XXL Nutrition

CDA wil dopingtest in sportschool

Aaaaarggghhhhhh......
Ik dacht dat jij dit initiatief wel van harte zou steunen.
Of gaat het je meer om de volgorde..? :D

Ja ik ben tegen kuurders, maar ik vind het vrij achtelijk dat omdat er in elke sportschool een paar van die waailappen rondlopen iedereen gecontroleerd moet worden.

Hier zal de "true natural bodybuilder" blij mee zijn:roflol:

Ja ik ben tegen kuurders, maar ik vind het vrij achtelijk dat omdat er in elke sportschool een paar van die waailappen rondlopen iedereen gecontroleerd moet worden.
Ach, één keer in een jaar een plasje doen ofzo...

Een voorselectie maken op uiterlijke kenmerken?
Da's ook niet afdoende, ik ben al zo vaak verdacht geweest.
Maar als je schoon bent hoef je er niet zo mee te zitten vind ik.

Ik moet wel zeggen dat ik het betuttel van de overheid meer dan zat begin te worden.
Maar dan zou dit wel het laatste zijn waar ik me druk om maak.

Meer dan de helft van nederland is te VET om fatsoenlijk een sprintje te kunnen trekken en wil je voor geen geld naakt zien maar laten we die 58.000 man die iets aan hun fysiek proberen te doen en er niet uit willen zien als een verlepte pudding eens lekker gaan sarren.

CDA :kots:

maar komen ze er dan ook achter dat ik wiet rook?:eek: en gaan ze dat tegen mijn ouders zeggen?:eek:

Jongens, als het toegestaan zou zijn, zou je de AS wel gewoon bij de apotheker kunnen gaan halen.
Het is toch niet zo gek dat er gecontroleerd word op verboden middelen.
Als je wilt pleiten voor legalisering, vind ik dat wat anders, maar tot het zo ver is...
Het is illegaal om te verhandelen en te bezitten. Niet om te gebruiken. Althans, zo werkt het bij harddrugs etc wel.

Je hebt in principe het recht zelf te weten wat je met je eigen lichaam doet.

Alleen alcohol, drugs zijn gewoon verboden natuurlijk. Een gedoogbeleid maakt bepaalde softdrugs nog niet tot legaal.

Alcohol valt niet onder de medicijnen, AAS wel. Denk dat daar het knelpunt zit. Als AAS ooit een genotsmiddel was en al honderden jaren werd gebruikt was er een kansje geweest dat AAS nu ook in de winkels lag.
Hangt er vanaf wat je allemaal onder de noemer drugs wilt plaatsen... dat is ook nog iets waar je over kan discussiëren.

Als je gaat kijken naar de relatieve schadelijkheid op de volksgezondheid van alle potentieel gevaarlijke stoffen, dan is geld pompen in die controles in de sportscholen natuurlijk compleet gekkenwerk. Het gemiddelde van de mensen die naar sportscholen gaan en AAS gebruiken zijn tig x gezonder dan de gemiddelde Europeaan (en zeker Amerikaan).

Je moet zo'n anti-AAS persoon eens vragen naar statistieken, bijvoorbeeld betreffende doden of mensen met permanente schade als gevolg van gebruik. Veel zal hij dan niet te zeggen hebben. Ik denk dat de regering zich in deze moet beperken tot campagnes om jongeren te overtuigen dat het ook zonder kan, alles wat verder gaat is volgens mij niet zinvol.

Bullshit zeg.. :roflol:
Ze zouden alleen superdudes en noobs dit moeten verbieden, niet de mensen die inzet tonen!

Ik kan me er persoonlijk niet druk om maken, maar kan me voorstellen dat dit voor sommigen vervelend kan zijn.

Ik zou eerder pleiten voor een goede voorlichting over deze middelen. Als iemand het wil gebruiken gebeurt het toch wel, ook al wordt er gecontroleerd. Ik merk bij mij in de sportschool dat er zat (vooral jonge) gasten zijn die een kuur pakken, maar die eigenlijk geen idee hebben waar ze aan beginnen.

Dit politieke familie clubje is onvoorwaardelijk sponsor van de vlees- en farmaceutische industrie.

Terwijl Klink als Sinterklaas tientallen miljoenen bijschreef op de rekening van de medicijn fabrikanten, Verburg nog even de Agrarische sector in Brabant geruststelde dat de uitpuilende bedrijven hun winstmaximalisatie op volle toeren konden blijven doorzetten en men nog even volop uitsprak hoe graag men de extra minaretten ziet verschijnen krijgt de Verlichtende ziel die z'n sport gevonden heeft nog even wat extra ballast op z'n schouders van deze Christelijke militie.

Terwijl men in 't zuiden van het land de kans liep om tijdens een fietstocht de dodelijke Q koorts op te lopen bleef het CDA apathisch toekijken.

Waar het onschuldige Mexicaanse griepje de kop opstak, schreeuwde de farmaceutische lobby dat verzekerd is van de zak van Klink dat er geen tijd te verliezen was, en dat vond het CDA ook, er was immers geld te verdienen. Zo krijgt er in de toekomst weer iemand een baantje bij Pfizer.

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft doet iedereen wat hij wilt.
Beter zou het zijn als er artsen waren die je er bij helpen.

Heeft die Atsma wel eens iets anders te melden ?

Trouwens, gebruik van doping is toch wettelijk legaal (in Nederland, niet in België trouwens)... Wat is het probleem dan ?
En daarbij komt, wie moet gaan betalen voor mijn doping-controle ?

Dat ze maar eerst die volgevreten vette dikke papzakken eens wat dunner gaan maken.
Dan pas bij ons aankloppen.

Wat een idioten :hahaha:

Net goed!!!, al die vieze valspelende anaboluhspuiterds die lopen te patsen met hun spieren en mij daardoor complexieseren en het gevoel geven dat ik niet goed genoeg ben voor de wereld:mad:
Laat maar komen die controles en laten we mensen vooral nog meer controleren in hun prive omgeving zodat enige vorm van gedrag dat buitenen de maatschappelijke norm staat de kop kan worden ingedrukt:yes:
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
big-brother-is-watching-you1.jpg

edit:verkeerd gelezen

Laatst bewerkt:
Ik zeg doen :thumbup:

Terug
Naar boven