MuscleMeat

Weer 50% sale bij de tuinen

Zou alleen sups halen van MetRX, en als er aanbieding is MuscleTech.

Rest is niks!

wat is er mis met de amino1500 tabs dan?

Precision engineered zou ik iig afraden :roflol:

Jammer dat het alleen voor die onzin supplementen geldt, anders had ik wel een voorraadje omega-3 en zink ingeslagen.

altij de tuinen haha

ben net ff heengeweest, viel me btje tegen, soja eiwit was zowat op en die zakken van 1kg die normaal 15eu kosten kosten dat nog steeds, heb uiteindelijk maar 2pond van precision engineered gehaald, zie net dat het smaak choco is, naja ik kijk wel ff :P

:finger: die heb ik langggg geleden eens gehad.. niet te zuipen toen. Hoe is dat nu eigenlijk gesteld ermee?

Laatst wel een keer het label bekeken op zo'n pot. Het is geen hoogwaardig product.

nou niemand kan m vertellen als er wat mis is met de amino's is gwn het zelfde als een ander merk .ik heb mass-tech van cel-tech er weg gekocht vanille en die is ook super vooral de smaak heerlijk dus snap niet wat ,ensen er zo vies aan vinden .de eiwitten van presicion is een beetje minder van smaak maar cker niet vies maja ieder zen eigen natuurlijk.ik vind het ook lekker makkelijk je gaat ff de stad in geen verzendkosten je hoeft niet een paar dagen te wacten je kan alles mooi ff overlezen wat er precies in zit lekker makkelijk

pfff.. vandaag ff een potje gehaald MET-RX smaak banaan, wat een smerige nasmaak heeft dat zeg sjongejonge.. maargoed alles went..

nou niemand kan m vertellen als er wat mis is met de amino's is gwn het zelfde als een ander merk .ik heb mass-tech van cel-tech er weg gekocht vanille en die is ook super vooral de smaak heerlijk dus snap niet wat ,ensen er zo vies aan vinden .de eiwitten van presicion is een beetje minder van smaak maar cker niet vies maja ieder zen eigen natuurlijk.ik vind het ook lekker makkelijk je gaat ff de stad in geen verzendkosten je hoeft niet een paar dagen te wacten je kan alles mooi ff overlezen wat er precies in zit lekker makkelijk

wsch is er dan ook niets mis mee.... dr zitten hier nu eenmaal een paar figuren die alleen kunnen mekkeren zonder een onderbouwing te geven.

verder verw8 ik uiteraard geen positieve reacties van de concurrentie van de tuinen.. business as usual :D

:finger: die heb ik langggg geleden eens gehad.. niet te zuipen toen. Hoe is dat nu eigenlijk gesteld ermee?

Laatst wel een keer het label bekeken op zo'n pot. Het is geen hoogwaardig product.
mwah, ik kan veel shakes zowieso al niet binnenhouden, deze shake zit op het randje, eerst vet zoet met chocola en dan krijg je die soja smaak, die soja smaak vind ik prima, maar zoete chocoladeshit daar hou ik niet van (lust zowieso geen chocomel :P en zoete shakes zijn ook niet m'n favoriet )
magoed, als ik ervan begin te kokhalzen pass ik em wel aan me maat, die drinkt alles :P

gatver die fruitpunch smaak van nosblast te vies moet bijna van kotste, iemand tips om minder te proeve? :P misschien met 1 liter water

Heb ZMA gehaald om eens te proberen (Precision Engineered), 8.50 voor potje van 90 caps = 1 maand, lijkt me goedkoop!

• Topic Starter Topic Starter
mwah, ik kan veel shakes zowieso al niet binnenhouden, deze shake zit op het randje, eerst vet zoet met chocola en dan krijg je die soja smaak, die soja smaak vind ik prima, maar zoete chocoladeshit daar hou ik niet van (lust zowieso geen chocomel :P en zoete shakes zijn ook niet m'n favoriet )
magoed, als ik ervan begin te kokhalzen pass ik em wel aan me maat, die drinkt alles :P

Gozer, waarom heb je uberhaupt voor chocosmaak gekozen als je geen chocomel lust?

nou die smaakte tenminste naar chocola. De vanille whey die ik had (van PE) smaakt niet eens naar vanille, het ruikt er alleen naar. De smaak zelf is echt heel erg zoet en best wel ranzig.

fok die kortingen op de tuinen. laat bodylab maar is 50% korting geven.. kijken hoeveel ze verkopen!

06413637**"

als je geil ben pm me maar, Krijg je gelijk een goede beurt en een ring in je hand =p

Terug
Naar boven