MuscleMeat

Weer oorlog op de Balkan?

Sommige tere zieltjes zijn wel al een paar dagen minder bloodgesteld aan het leed van de Oekraïners en Russen, dat is ook wat waard.

Volgens de woke religie is het ontwijken van leed inderdaad het beste wat je kunt doen.
Die tere zieltjes zullen dus ook geen tot weinig persoonlijke groei doormaken. Prima wat mij betreft, maar blijf dan gewoon weg uit de topics waar het tere zieltje niet tegen kan.

Maar de Joegoslavische oorlogen, eindelijk een conflict waar de VS geen schuld in heeft, of toch wel?

• Like
Waarderingen: Pren
Misschien kunnen we Belgrado weer bombarderen om de vrede te bewaren? Niets zegt vrijheid en democratie als een paar dozijn 2000 pond JDAM's.

De VN is daar ook bij betrokken geraakt, dus 99% van de wereld heeft zich er dan mee bemoeit.
Nee, de NAVO en dus de met name de VS (want zonder de VS doet de NAVO meestal niet zoveel buiten het eigen grondgebied) heeft daar al actie ondernomen alvorens de VN betrokken was.

Daar wijzen Putin en zijn fans gaarne op, ingrijpen in een ander land om mensen tr beschermen en ook omdat Rusland toen niet in staat was het Servische broedervolk bij te staan.

Ik mag hun passie qua chauvinisme wel. Kan beter zeggen nationalisme 😁

Er zijn meerdere klachten binnen gekomen, ik ga geen namen noemen maar het was niet @imnewhere
Maar dat topic kan toch wel weer open? Ik las het topic graag en postte af en toe ook wat (constructief imo). Tuurlijk, er werd wat getrolled en ook misinformatie verspreid, maar dat laatste is inherent aan een oorlog, zeker wanneer je voor- en tegenstanders op hetzelfde platform hebt zitten.

Mocht het niet terug open gaan, dan ben ik benieuwd op basis waarvan het is gesloten, en als mijn eigen vermoeden klopt, waarom dan niet veel meer topics worden gesloten.

Terug
Naar boven