XXL Nutrition

WEER EEN BOLD/TEST-E LOG, toch ff lezen lui...

• Topic Starter Topic Starter
he lui,
ben ff weg geweest.
heb net de 7de gezet zit dus op 6weken. weeg nu 88kg, ben dus tot nu 1kg pw aangekomen. zit te denken om er alsnog iets bij te pakken of de test en bold omhoog te doen. ideen?

ja update na 9 weken.
zit nu op 90kg, vet % weet ik niet maar zal iets gestegen zijn. kracht is super omhoog gegaan, bv bp nu 3x140
heb besloten om de kuur aan te passen om mijn lichaam weer een boost te geven, ook omdat de groei door de test nu zal minderen en ik wat gyno krijg waar ik al nolva en arimidex voor neem.
test gaat naar 275mg, bold blijft nog ff op 500 tot die op is(week of 4) en vanaf gisteren gaat er 300mg tren e in p/w voor 10 weken (samen met die 275mg test). nog ff 10 weken knallen.

Neem of ari of nolva. Je drukt VEEL te hart op je cholesterol,en zeker ook op je kiloos.

ok bedankt krieltje, ik was al gestopt met de nolva, ga nu denk 1/2 ari eod. wat vind je verder van de verandering van de kuur? zit er wat in om de test naar 275 te doen met 300 tren, of is dit nutteloos?
wil nu wat solid gains erbij krijgen en eindigen boven de 90.

Zeker goed te doen. 275 test en tren is meer dan zat kerel

wederom bedankt,
deze week ivm pasen (school dicht) en werk minder kunnen trainen, 4 dagen niet. gewicht is hetzelfde gebleven. morgen eindelijk weer knallen, ben benieuwd wat de tren gaat doen over die 10 weken. vrijdag weer zetten, nog een keer 500 test-e, 500 bold en 300 tren-e om de tren wat tijd te geven, daarna gaat de test omlaag, moet wel nog een viaaltje gaan scoren anders redt ik het niet, hcg trouwens ook.
krieltje hoe lang moet ik die ari blijven nemen, wil niet dat het mn gaines teveel in de weg gaat staan. zal ook eens fotos proberen te plaatsen, heb nog een foto van de eerste weken.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

ps ik lees veel over t3 bij tren om eventuele vermoeidheid te voorkomen en droog te worden? iemand hier ervaring mee? heb nu nog clen liggen en denk erover om die erbij te knallen 3 weken op/afbouw om vast wat vet te verbranden nu ik nog aan de stuff zit en hopelijk dus minder massa verlies. ervaring iemand? bvd.
ltrs

update?

hey bro, ari gewoon lekker door laten lopen EOD.. kanecht niet veel kwaad.

lekker knallen met die tren en test....

update?

greetz

update;
heb 3 weken clen opgebouwd, en weer af en zie dat ik droger word, over 3 weken gooi ik de laatste clen erin voor een week of 3 en hoop redelijk droog te eindigen, streven was 10% 85kg. heb al 2 weken niet kunnen wegen dus ben beniuewd hoe mijn gewicht is nu. zit op 275 test-e en 300 tren-e. kracht is goed.kom alleen nog wat test tekort...

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

oh ja en de bold is ook nog niet op dus die staat nu op 500, denk nog 2 weken te hebben...

Laatst bewerkt door een moderator:
hey dikke... ik heb liters.....pis....opgevangen hehehehehe
gaat lekker ouwe...

he lui, ff een vraagje...
ik zit nu aan 250test en 300 tren-e.
de test is 2 weken geleden opgegaan en ik zou nu aan de nakuur beginnen, ik heb nog voor 3 a 4 weken tren-e, is het mogelijk om nu met de arofixen te beginnen, ofwel de nakuur te starten en de tren door te laten lopen aangezien deze de test productie niet onderdrukt (wel de testikels) op wiki wordt bij tren namelijk geen nakuur aanbevolen, wel hcg tijdens (heb ik tot vorige week gebruikt), misschien krijg ik zo ook een mooie overgang??
of is dit bullshit en kan ik beter wat test regelen???
alvast bedankt...

Wat een bullshit man.

Test laat je ALTIJD langer doorlopen...TREN is een ZEER GROTE ONDERDRUKKER

ha krieltje, bedankt voor je snelle reactie. ik weet nu wat te doen. gezien je reactie was het iets absurds dat ik vroeg. kreeg via wiki het idee dat dit mischien wel eens een goed idee was geweest, helaas gewoon weer een novice...hahaha.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

kleine update,
90,5kg denk dat de ari toch wat in de weg staat, gyno wel bijna weg nu. zodra ik weer test heb knal ik de laatste clen er ook bij om nog wat vet kwijt te raken. heb nog een week of 5 te gaan voor ik aan de nakuur begin. van de week vet laten meten, maar das op zon weegschaal, toch eens kijken wat die nu zegt.

Wat een bullshit man.

Test laat je ALTIJD langer doorlopen..."Trenbolone">TREN is een ZEER GROTE ONDERDRUKKER

+1 test e 2 weken langer door trekken dan tren:D dan 2 weken na laatste inject start PCT

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

van de week vet laten meten, maar das op zon weegschaal, toch eens kijken wat die nu zegt.[/QUOTE]

hoeveel % gaf deze aan??

ben benieuwd greetz

Terug
Naar boven