Grijpwijk
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grijpwijk zei:In de toekomst verdwijnen de gebruikers naar underground geheime sportscholen in kelders en overwinnen de health centers.

Wat een heerlijk oer-Hollands voorstel weer! Vast bedoelt als 'signaal' naar de bevolking danwel als kontkruip-idee naar de USA die ons als narcostaat betitelt.The rebel zei:Ik heb hier thuis mijn trainingszaal en ik woon in België, ik hoef mij dus geen zorgen te maken.
Dit is trouwens maar één of ander voorstel die er hoogstwaarschijnlijk toch niet door zal komen. Ik denk trouwens dat de meerderheid van de sportschoolbezoekers clean zijn.
)gallius zei:de gemiddelde sportschoolbezoeker is zo breed als een meisje(no offence)
ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen

gallius zei:ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen
gallius zei:de gemiddelde sportschoolbezoeker is zo breed als een meisje(no offence)
ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen
Dat dacht je maar. Ik ken er genoeg die wielrennen én 3 keer per week in de sportschool hangen én gebruiken maar daar zie je het niet aan.
de leeuw zei:Haha, owk stel ze gaan sportschoolbezoekers controleren. Dan mogen ze nooit selectief optreden, dus zullen ze ook consequent leuke breezermeisjes moeten controleren en recreatieve huisvrouwtjes. Haha ik zie de eerste krantenkop al voor me: "Huisvrouw spant kort geding aan tegen positieve uitslag dopingcontrole"![]()

D.D. zei: