MuscleMeat

Weer zo'n fabuleus CDA-plan.... (Dopingcontrole sportscholen)

In de toekomst verdwijnen de gebruikers naar underground geheime sportscholen in kelders en overwinnen de health centers.

Misschien ook wel een idee om bij iedereen die wat gewichten of dumbbells wil kopen bij de kassa even bloed af te nemen.

Grijpwijk zei:
In de toekomst verdwijnen de gebruikers naar underground geheime sportscholen in kelders en overwinnen de health centers.

Dat is al lang zo. Je moest eens weten hoeveel sportscholen er in de Sint-Pietersberg zitten! :D

Ik heb hier thuis mijn trainingszaal en ik woon in België, ik hoef mij dus geen zorgen te maken.

Dit is trouwens maar één of ander voorstel die er hoogstwaarschijnlijk toch niet door zal komen. Ik denk trouwens dat de meerderheid van de sportschoolbezoekers clean zijn.

Een proefballonnetje die Atsma te binnen schoot toen hij op het toilet crack zat te roken.

Ik pis niet in een potje en ik stem niet meer op het CDA.

:roflol: Wat een heerlijk oer-Hollands voorstel weer! Vast bedoelt als 'signaal' naar de bevolking danwel als kontkruip-idee naar de USA die ons als narcostaat betitelt.

Praktisch is het niet uitvoerbaar, omdat je dan zal zien dat sportverenigingen als 'De Vrolijke korf', 'Bal 'em d'r in' en dergelijke worden overgeslagen en jouw fitnesscluppie wél wordt bezocht.

Ik zal je uit de doeken doen hoe zoiets ter sprake komt: Iemand als Atsma komt op een verjaardag (en dit is serieus hoor!), bezoekt familie of zit ergens in een openbare gelegenheid waar dit onderwerp ter sprake komt. Misschien vangt ie wel wat op van de zoons van z'n zuster. Dat er dus erg Frank en vrij wordt gehandeld in anabolen, en niet zomaar pillies, nee, van dat echte spul zoals Nandrolon, bekend van de AC Milan-reclames.
En dan komt de vraag ter sprake 'Is dit dermate ernstig om er eens paal en perk aan te stellen?' 'Kan ik hiermeee scoren?"

Vervolgens maakt Atsma een kort voorstel, geeft daarmee een vermoeden aan dat het wijd verspreid is en de fracties kunnen erop inhaken.

Heeft iemand al eens gedacht aan het feit dat 'voor eigen gebruik' toegestaan is? Dan moet die wet ook eerst even veranderd worden en daarmee begeeft de politiek zich op glad ijs want dan mag je dus wel je gang gaan op straat door voor eigen gebruik van alles op zak te hebben maar iemand die dag en nacht met z'n sport bezig is mag geen middelen gebruiken die DIE prestatie verhogen, zelfs niet als hij/zij niet met competities meedoet..

fl**ker toch op Gristenhondje Atsma, ga eerst es kijken wáár je over praat, normen & waarden-bazelaar!

Weet je wat pas frustrerend is? De enige die ten volle beseffen wat voor een debiel plan dit is zijn mensen met een redelijk kennis over prestatiebevorderende middelen en hun markt, en een redelijke kennis van de Nederlandse wetgeving. Hoeveel mensen praten we dan over?

The rebel zei:
Ik heb hier thuis mijn trainingszaal en ik woon in België, ik hoef mij dus geen zorgen te maken.

Dit is trouwens maar één of ander voorstel die er hoogstwaarschijnlijk toch niet door zal komen. Ik denk trouwens dat de meerderheid van de sportschoolbezoekers clean zijn.

de gemiddelde sportschoolbezoeker is zo breed als een meisje(no offence;) )
ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen

Je zou ze de kost is moeten geven die lui die juice gebruiken en nog steeds zo "smal als een meisje zijn"

@DBC01, Atsma zal wel iets meer verstand hebben van dopingzaken dan je nu beschrijft. De man is al sinds de jaren 80 actief in het wielrenwereldje in diverse functie.

Het is een belachelijk plan, Atsma stelt nu een recreatieve sporter gelijk aan een wedstrijdsporter.

gallius zei:

Off-topic, ga dan ook eens trainen in een echte gym i.p.v. een healtcentre :D

gallius zei:

Dat weet ik zo nog niet. Niet iedere gebruiker is zo breed dat hij niet door de deur kan, een wielrenner of voetballer die recreatief bezig is kan ook een gebruiker zijn en die mensen bezoeken ook sportscholen.

gallius zei:

Haha! :D Dat dacht je maar. Ik ken er genoeg die wielrennen én 3 keer per week in de sportschool hangen én gebruiken maar daar zie je het niet aan.
Wielrenners zijn niet van de spieren, doch willen wel wat kracht aanzetten.
Ik ken wielrenners die jaarlijks 2-3 kuurtjes Primo en test doen, laag gedoseerd, en er per wedstrijd een gram speed of een dozijn efedrinetabs naar binnenwerken. Wie ziet het?

Daarnaast: geef ze eens de kost; de jongens die voor de zomer begint 'effe een kuurtje doen' en er 4 maanden gedrongen en gepompt bijlopen, om vervolgens de wintermaanden (zoals nu) al in te gaan met hun oude proporties? Genoeg.

Haha, owk stel ze gaan sportschoolbezoekers controleren. Dan mogen ze nooit selectief optreden, dus zullen ze ook consequent leuke breezermeisjes moeten controleren en recreatieve huisvrouwtjes. Haha ik zie de eerste krantenkop al voor me: "Huisvrouw spant kort geding aan tegen positieve uitslag dopingcontrole":p

de leeuw zei:
Haha, owk stel ze gaan sportschoolbezoekers controleren. Dan mogen ze nooit selectief optreden, dus zullen ze ook consequent leuke breezermeisjes moeten controleren en recreatieve huisvrouwtjes. Haha ik zie de eerste krantenkop al voor me: "Huisvrouw spant kort geding aan tegen positieve uitslag dopingcontrole":p

Willekeur mag niet optreden inderdaad. Wát een klus jongens! :D
Krijg je een briefje thuisgestuurd: 'Verwacht op 1 december a.s.: Consult van de Dopingdienst. Gaarne allen op komen draven want wie er niet is wordt automatisch positief bevonden' :roflol:

hier bij ons is er in onze sportschool al eens een inval gebeurt, een heel nare ervaring voor sommigen, het dopingbusje stond buiten en iedereen mocht aanschuiven om in een potje te pissen, een viertal personen zijn toen tegen de lamp gelopen, later bleek dat er iemand geklikt heeft tegen de politie...
Er zijn toen veel mensen naar een andere sportschool vertrokken ook. Zelf was ik toen ook bezig aan een kuur maar ik was er op dat moment niet, kheb dus geluk gehad.

Ja, dat draadje dat je toen had gemaakt kan ik me nog wel herinneren.
Als ze dat soort razzia’s ook in Nederland houden dan ga ik uit protest ook aan de a.a.s. Dan wordt ik de grootste en hardste activist ooit. :D

Dat wordt thuistrainen jongens :D

D.D. zei:
zie ook niet in wat ze ermee willen bereiken...

Ik snap waarschijnlijk wel wat ze ermee willen bereiken: ze willen volgens mij een soort zekerheid bereiken voor de toekomst, ik denk dus dat dit plan meer gericht is op de jeugdsporters die misschien potentie hebben om later professioneel te gaan sporten. Zodat ze kunnen zien of deze ook in het verleden geen doping gebruikt heeft

Mijn mening: Zolang je doping wil gebruiken en dit voor jezelf doet in recreatief verband, is er in mijn ogen geen probleem. Je doet het toch immers voor jezelf ?

Ach als deze ontwikkeling zó extreem zou gaan worden zoals je ziet in films als Twelve Monkeys (wat onwaarschijnlijk is) dan weet ik genoeg mensen die willen investeren in een zaaltje en er een besloten club van maken, gezellig met alleen maar geloofsgenoten bij elkaar, heerlijk! :D

Wat een flauwekul.. ten eerste mag ik zelf in mijn lichaam pompen wat ik wil.. ten tweede bepaal ik zelf of ik wel of niet een potje pis/bloed afsta voor een test.. niemand die mij kan dwingen hiertoe.

Ze zullen wel sportscholen bij eea organisatie verplichten aan te sluiten waarin een clausule staat dat er op doping gecontroleerd mag worden, als jij dan daar lid word ga je akkoord met die regels.. en hoppa tis of pissen of wegwezen..

Flauwekul allemaal.. weer een typisch geval van burgertje pesten :D

Terug
Naar boven