Je snapt het niet, maakt niet uit.
Maar 20 jaar geleden hadden ze dus camera's? Gaaf. Hadden ze toen ook al auto's enzo? Internet?
Ja.
Ik snap jou wel. Jij ziet 'geen privacy' als 'geen vrijheid'.
Ik zie dat anders.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het niet, maakt niet uit.
Maar 20 jaar geleden hadden ze dus camera's? Gaaf. Hadden ze toen ook al auto's enzo? Internet?
Maar we hebben hier dan weer niet de vrijheid om bepaalde foto’s te plaatsen vanwege privacy m.Als je het verschil tussen vrijheid en privacy niet snapt, dan zie jij al snel alles 'tegen je vrijheid ingaan' en heeft erover praten helemaal geen zin.
Ja, je kunt vrijheid hebben zonder privacy. Je raakt niet ineens je vrijheid om te dansen kwijt als iemand er een wereldberoemde meme van maakt..
Dat is dus juist precies wat vrijheid van meningsuiting wel betekent.Misschien is dat omdat 'vrijheid van meningsuiting' niet betekent dat je alles mag zeggen?
Klopt, al heb ik ook weleens begrepen dat de vrijheid van meningsuiting in principe bedoeld was voor het politieke en niet het publieke debat.En m.b.t. vrijheid van meningsuiting, die ligt steeds meer en meer onder vuur. In buurlanden wordt je inmiddels al opgepakt als je het asielbeleid bekritiseert.
Kritiek op woke en transwaanzin is transfobie en hatespeech.
Kritiek op islam is islamofobie en xenofobie.
Zelfde geldt voor kritiek op asielbeleid.
Maar we hebben hier dan weer niet de vrijheid om bepaalde foto’s te plaatsen vanwege privacy m.
Dat is dus juist precies wat vrijheid van meningsuiting wel betekent.
De vrijheid om je mening te uiten.
Een mening geven is wat anders als koranverbrandingen of andersoorts provocerend gedrag. Vrijheids van meninguiting is er om een gezonde discussie aan te gaan zonder bang te zijn vervolgd te worden.Dat is dus juist precies wat vrijheid van meningsuiting wel betekent.
De vrijheid om je mening te uiten. Maar ook hier snap ik dat jij dat niet snapt, want jij bent moslim.
Waar heb jij het nou weer over?Een mening geven is wat anders als koranverbrandingen of andersoorts provocerend gedrag.
Over acties die mensen denken onder vrijheids van meninguiting te kunnen scharen.
Blijf jij nou maar op dat achterlijke eiland van je.@apfelstrudel domme steek onder water over dat ik Moslim ben maar zelf weet je de basis van de Nederlandse wet niet eens.
Blijf jij maar in de keuken jongen, ben je beter in.
Blijf jij nou maar op dat achterlijke eiland van je.
Een koran verbranden zou ook moeten kunnen in een normaal werkende rechtsstaat, ongeacht wat jij ik of Achmed daar van vindt.Over acties die mensen denken onder vrijheids van meninguiting te kunnen scharen.
Als jij vind dat moslims of joden kutvolk zijn dan mogen hun jou toch islamofoob of antisemiet noemem? Die vrijheid werkt 2 kanten op he. Boeit jou het wat hun vinden, niemand die aan jouw deur staat te protesteren vanavond.
Een koran verbranden zou ook moeten kunnen in een normaal werkende rechtsstaat, ongeacht wat jij ik of Achmed daar van vindt.
Als ik een boek koop en deze op mijn grond in een vuurkorf tyf dan is dat mijn goed recht. En dat mag ik met al mijn boeken doen.... behalve de koran. Dan worden er opeens aanpassingen gemaakt en gaat de burgermeester van Arnhem spastisch doen (die natuurlijk zelf ook moslim is).
De reden waarom dit wordt verboden is ondat men bang is voor geweld.
En DAT is nu juist het probleem. Dat we een 5e kolonne onder ons hebben die steeds hun zin krijgt en onze rechtsstaat ondermijnt door te dreigen met geweld. En dat indien nodig ook al te graag toepast.
Zoals ze overal ter wereld al 1400 jaar doen.
We mogen de Nederlandse vlag ook niet onbelicht na zonsondergang buiten laten hangen.Een koran verbranden zou ook moeten kunnen in een normaal werkende rechtsstaat, ongeacht wat jij ik of Achmed daar van vindt.
Als ik een boek koop en deze op mijn grond in een vuurkorf tyf dan is dat mijn goed recht. En dat mag ik met al mijn boeken doen.... behalve de koran. Dan worden er opeens aanpassingen gemaakt en gaat de burgermeester van Arnhem spastisch doen (die natuurlijk zelf ook moslim is).
TaqiyyaVan wie mag je de Quran niet verbranden?
Van een burgemeester? Dus..? Je mag in bepaalde delen van steden geen alcohol bij je hebben.
Of met meerdere jongeren lopen.
EN?
Ohnee geen vrijheiddddd huil huil
Want anders wordt je in elkaar getrapt door een groep skinheads?We mogen de Nederlandse vlag ook niet onbelicht na zonsondergang buiten laten hangen.

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?Ok. Raar.
Als je een Quran of andere islamitische teksten niet meer wilt..
Moet je het verbranden.