MuscleMeat

Weer 50% sale bij de tuinen

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Het is weer 50% korting op supp bij de tuinen. Zowel hun eigen merk als Precision Engineerd en MET-RX.

Allerlei soorten proteine (whey, soy, amino's). Creatine ( mono, CEE), NO produkten. L-arginine, L-ornithine, vitamine, glucosamine, maca. En een hoop meer.

Leuk als je eens wat uit wilt proberen.

Ik ga iig de Whey van MET-RX halen, 35 euries voor 5lbs.

Dacht mss hebben jullie er ook wat aan.

zou eerst kijken hoe duur het op internet is, meestal scheelt het niet veel als bij de tuinen 50% korting eraf gaat.

idd, en heb 1x whey gehaald, die k later deels heb weg geflikkerd ivm uiterst gore smaak..

ff paar repen halen van de week :D rest vind ik de moeite niet waard.

hm k heb daar ook keer eiwit gekocht, vond wel slecht maarja koop nu alleen nog visolie enzo daar

had daar ook 1 keer whey , was echt niet te nassen

weet iemand toevallig ook tot wanneer deze actie duurt moet namelijk nog wat vitamine halen

22 januari, en 50% off op alle sportvoedingen

Klopt. Ben toevallig geweest voo rwat levertraan. Vond de prijzen nog steeds tegenvallen.

celltech ook? en dan de hardcore versie?

die repen zijn wel aan te raden. 30 gram eiwitbars voor 1,5 euro.

Thanks morgen ff shoppen....
:p

hm, kan ik eindelijk m'n soja wat goedkoper krijgen :D

morgen maar eens kijken denk ik.

nog ff een vraag, geld dit voor alle winkels? want dan ga ik zo ff kieken :P Gr Rich

"Mc Donalds, waar de smaak van de verpakking niet te onderscheiden is van de smaak van de hamburger"

Haha ''ok riggard'' is dat de reden waarom je 5 jaar traint en nog geen bodyweight benched?

tuinen rules

vit b, vit c, vis olie, haal ik altijd van ze

deze week ff paar potten inslaan dan

ben net ff heengeweest, viel me btje tegen, soja eiwit was zowat op en die zakken van 1kg die normaal 15eu kosten kosten dat nog steeds, heb uiteindelijk maar 2pond van precision engineered gehaald, zie net dat het smaak choco is, naja ik kijk wel ff :P

Terug
Naar boven