XXL Nutrition

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België

ik blijf het zeggen: De mensen die die deze waanzin in belgie regelen zijn voornamelijk zwakke mannen die bang zijn dat hun vrouw met een alpha BB'er van door gaat die op test zit en helemaal los gaat op de vrouw. en die gene zelf heeft niet de balle om naar de gym te gaan en fatsoenlijk te trainen, maar wel de bevoegdheid om serieuze sporters lastig te vallen. het is zo een verhaal van als ik het niet kan dan zij ook niet.

Alle mogelijke manieren om het nodige geld binnen te halen proberen ze wel... En ministers ed zijn natuurlijk helemaal niet bezig met bodybuilding oid en weten er dus niets van.

Zijn er ook al gevallen bekend buiten west & oost Vlaanderen..

Ik dacht dat in west-Vlaanderen er een Rondzendbrief was om AAS-gebruik niet te vervolgen? Zijn de mensen na de controle ook effectief veroordeeld tot een boete?

Gewoon net als Alistair Overreem doen, wegrennen, wat? laat ze je maar inhalen.

Hoog tijd dat iemand iets gaat organiseren om hiertegen op te treden.

De DBB-mars naar het Belgische parlement; bij aankomst wel even plassen AUB:p

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 23:06 ----------

Je moet voorkomen. 1800EUR ligt dicht bij de maximum boete. Hopelijk wordt je niet gesnapt Anders speel je het slachtoffer, zeg je dat je erin gerold bent en gepushed door slechte vrienden voor de rechter. Dat ze je hadden gezegd dat het allemaal geen kwaad kon. Speel het slachtoffer. En dan hopen op minimumstraf. (denk 250EUR oid)

Ik ben door bekenden onzedelijk bewogen tot anabolengebruik, ofwel ik ben hun anabolenslaaf en testproject... 100% zekerheid dat de rechters gaan huilen, gast?

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 23:12 ----------

Als ze mij ooit komen controleren dan ga ik principieel weigeren. Misschien niet de verstandigste keuze, maar dat maakt me niet uit.

Ze hebben liever dat ik zoals vroeger lekker op de bank hang met een zak chips bij me? Zodat ik een echte vetz*k kan worden die te dik is om te gaan werken.

Nee, als ik er gewoon maar aan denk welke praktijken hier door de beugel kunnen in België dan begint m'n bloed te koken.

Ik zal dan ook een advocaat onder de arm nemen.

En als ze mij zouden controleren dan snijd ik me lul eraf en steek hem in brand: Tibetaanse monniken-stijl... Dat is pas protesteren in stijl;)

Laatst bewerkt:
Only in Belgium..

het land waar boeven vrijuit gaan thx to procedure fouten keer op keer, maar de recreatieve sporters nekken ze

zolang je maar dik, vet en lui bent dan heb je een top leven in de EU. maar zodra er ook maar iets aan motivatie op komt drijven, dan wordt je geflitst, mag je bakken belasting betalen, netjes het gordeltje omdoen, potje piesen en god weet wat nog meer.

en dat allemaal om de groeiende hoeveelheid luilakken op de wenken te kunnen bedienen. Pure slavernij, dat is het. srs.

en groeiend is het, want statistieken wijzen uit dat mensen met hoog BMI meer kinderen krijgen. (jajaja, bb ook hoog bmi maar is niet van invloed op de statistieken). Normaal gesproken overleeft zegmaar "de fitste" (aldus meneer darwin), maar dat gaat helaas niet langer op in onze cultuur. (ben ik nog OT?) anywayzzzzz komt er op neer dat een steeds kleiner worden groepje gezonde mensen moet gaan werken voor een groeiende groep luiaards. rara hoe komen we toch in die crisis???? precies!! door die lui met die potjes!
Maar tis zo!

Ik zal er niet gek van opkijken als het ook in Nederland gaat gebeuren.

Kan nog erger hoor, als je in Scandinavie er te gespierd uit ziet kunnen ze je gewoon oppakken.

Ergens is het logisch dat zulke praktijken ongestoord kunnen bestaan, bodybuilders en anabolen hebben, grotendeels terecht overigens, een bijzonder slechte reputatie bij de "gewone burger". Geen kat die er om maalt dat bb'ers in het potje moeten plassen, behalve bb'ers zelf. Dat is niet nieuw, dat is altijd zo geweest, enerzijds door het gebrek aan juiste (en overvloed aan foute) informatie over AAS en BB, anderzijds door de overvloed aan foute en malafide figuren die circuleren in het wereldje.

Laatst bewerkt:
Kan nog erger hoor, als je in Scandinavie er te gespierd uit ziet kunnen ze je gewoon oppakken.

Ergens is het logisch dat zulke praktijken ongestoord kunnen bestaan, bodybuilders en anabolen hebben, grotendeels terecht overigens, een bijzonder slechts imago bij de "gewone burger". Geen kat die er om maalt dat bb'ers in het potje moeten plassen, behalve bb'ers zelf. Dat is niet nieuw, dat is altijd zo geweest, enerzijds door het gebrek aan juiste (en overvloed aan foute) informatie over anabolen en BB, anderzijds door de overvloed aan foute en malafide figuren die circuleren in het wereldje.

En dat noemen ze de vrije westerse wereld, je mag niet zelf weten wat je met je eigen lichaam doet.

weet je dat wel heel zeker ?

En dat noemen ze de vrije westerse wereld, je mag niet zelf weten wat je met je eigen lichaam doet.

weet je dat wel heel zeker ?

http://www.elitefitness.com/forum/a...der-arrested-sweden-being-big-guy-728593.html

In Sweden, the police are allowed and, actually, encouraged to take anyone who LOOKS like they're using anabolic steroids into custody. This story is not new to the bodybuilding world as Swedish IFBB Pro Martin Kjellstrom has been repeatedly arrested and harassed by the Swedish government over the last year and a half, all because of his enormous size.

Vrijheid kan maar bestaan door wetten, en niet-voorgeschreven AAS en het gebruik ervan zijn illegaal.

BB'ers gaan misschien een eigen eiland moeten opzoeken waar ze een eigen staat van kunnen maken door regering die wel AAS toestaat. miss arnold als president? is ie eindelijk wati wilt! maar geen grap het gaat wel die kant op.

http://www.elitefitness.com/forum/a...der-arrested-sweden-being-big-guy-728593.html

Vrijheid kan maar bestaan door wetten, en niet-voorgeschreven AAS en het gebruik ervan zijn illegaal.
Ja, en wie is de overheid om te bepalen dat men geen AAS mag gebruiken? Wie doet men kwaad met AAS-gebruik? Juist, helemaal niemand. Ik denk dat elk weldenkend mens wel kan concluderen dat vrijheid belangrijker is dan zo'n onzinnige regel over AAS-gebruik.

Je doet er niemand kwaad mee, maar het gaat erom dat de staatspot zo goed gevuld word.

Vind het echt een belachelijk gedoe dat ze met koffertjes binnenvallen en even een testje gaan doen, triester kan het niet worden, en dat voor een vrij land als belgie.

Terug
Naar boven