten, dus dat moet je wel kunnen afvangen in je data opslag en beheerschermen.

Ik ben wel webprogrammeur :p Complex is het allemaal niet, maar vraagt wel wat tijd. Vooral als je de admin pagina's een beetje gebruiksvriendelijk wil houden. Nuja, als iemand daar af en toe een zaterdag of zondag wil aan opofferen, is het na een aantal weekends wel gebruikensklaar :)

Volgensmij zijn er genoeg gratis website programma's te downloaden zoals Joomla waarmee dat in no time is gefixed..

Joomla is zoiezo zeer gebruikersvriendelijk ;)

Jan, als je hulp ergens mee nodig hebt weet je me te bereiken. Webdesign ligt nogal in m'n straatje zeg maar :)

gewoon met inlogsysteem,dan weet de webmaster,je ip adress en echte naam + e-mailadress.dus dat zou geen probleem mogen zijn.
en iedereen kan zn gegevens nu ook gewoon doormailen om de site up-to-daten.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de steunbetuigingen! Haha. Als jullie vinden dat mijn site er goed uitziet beschouw ik dat als een groot compliment. Maar technisch is het van een zeer kinderlijke opzet, maar dat zal de kenner wel hebben gezien denk ik. Je kan er dan ook niet zo veel mee doen volgens mij met inloggen etc wat hiet wordt aangedragen door sommigen. Volgens mij is mijn site daar technisch ongeschikt voor. Mijn site is opgezet met pure basis html en ik hou hem bij met frontpage. Wat ik zou kunnen doe evt. is de frontpagepagina's beschikbar stellen zodat iemand anders bijv. een verslag van een wedstrijd zou kunnen maken. Vervolgens weer naar mij toe mailen zodat ik een laatste check eroverheen kan gooien of die (in mijn ogen, tja ik blijf de baas he haha) gescikt is voor publicatie en dan het net op.

In het verleden heb ik wel eens een oproep gedaan op mijn site of er mensen zijn die mij wilden helpen met het bezoeken van wedstrijden en het schrijven van een verslag maar daar kwam eigenlijk geen respons op. Het is dat Doetze nog zo fanatiek is met het maken van foto's anders zouden er ook bijna geen foto's zijn want oproepen van mijn kant voor foto's worden ook vaak niet beantwoord.

Nog een voorbeeld: afgelopen week was Walcheren, maar ik hoor niets van de organisator. Geen verslag, geen uitslagen, geen foto's......niets.

@Wim: bedankt voor je uitslagen. Tja, heb eht al eerder aangegeven bij de NSMB, zij weten de wedstrijden mooi te organiseren, alleen ontbreekt het een beetje aan de 'aftersales'. Lijkt mij ook niet leuk voor de deelnemende atleten.

Terug
Naar boven