Gisteren borst gedaan, ging heel erg goed. Kracht zit torenhoog op borst losse halters, barbel daarintegen
Denk dat zondag de laatste inject deca erin gaat, dan is het op. Heb men nieuwe gear al liggen, ook ander merk dus ben benieuwd. Ben al geswitcht van test aangezien die al op was

Heb amper PIP en nu ook niet dus merk niks van de verandering van merk.
Dan is het vanaf volgende week ook de tren erin, ik ga 750mg test en 200mg tren icm 500mg bold gebruiken. Waarom 750mg test en niet op 500 blijven? omdat ik al van +-13 november op 500mg zit, iets met evenveel katabole als anabole hormonen in je lichaam, lichaam die evenwicht zoekt, etc..

Waarom maar 200 tren? Als ik cut zet ik het wel eens op 400mg maar dan is het niet erg wanneer je niet kan eten

Heb schrik dat tren men maag (weer) helemaal naar de klote helpt. Daarom maar 200mg, als ik het gevoel heb dat het geen zoden aan de dijk zet kan ik nog ophogen.
Ik slik nu elke morgen 20mg pantoprazole (panthomed) voor men spastische darm etc, dit zou iig ook moeten helpen met het extra maagzuur dat ik van tren krijg.
Ik weet niet of ik die 750mg test wil opdelen in 2 injects, misschien 1 inject op zondag met test en tren en dan eentje op woensdag met enkel de bold ofzo.. Lijkt me niet verkeerd? Volgens mij ligt de piek met 1 inject ook hoger dan met 2 injects per week? Heb dat zo al eens gesimuleerd met zo'n website, ik ken er de naam momenteel niet meer van.
Worst case wordt het 6ml in men benen

en anders dan nog maar eens 12 weken+ 2x per week injecten
Dumbell incline bench press
40x10
44x10
46x10
Dumbell incline fly
22x10
26x10
30x10
Machine incline chest press
40x10
50x10
60x8
Zaaalig toestel, individuele armen, gewoon schijven eraan hangen en gaan. Geen pulleys e.d.

Toestel wordt ook amper gebruikt, denk omdat de mensen hier niet zoveel kunnen pakken als op de kabels of de smith >_> Welke quasi altijd bezet zijn
Lower chest raise (dumbells)
10x10
12x10
14x10
Dumbell alternating hammer curl
18x10x3
Voelde beetje raar aan men rechter elleboog, daarom niet zwaarder gegaan
EZ Bar curl
25x10
30x12
30x14
Biceps die schreeuwen "Waarom the fuck zit je volume te draaien op ons?!"

Toch frappant wat die paar extra reps aan verschil maken als je anders altijd maar tot 10 gaat

Dikke pomp ook
Dumbell concentration curl
18x10x3