- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon in belgie, maar ben een Nederlander (staat ook op mn ''pas'' (ID in Nederland) dus kan Het direct tonen) mag ik dan beschikken bij dergelijke controle?
Natuurlijk niet, je begeeft je in België, waar je je aan de regels moet houden van dat land. Een Amerikaan met een wapenvergunning in de VS mag hier ook niet met een pistool rondlopen he.kijk dit vraag ik me dus ook al jaren af en zou ik ook eigenlijk wel eens willen weten ...Ik woon in belgie, maar ben een Nederlander (staat ook op mn ''pas'' (ID in Nederland) dus kan Het direct tonen) mag ik dan beschikken bij dergelijke controle?
Het is al eens voorbij gekomen hier. Nederlander die in Belgische gym aan het trainen was tijdens controle. Hij mocht gewoon beschikken aangezien hij wel in Nederland woonde. Weet niet hoe het zit als je officeel in België verblijft, denk dat ze het gewoon laten vanwege de hele procedure...Natuurlijk niet, je begeeft je in België, waar je je aan de regels moet houden van dat land. Een Amerikaan met een wapenvergunning in de VS mag hier ook niet met een pistool rondlopen he.
Ik woon officieël in België dus ik denk eigenlijk dat ik ook gewoon de sjaak zou zijn ....
Hij heeft zich slecht uitgedrukt. Met test bedoelt hij alle anabole steroïden.Controle is zeer zeker wettelijk. Ze zijn er dan ook al een hele tijd mee bezig. En als ik mij niet vergis was er hier op het forum al iemand die betrapt was op winstrol dus niet enkel test wordt gedetecteerd
Dat de uitbaters laten controleren lijkt me niet correct, als er leden wegblijven kost hem dit ook geld (drank etc) .. Een boer ploegt zijn eigen gewassen toch ook niet de grond in![]()
Alleen de officiële gyms, politie heeft niks te zoeken op privé terrein waar jij regelmatig samenkomt met enkele kenissen om te trainen. Bovendien zullen ze daar ook nooit komen tenzij iemand van het clubje zelf een tip geeft. Ze hebben trouwens altijd de toestemming nodig van gym eigenaar, weigert die en is er een sterk vermoeden van handel in AAS dan is er een huiszoekingsbevel nodig, wat alleen kan tussen 5 uur 's morgens en 10 uur 's avonds.Na het lezen van dit bericht heb ik eigenlijk een vraag over homegyms in Belgie.
Stel je hebt een leuke schuur/garage ingericht als homegym (als voorbeeld nemen we de RAW PowerBaarn van Gijs) en je traint er met een 10-tal mensen. Zou de politie dan ook een 'inval' kunnen doen en eisen dat er in een potje gepist wordt?
Of pakken ze alleen de officiële gyms?
Na het lezen van dit bericht heb ik eigenlijk een vraag over homegyms in Belgie.
Stel je hebt een leuke schuur/garage ingericht als homegym (als voorbeeld nemen we de RAW PowerBaarn van Gijs) en je traint er met een 10-tal mensen. Zou de politie dan ook een 'inval' kunnen doen en eisen dat er in een potje gepist wordt?
Of pakken ze alleen de officiële gyms?
Voor de Nederlanders: Belgisch strafrecht is toepasselijk op het Belgisch grondgebied (en in sommige gevallen er buiten, maar dat doet hier nu niet ter zake).
Bij een controle in België kan je dus als Nederlander zeker gecontroleerd en bestraft worden. Onafhankelijk of je in België woont. Kans bestaat natuurlijk wel dat ze geen administratieve moeite willen doen, en daarom inderdaad zeggen dat je "mag beschikken", maar dat is puur een praktische overweging.
Niet mogelijk. Die inval is dan eigenlijk een huiszoeking zonder bevelschrift, en dat is enkel mogelijk bij betrappig op heterdaad, roep om hulp,...
Je valt idd als Nederander onder de Belgische wetgeving, maar als je de boete niet betaalt kunnen ze daar geen ruk aan doen. (op voorwaarde dat je niet in Belgie woont uiteraard) Lekker van profiteren in dat geval zou ik zo zeggen en per ongeluk "struikelen" bij het overhandigen van je potje :-)