MuscleMeat

CDA wil dopingtest in sportschool

Ik zou jouw ook het liefst willen dwingen goede boeken te lezen alvorens je stemrecht krijgt, maar you can't have it all.

Ik zou jou eerst een goede les in nederlandse taal willen geven.
Altijd zeiken op anderen maar zelf kan je toch ook niks, klaploper :o

Wat heeft stemrecht hier in godsnaam mee te maken :roflol: persoonlijke frustratie?

Klaas is geen voorstander van het algemeen stemrecht.

dat wou hij laatst ook al invoeren.
er schijnen meer vrouwen onveilig aftevallen dan mannen die aan de as zitten.

Ok ik weet het goed gemaakt. Een algemene controle in alle sportscholen is belachelijk en je pakt daarmee de thuissporters niet aan.

Ik stel voor dat je sporters aangeeft waarbij je het vermoeden hebt dat ze gebruiken. Wij sporters zijn insiders dus horen en zien zo ook veel meer. Zo kunnen we de klootzakken erbij naaien! :evil:
Dus ook de juicers met een home gym. :banana:

Gewoon een meldlijn in het leven roepen.

Laatst bewerkt:
Niet te geloven wat de heren/dames kamerlid toch altijd maar weer verzinnen om ons te betuttelen.
Nu moeten we weer in een potjes zeiken om te bevestigen dat we massaal aan de AAS zitten zodat ze kunnen zeggen: "zie je wel!"

Niet dat ze daar iets mee opschieten. Zoals Big-T al stelde is er bijzonder weinig onderzoek gedaan naar de effecten van AAS op de gezondheid.
Men wil nu dus iets verbieden waarvan men totaal geen idee heeft waarom het moet worden verboden.
We kennen allemaal wel de verhaaltjes over de gewelddadige bodybuilder die op zijn 40e sterft aan een hart-attack. Ligt de aggressie dan aan de bodybuilder of aan de AAS?

Het zou best kunnen dat een stack van mega doseringen van bepaalde AAS gevaarlijk zouden kunnen zijn.
Maar hoe zit het met de gemiddelde gebruiker in de sportschool die een kuurtje testosteron of deca zet?
Het lijkt mij dat je dan de AAS moet verbieden waarvan is bewezen dat ze ongezond zijn, terwijl je de rest goedkeurt............ Maar deze simpele logica overstijgt natuurlijk het denkniveau van mijnheer het kamerlid.

Zoals MrJ al stelt: zet de bewezen nadelige gevolgen van AAS eens af tegen de bewezen nadelige gevolgen van alcohol/drugs.
Ik wil daar nog wel een stapje verder in gaan: Wil je AAS verbieden, dan moet je op zijn minst alle zaken verbieden waarvan wèl is aangetoond dat het slecht voor de gezondheid is: Snoep weg uit de scholen, friettenten dicht, algeheel frisdrank verbod. Als we dan toch bezig zijn zou ik zeker verbieden om varkensvlees te consumeren. Daar krijgen we immers darmkanker van en dat is meer dan je kunt zeggen van AAS.

Ik heb zo het idee dat dat idee bij mijn sportschool een probleempje wordt:p

Geld voor de controles komt uit de nieuwe overgewichtsbelasting! True story

Leuk man, met zn allen op een rij in potjes pissen. Lekker in elkaars potje mikken enzo. Laat maar komen die test.

ach gewoon afwachten wat er gaat gebeuren en het zal met een sisser aflopen want hoe wil ie dat doen en wie zal dat betalen??
en anders allemaal een homegym

Nu zijn we allemaal de lul :(:angstig:

ik spoel me whey alvast door de plee:shake:

Is toch je eigen keuze of je het gebruikt?

Als ze dit doen moeten ze ook elke coffeeshop gaan controleren op wiet.

Ok ik weet het goed gemaakt. Een algemene controle in alle sportscholen is belachelijk en je pakt daarmee de thuissporters niet aan.

Ik stel voor dat je sporters aangeeft waarbij je het vermoeden hebt dat ze gebruiken. Wij sporters zijn insiders dus horen en zien zo ook veel meer. Zo kunnen we de klootzakken erbij naaien! :evil:

Wat zeik je nou man, als iemand wil gebruiken moet hij dat zelf weten. Iemand aangeven vind ik persoonlijk nogal zielig. Kan je het niet heben, omdat iemand bijvoorbeeld er beter bij staat dan jou? Komt er ook een meldlijn waar ik te dikke mensen kan aangeven, want dan staat je telefoon wel roodgloeiend.

Laatst bewerkt:

Een NSB-lijn, we hebben immers nog niet genoeg mensen verraden in de laatste 70 jaar.

Is in de praktijk niet uitvoerbaar, zoveel nietszeggende proefballonnetje van dit incapabele Kabinet.

De algemene medische zorg.
Roids = gif!
Dus krijg je een hartaanval op latere leeftijd t.g.v. van je gebruik dan gaat het de maatschappij in elk geval niets kosten!

Aha... en al die vette zeugen die niet fatsoenlijk om kunnen gaan met eten en zich helemaal klem vreten?
Die krijgen 10x eerder hart/vaat ziekten en daar zijn er een stuk ok 10.000x zoveel van. Mag ik dan nu ook mijn belanstingcenten terug van hun?

Wat een pauperargument toch altijd.."dikke mensen kosten ook geld"..

Terug
Naar boven