Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor alleen maar afgunst en jaloezie

Toen hij klaar was had die ineens O-benen xD en echt zo even vasthouden aan toestel, paar stapjes verder en direct volgende toestel vast nemen. Vroeg hem of alles OK was maar de trotse man waggelde gewoon door
Langzaam, maar zeker
)
Heb amper PIP en nu ook niet dus merk niks van de verandering van merk.
Waarom maar 200 tren? Als ik cut zet ik het wel eens op 400mg maar dan is het niet erg wanneer je niet kan eten
Heb schrik dat tren men maag (weer) helemaal naar de klote helpt. Daarom maar 200mg, als ik het gevoel heb dat het geen zoden aan de dijk zet kan ik nog ophogen.
en anders dan nog maar eens 12 weken+ 2x per week injecten 
Toestel wordt ook amper gebruikt, denk omdat de mensen hier niet zoveel kunnen pakken als op de kabels of de smith >_> Welke quasi altijd bezet zijn 
Toch frappant wat die paar extra reps aan verschil maken als je anders altijd maar tot 10 gaat
Dikke pomp ook 
Ook weer een twaalf weken ongeveer, dan heb ik 24 weken bold gebruiktHoelang ga je nog blasten met de test/tren/bold dan?
Ook weer een twaalf weken ongeveer, dan heb ik 24 weken bold gebruikt
Dat is inderdaad het plan
Even een ruime tijd cruisen en dan rustig de cut in, hoop boven de 100kg uit te komen deze bulk zodat ik richting 100kg kan cutten
Vandaag kijk ik in men oude gsm heeft die het precies niet opgeslagen >_>
Vertrouw men leverancier wel en het is een bekend UG merk.
Het kutte is dat we niet zo'n half hoog bankje met leuning hebben, dus ik pak een gewoon bankje en zet dat net niet recht ( / => zo ongeveer), dan zet ik mij rug tegen, pak het gewicht op men schouder, en zet me dan recht. Maakt het moeilijker want je moet je core aanspannen om niet achterover te vallen 

Zou je je voedingschema van 5200 kcal kunnen delen, ben benieuwd hoe die eruit ziet.Foto komt er straks aan, ben momenteel op't werk.
Ik ga ook een weekje men kcals terug schroeven, vandaag terug op 4200 ipv 5200, gewoon door koolhydraten omlaag te halen, wil een beetje recompen de eerste week/twee weken