AndroidHealthClinic

Weer die karma...

Bezoekers in dit topic

falcon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2002
Berichten
539
Waardering
1
Ik zat vandaag mijn eigen usercp eens te bekijken(wat ik eigenlijk nooit doe) en wat te wijzigen en toen ook maar even bij mijn karma gekeken. Er is al vaker over gesproken, over het geven van negatieve karma zonder afzender of motivatie. Dat karma scheelt me vrij weinig, maar de manier waarop eentje daarvan was opgesteld daar werd ik toch best pissig om.

Het was naar aanleiding van de thread over treinterreur. ( http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&postid=89775#post89775 )
Daar heb ik en vele anderen mijn mening gegeven over wat we ervan vonden. Ik zag net dat ik daar een negatieve karma voor heb gekregen. En in plaats van dat degene die mij dat gegeven heeft gewoon mee discussieerd zoals iedereen doet, krijg je een negatieve karma met de tekst: pay back! Hebben we zo'n treinschoffie hier op het board zitten ofzo?
Sorry, that really pisses me of! Kom dan met een motivatie ofzo.
Of in ieder geval een afzender.Nog meer mensen die zo'n opmerking hebben gekregen?

Ik vraag dan ook aan de administrator om dat karmasysteem zo aan te passen dat automatisch je login name erbij komt te staan. Moet technisch gezien niet zo moeilijk zijn.
 
Maak je niet druk om die karma, doe ik ook niet.
 
Nee ik ook niet. hahaha heb er zat . En het is maar karma hoor! De echte kenners zien wel of je serieus bent of niet.
 
Originally posted by Ryu
Nee ik ook niet. hahaha heb er zat . En het is maar karma hoor! De echte kenners zien wel of je serieus bent of niet.

juist

Ryu is dus nooit serieus! :p


kerel, je vriendin?! volgens mij heb je die foto ergens van het net ofzo

:D

gelieve meer foto's van je vriendin te posten, om zeker te zijn...

;)

ze is verdraaid knap!
 
die karma boeit me ook niets, maar die opmerking die erbij stond beviel me niet. Volgens mij heb ik niets gedaan waar de opmerking "pay back!" bij hoort. Of het moet inderdaad zo'n treinterroristje wezen die die karma stuurde.

Ik wilde gewoon weten of er meer mensen zijn die zulke opmerkingen bij hun karma krijgen. De oplossing zou zijn: zet de login naam erbij, dan voorkom je dit. Als het als geintje bedoelt is, kun je dan ook makkelijker zien omdat je dan weet van wie het komt. Nu wordt het er meestal niet bij gezet.

vandaar....
 
Originally posted by Ryu
Nee ik ook niet. hahaha heb er zat . En het is maar karma hoor! De echte kenners zien wel of je serieus bent of niet.

Zie je wel het karma systeem werkt prima ...... alle lolbroeken hebben veel karma ;)
 
karma werkt redelijk op zich, maja ik denk dat t onmogelijk is om 100 % van te profiteren.

ik vind dat karma toch wel redelijk wat voordelen meeneemt, maar ok nadelen. zie t als anabolen gebruiken .. je groeit hard maar ja er komen ook de bijwerkingen erbij :)

probeer de bijwerkingen te accepteren en je zal denk ik over t algemeen toch nog tevreden over kunnen zijn :)

verder als je een tijdje hier op t board komt weet je wel welke personen vaak nuttige reply's posten en behulpzaam zijn.
 
ik negeer alle negatieve karma zonder afzender
 
je foto is bijgewerkt met photo shop om leuke achtergrond licht te geven. Tssss en ik ben niet serieus ... :D hoe weet jij dat toch weer zo goed :D Ja eerst weer lekker weer bartje dan weer foto´s .
 
Ik hen een negatieve karma gekregen omdat ik iemand sterkte wenste omdat hij gezakt was voor zijn Rijexamen. staat er bij mijn karma als tekst : leer sonter fauten schreifen. Er staan niet eens grove fouten in. Als je dan jezelf zo'n bikkel vindt om iemand een negatieve karma te geven (voor niets) kom er dan voor uit zet je naam er bij.

Ik wil dus even zeggen tegen die man/vrouw die mij een negatieve karma heeft gegeven in het chat forum zet je naam erbij, als je jezelf zo stoer vind zet je naam er dan bij dan ben je pas echt stoer.

zo dat wilde ik even kwijt
 
Ik geloof dat er een tijdje geleden gezegd werd (door admin?) dat er inderdaad de afzender bij de karma´s vermeld zou worden? hoe staat het daarmee dan?
 
Joyce zei:
Ik hen een negatieve karma gekregen omdat ik iemand sterkte wenste omdat hij gezakt was voor zijn Rijexamen. staat er bij mijn karma als tekst : leer sonter fauten schreifen. Er staan niet eens grove fouten in. Als je dan jezelf zo'n bikkel vindt om iemand een negatieve karma te geven (voor niets) kom er dan voor uit zet je naam er bij.

Ik wil dus even zeggen tegen die man/vrouw die mij een negatieve karma heeft gegeven in het chat forum zet je naam erbij, als je jezelf zo stoer vind zet je naam er dan bij dan ben je pas echt stoer.

zo dat wilde ik even kwijt

Niet aan storen joh. Je zal altijd wel een keer wat negatieve karma krijgen wat negens op slaat. Boeien, dat hoort r nou emaal bij :) Het is wel ff irritant, maarja, het zij zo.

Verplichten van de naam r bij zetten is niet echt te realiseren omdat je niet iemand kan dwingen zijn naam r bij te zetten. Maar het is wel te achterhalen wie de karma gestuurd heeft (maar dit is weer veel werk en word dus alleen gedaan bij veelvoudig frauderen/vernken van het systeem).
 
D. zei:
Ik geloof dat er een tijdje geleden gezegd werd (door admin?) dat er inderdaad de afzender bij de karma´s vermeld zou worden? hoe staat het daarmee dan?

Dat heeft ie helemaal niet gezegd. Als de namen er sowieso bij vermeld worden gaat niemand meer negatieve karma geven.
 
sorry zoiets d8 ik zal het zo ff uitzoeken...
en wat dan nog. Negatieve karma mag je best geven, mits deze gegrond is. in dat geval is het ook niet erg als je je afz erbij zet. het zal het aantal onnozele stomme neg karma´s terugdringen, daarom ben ik voor om gewoon de afz erbij te laten vermelden.

[EDIT] Ik had wel gelijk, [Link niet meer beschikbaar], het is alleen technisch niet mogelijk blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat bijna iedereen hier wel voor is, maar het is gewoon niet te doen. Wat ecto al zegt, dan durven veel mensen ook geen negatieve karma meer te geven.
 
ja oke maar dat ze dat niet durven is dan toch niet zonder reden. Sorry maar als je niet durft toe te geven dat je neg karma rondstrooit, ben je dus gewoon rotzooi aan het trappen. Als je een goede reden hebt om een negatieve te geven, kun je die gewoon vermelden en je naam erbij. Maar aangezien negatieve karma´s -lijkt mij- alleen dienen voor negatieve posts die nergens op slaan, gemaakt door rotzooiers, zullen ze nauwelijks worden gegeven. Ik vind nl. niet dat je een neg karma verdient voor een foute post, onwetendheid dient niet bestraft te worden. Alleen als je iemand uitscheldt, beledigt of op een andere manier kwetst oid, zonder reden verdien je er één. Mocht ik ooit een neg. geven (behalve die ene bodyman-alias die er letterlijk om vroeg dan :D ) dan zal ik mijn naam er gewoon bij zetten en ik neem aan dat anderen dat ook zullen doen. Al hoop ik niet dat het nodig is, tis toch naar om mensen negatieve karma te geven. ik strooi toch erg graag met positieve rond!!
 
D. zei:
ja oke maar dat ze dat niet durven is dan toch niet zonder reden. Sorry maar als je niet durft toe te geven dat je neg karma rondstrooit, ben je dus gewoon rotzooi aan het trappen. Als je een goede reden hebt om een negatieve te geven, kun je die gewoon vermelden en je naam erbij. Maar aangezien negatieve karma´s -lijkt mij- alleen dienen voor negatieve posts die nergens op slaan, gemaakt door rotzooiers, zullen ze nauwelijks worden gegeven. Ik vind nl. niet dat je een neg karma verdient voor een foute post, onwetendheid dient niet bestraft te worden. Alleen als je iemand uitscheldt, beledigt of op een andere manier kwetst oid, zonder reden verdien je er één. Mocht ik ooit een neg. geven (behalve die ene bodyman-alias die er letterlijk om vroeg dan :D ) dan zal ik mijn naam er gewoon bij zetten en ik neem aan dat anderen dat ook zullen doen. Al hoop ik niet dat het nodig is, tis toch naar om mensen negatieve karma te geven. ik strooi toch erg graag met positieve rond!!

Helemaal mee eens, en ik denk r hetzelfde over. Maar r zijn nou emaal mensen die r niet zo over denken. Ik geef sowieso nooit negatieve karma tenzij iemand extreem loopt te flamen of zo, en zet dus sowieso altijd mijn naam r bij. Maar dit gaat nou emaal niet voor iedereen op.
 
D. zei:
[EDIT] Ik had wel gelijk, [Link niet meer beschikbaar], het is alleen technisch niet mogelijk blijkbaar.

:grin:
 
D. zei:
ja oke maar dat ze dat niet durven is dan toch niet zonder reden. Sorry maar als je niet durft toe te geven dat je neg karma rondstrooit, ben je dus gewoon rotzooi aan het trappen. Als je een goede reden hebt om een negatieve te geven, kun je die gewoon vermelden en je naam erbij. Maar aangezien negatieve karma´s -lijkt mij- alleen dienen voor negatieve posts die nergens op slaan, gemaakt door rotzooiers, zullen ze nauwelijks worden gegeven. Ik vind nl. niet dat je een neg karma verdient voor een foute post, onwetendheid dient niet bestraft te worden. Alleen als je iemand uitscheldt, beledigt of op een andere manier kwetst oid, zonder reden verdien je er één. Mocht ik ooit een neg. geven (behalve die ene bodyman-alias die er letterlijk om vroeg dan :D ) dan zal ik mijn naam er gewoon bij zetten en ik neem aan dat anderen dat ook zullen doen. Al hoop ik niet dat het nodig is, tis toch naar om mensen negatieve karma te geven. ik strooi toch erg graag met positieve rond!!
Ik geef ook enkel maar positieve karma, dus mijn naam zet ik er zoiezo bij. negative karma zou alleen maar mogen gegeven worden door elite bodybuilders of moderators, want bij deze 2 gevallen weet men zeker dat ze het goed menen met het board.
 
**** die stomme karma functie man
 
Back
Naar boven