MuscleMeat

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België

Bezoekers in dit topic

Pfff wat belachelijk
 
Als je 1,3 dimethylamine hebt genomen en je wordt positief bevonden, moet men dan ook boete betalen? Of geld dit alleen voor AAS?
 
1.3 dmaa is enkel binnen wedstrijdverband verboden, dus nee
 
@ OP: op welk tijdstip was het? Veel leden in de zaal?
met mezelf erbij 8 man en de volgende 4 die binnenkwamen ook dus 12 in totaal en de controleurs stapten binnen omstreeks 15.45.
ook even melden dat vrouwen (2 aanwezig) niet moesten gaan plassen en gewoon verder mochten trainen en dat er 2 graatmagere jongens(50 tal kilos) gewoon mochten trainen en ook niet naar de controle hoefden ...
 
BigT heb jij toevallig het antwoord op mn vraag (pagina 2)
 
1.3 dmaa is enkel binnen wedstrijdverband verboden, dus nee

jij hebt al iets gelijkaardigs meegemaakt veronderstel ik? pm voor meer info aangezien ik ook in belgie woon(wel nog natty)..
 
A

Afgelopen dinsdag (18-12-2012) werd er in de zaal waar ik train een dopingcontrole gehouden. Ik train in Teralfene in de provincie oost-Vlaanderen te België.
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en jassen leeg te maken om verboden middelen te vinden.
8 man werd er meegenomen en de volgende 4 man die binnenkwamen moesten ook meekomen voor dopingcontrole. De controle zelf bestond uit het plassen in een potje onder toezicht van 2 artsen.
De dopingcontroleurs wisten ons te vertellen dat wie een positieve plas aflevert een boete van 1800 euro krijgt + 2 jaar zaalverbod
Aangezien ikzelf aan een kuur bezig ben zou ik graag weten of ze dit zullen terugvinden in mijn urine en wat jullie van het voorval vinden.

Je moet voorkomen. 1800EUR ligt dicht bij de maximum boete. Hopelijk wordt je niet gesnapt Anders speel je het slachtoffer, zeg je dat je erin gerold bent en gepushed door slechte vrienden voor de rechter. Dat ze je hadden gezegd dat het allemaal geen kwaad kon. Speel het slachtoffer. En dan hopen op minimumstraf. (denk 250EUR oid)
 
Als je 1,3 dimethylamine hebt genomen en je wordt positief bevonden, moet men dan ook boete betalen? Of geld dit alleen voor AAS?
Naast het feit dat dit een legaal goedje is wordt er, voor zover ik weet, een heel simpel testje uitgevoerd dat alleen je testosterongehalte getest. Als op elk verboden middel wordt getest is de uitvoer van zulke controles onbetaalbaar. Mocht je in een kuur zitten zonder testosteron, kom je dan dus zonder problemen door de test heen.
 
met mezelf erbij 8 man en de volgende 4 die binnenkwamen ook dus 12 in totaal en de controleurs stapten binnen omstreeks 15.45.
ook even melden dat vrouwen (2 aanwezig) niet moesten gaan plassen en gewoon verder mochten trainen en dat er 2 graatmagere jongens(50 tal kilos) gewoon mochten trainen en ook niet naar de controle hoefden ...
Kijk dit is gewoon discriminatie en kan je aankaarten in een rechtzaak. Hoe iemand eruit ziet heeft niet noodzakelijk iets te maken met AAS. Ik kan gewoon niet geloven dat dit gebeurd. Opnieuw iemand moet hier wat tegen gaan doen want dit gaat te ver.

@bas94 weet ik niet.
 
jij hebt al iets gelijkaardigs meegemaakt veronderstel ik? pm voor meer info aangezien ik ook in belgie woon(wel nog natty)..

Stuur die pm dan ook maar ff naar hier;)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 20:22 ----------

Kijk dit is gewoon discriminatie en kan je aankaarten in een rechtzaak. Hoe iemand eruit ziet heeft niet noodzakelijk iets te maken met AAS. Ik kan gewoon niet geloven dat dit gebeurd. Opnieuw iemand moet hier wat tegen gaan doen want dit gaat te ver.
.

Inderdaad, dit dacht ik ook. Maar wat gaat dit uitmaken tov de uitslag van de test. Kun je eisen dat de test dan nietig verklaard wordt.. ( lijkt me sterk..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt erop dat fitness seller goede zaken gaat doen in België! :cool:
 
dat kan wel discriminatie zijn maar als jij hiermee op de zaak die tegen jouzelf gericht is arrogante praatjes gaat vertonen word je nog harder gestraft(heb vaak tegenover rechters gezeten dus kan het weten) de zaak is tegen jou en gaat op dat moment niet over het terrecht is dat andere nietmeegenomen zijn.

gewoon slachtoffer spelen dus, dat je het van je maten hebt en dat ze zeiden dat het geen kwaad kon.
 
Ze zijn sowieso getipt geweest anders vallen ze echt niet op dat uur binnen :). Wel zonde man gaat je inderdaad een hoop miserie opleveren.
 
Naast het feit dat dit een legaal goedje is wordt er, voor zover ik weet, een heel simpel testje uitgevoerd dat alleen je testosterongehalte getest. Als op elk verboden middel wordt getest is de uitvoer van zulke controles onbetaalbaar. Mocht je in een kuur zitten zonder testosteron, kom je dan dus zonder problemen door de test heen.

zou ik wel es willen weten ja
alleen testgehalte
of ook Lh en FSH niveau (de combi met je testgehalte zegt vaak genoeg)

iemand ervaring met controles die ook de uitslag kon inkijken?
 
1800 euro? Neem dan toch maar een advocaat en laat controleren of die controle wel wettelijk is.
 
Controle is zeer zeker wettelijk. Ze zijn er dan ook al een hele tijd mee bezig. En als ik mij niet vergis was er hier op het forum al iemand die betrapt was op winstrol dus niet enkel test wordt gedetecteerd
 
Controle is wettelijk ja maar de manier waarop, je weet in belgie worden er vele fouten gemaakt,mss is een advocaat dan goedkoper.
 
Controle is zeer zeker wettelijk. Ze zijn er dan ook al een hele tijd mee bezig. En als ik mij niet vergis was er hier op het forum al iemand die betrapt was op winstrol dus niet enkel test wordt gedetecteerd
Ik las het net ook toevallig, helaas helaas
 
Back
Naar boven