XXL Nutrition

Wedstrijdvoorbereiding ; AAS + training + Voeding tips

DanyB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Beste DBB'ers,

Ik zit momenteel in wedstrijdvoorbereiding ( wedstrijd is over 7 weken ).

Nu sta ik op 8.5% maar er moet dus nog heeel wat af!

Training bestaat uit 5-splitschema + cardiosessie 30-45 min iedere dag ( hartslag niet boven 125 bpm voor optimale verbranding.)

Voeding is voor de moment 2 no-carbsdays gevolgd door 1 dag high carbs. ( junkdays zijn sinds 2 weken geschrapt). dit zal nog verandere naar gelang de evolutie in 3 dage nocarbs, 1 day highcarbs

Sups : whey iso, casein, bcaa, amino, mariadistel , zink, magnesium, calcium, animalpack, omega 3-6-9 tabs , zalmolie, levertraanolie, zma, biergist ,multivit, taurine, arginine en prework natuurlijk.

AAS: Momenteel ben ik al 2 weken bezig met 100mg testp, 100mg trena eod +50mg provi ed + 4iu hgh ed ( nordi) , laatste 4weken komen hier 100mg mastp eod bij en 50mg winni ed.

Nu was de vraag wat jullie nog kunnen aanraden van voeding, training , aas.
Ik wil binnen 4 weken toch die 5% halen zodat ik toch met een gerust hart de laatste 2 weken kan ingaan. eventueel nog wat clen toevoegen nu al? vinden jullie t3 noodzakelijk ivm hgh of is dit overkill?

Tnx alvast!

Wat t*ring veel supps!
Ga eens van high carb naar medium carb day.

geen t3, zou ik niet mee spelen zo in het laatst.

• Topic Starter Topic Starter
Wat t*ring veel supps!
Ga eens van high carb naar medium carb day.

kwestie van alles zeker binnen te hebben;-)
ok tnx voor de tip man

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 16:33 ----------

geen t3, zou ik niet mee spelen zo in het laatst.

idd ik wil niet met men schildklier gaan spelen als het niet echt nodig is. moest ik me nu extreem moe beginnen gaan voelen van de hgh kan ik nog altijd zien toch?
ps: alle tips zijn welkom mensen!

Gevoelig voor cafeine?
Anders Eca stackje erbij nemen
Clen en T3 zou ik niet direct doen aangezien je nog maar 4 weken te gaan hebt

Gevoelig voor cafeine?
Anders Eca stackje erbij nemen
Clen en T3 zou ik niet direct doen aangezien je nog maar 4 weken te gaan hebt

Nee niet echt! is inderdaad een optie! DNP had ik ook nog staan maar vindt het wat linke shit omdat het naar het schijnt je vormen vernaait ook op lage dosis ( 200mg)
Bedankt al voor je reactie!

Stop je wel optijd met je hgh? Twee weken voor je wedstrijd, scheelt 2kg vocht. Succes!

Goeiemiddag DBB'ers!

Ik zit in de laatse weken voor men wedstrijd ( 10/11).

Alles verloopt prima maar mijn vraag is welke van volgende sups/aas houden vocht vast omdat ik toch wat vocht vasthoudt enkel en alleen rond men buik?

Sups ; whey iso, casein, bcaa, amino, mariadistel , zink, magnesium, calcium, bvitpack(b&s), omega 3-6-9 tabs , zalmolie, levertraanolie, zma, biergist ,multivit, taurine, arginine , glutamine, glucosamine, cla, green tea extract, carnitine, kaneel, 3cups koffie ed + 2 cups green tea

AAS ; 100mg testp, 100mg tren a ,100mg mastp eod + 50mg provi ed + 50mg winni ed (inject) + 5iu hgh hyge's ed ( gaat er nu vantussen ) , eca stack 2 caps ed.

Voedingschema bestaat nu uit: 3 eiwitdagen gevolgd door 1 khdag ;

lowcarbsday: smorgens :

50 gram brinta + 25gr rozijnen + 40 gram whey + blauwe bessen en enkele aardbeien

2 u later : whey iso shake 30 gr + appel

2u30 later: 350 gr kip/zalm/mager vlees + 200gr groenten ( komkommer, tomaten, brocoli , wortel , bonen afgewisselt ) en verse ananas met paar druppels tabasco en wat paprikapoeder

2u later: wheyiso shake 35 gram + stuk fruit ( mandarijn/appelsien/appel)

2u30 later: 350 gr kip/zalm/mager vlees + 200gr groenten ( komkommer, tomaten, brocoli , wortel , bonen afgewisselt ) en verse ananas met paar druppels tabasco en wat paprikapoeder

training : preworkout + 4 amino's

na training : 4bcaa's + 30gram iso

voor slapen : 40 gram cassein

Carbsday: 75 gram brinta + 50gr rozijnen + 40 gram whey + blauwe bessen en enkele aardbeien

2 u later : whey iso shake 30 gr + appel

2u30 later: 250 gr kip/zalm/mager vlees + 200gr groenten ( komkommer, tomaten, brocoli , wortel , bonen afgewisselt ) en verse ananas met paar druppels tabasco en wat paprikapoeder

2u later: wheyiso shake 35 gram + stuk fruit ( mandarijn/appelsien/appel)

2u30 later: 250 gr kip/zalm/mager vlees + 200gr groenten ( komkommer, tomaten, brocoli , wortel , bonen afgewisselt ) en verse ananas met paar druppels tabasco en wat paprikapoeder + 100 gram witte rijst

training : preworkout + 4 amino's

na training : 4bcaa's + 30gram iso

voor slapen : 40 gram cassein.

Alle opmerkingen en tips zijn welkom!

Tnx!

Laatst bewerkt:
Op een no carbs day neem je nog brinta/rijst/fruit?
euh, no carbs is dat niet;)

Op een no carbs day neem je nog brinta/rijst/fruit?
euh, no carbs is dat niet;)

Sorry bro , lowcarbsday moest dit idd zijn. enkel brinta smorgens en fruit bij eiwitshakes. rijst moet er vantussen op lowcarbsdays was foutje , jij zou brinta er ook vantussen laten en het fruit ook?

Welke wedstrijd doe je mee dan over 7 weken? Juliette Bergmann?

Heb je eerder al je prep gedaan op deze voeding?

Welke wedstrijd doe je mee dan over 7 weken? Juliette Bergmann?

wedstrijd is 10november in Linz, Oostenrijk van de WFF

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 12:17 ----------

Heb je eerder al je prep gedaan op deze voeding?

Neen nog niet is men eerste contest die ik ga meedoen heb wel al op deze voeding gecut tot 6% maar nu moet ik nog lager gerake natuurlijk. Trainer zegt dat fruit geen kwaad kan ook op lowcarbsday...
Wat denken jij van het schema?

Ik heb geen wedstrijd oid gedaan , dus ik spreek niet uit ervaring. Maar uit wat ik van andere bbers die wedstrijden doen en info zou ik dit zeggen:

laatste 2 weken eiwitshakes eruit, want kan dat kleine beetje vocht vasthouden.
Eiwitbronnen die je dan gebruik: vooral vis(vochtafdrijvend).
op 0 carb dag ook 0 carb, met uitzondering van groentes( geen fruit)
gebruik vooral als groentes: broccoli, aspergers, komkommer en spruitjes want deze zijn vochtafdrijvend
en oppassen met zout inname(kruiden)

op gebied van AAS heb ik zelf geen idee

fruit sowieso eruit

Ik zou naar je coach luisteren. Deze heeft dit voor je geplanned toch?

Wie is je coach?

zet je V-card uit blondie ;) Vind zo gelijk je mail/fb/etc ... heb je vast niet nodig lijkt me ;)

Ik heb geen wedstrijd oid gedaan , dus ik spreek niet uit ervaring. Maar uit wat ik van andere bbers die wedstrijden doen en info zou ik dit zeggen:

laatste 2 weken eiwitshakes eruit, want kan dat kleine beetje vocht vasthouden.
Eiwitbronnen die je dan gebruik: vooral vis(vochtafdrijvend).
op 0 carb dag ook 0 carb, met uitzondering van groentes( geen fruit)
gebruik vooral als groentes: broccoli, aspergers, komkommer en spruitjes want deze zijn vochtafdrijvend
en oppassen met zout inname(kruiden)

op gebied van AAS heb ik zelf geen idee

Oké tnx voor de tips man! Hier heb ik wat aan!

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 14:13 ----------

Ik zou naar je coach luisteren. Deze heeft dit voor je geplanned toch?

Wie is je coach?

Doe ik maar wou is verschillende meningen over het schema horen en zo blijkt dat er toch kleine aanpassingen in moeten gebeuren.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet al te drastisch alles ineens gaan veranderen zo kort op datum. Feit dat het je eerste keer is,
maakt dat er fouten gaan gebeuren. Als je alles ineens veranderd ga je overzicht verliezen en niet
weten wat er nu net fout is gelopen

Terug
Naar boven