Fitness Seller

Weer zo'n fabuleus CDA-plan.... (Dopingcontrole sportscholen)

Ik hoorde eens dat je in Zweden in je sportschool een convenant moet tekenen waarin je belooft geen anabolen zal gebruiken....

Xtreme_BODY zei:
Was poosje geleden ook in het nieuws dat ze ook een grote groep amateur voetballers hadden gecontroleerd. Het bleek volgens dat onderzoek dat bij de amateur voetballers 2 x zoveel mensen op doping werden betrapt dan bij het prof gebeuren.
Niet moeilijk als cannabis op de dopinglijst staat.

Wat een belachelijk voorstel is me dit nu weer...
Iedereen doet gewoon wat hij of zij denkt te mogen doen met z'n eigen lichaam.
Moesten ze nu "drugspreventie" als reden geven voor dit voorstel zou ik het nog érgens kunnen begrijpen...

Dit topic is trouwens sterk de richting aan het uitgaan van kritiek op de huidige politiek... en vind het wel terecht
Politiek is hoe langer hoe meer enkel en alleen "populair worden", ik vind het hele politieke systeem eigenlijk dringend toe aan verandering.
Echt even serieus, hoe veel tijd wordt er werkelijk besteed aan politiek?
Oftewel moeten ze hun verkiezingscampagnes voorbereiden, oftewel moeten ze inhakken op andermans voorstellingen om zelf kiezers te overtuigen, oftewel doen ze mee aan populaire stellinginnames, it's all about image.
En daar bedoel ik mee: ze moeten toch constant met iets nieuws op de proppen komen want mensen hebben vaak het gevoel dat wanneer iets bij het oude blijft, de maatschappij enkel maar achteruitgaat...

Ze zouden iets aan het creatine gebruik moeten doen!

Thanatos zei:
Wat een flauwekul.. ten eerste mag ik zelf in mijn lichaam pompen wat ik wil.. ten tweede bepaal ik zelf of ik wel of niet een potje pis/bloed afsta voor een test.. niemand die mij kan dwingen hiertoe.

Ze zullen wel sportscholen bij eea organisatie verplichten aan te sluiten waarin een clausule staat dat er op doping gecontroleerd mag worden, als jij dan daar lid word ga je akkoord met die regels.. en hoppa tis of pissen of wegwezen..

Flauwekul allemaal.. weer een typisch geval van burgertje pesten :D
Dan nog moeten ze het voor elkaar zien te krijgen dat het strafbaar is om eea in je bloed te hebben...

Santoz zei:
Niet moeilijk als cannabis op de dopinglijst staat.

Wat een belachelijk voorstel is me dit nu weer...
Iedereen doet gewoon wat hij of zij denkt te mogen doen met z'n eigen lichaam.
Moesten ze nu "drugspreventie" als reden geven voor dit voorstel zou ik het nog érgens kunnen begrijpen...

Dit topic is trouwens sterk de richting aan het uitgaan van kritiek op de huidige politiek... en vind het wel terecht
Politiek is hoe langer hoe meer enkel en alleen "populair worden", ik vind het hele politieke systeem eigenlijk dringend toe aan verandering.
Echt even serieus, hoe veel tijd wordt er werkelijk besteed aan politiek?
Oftewel moeten ze hun verkiezingscampagnes voorbereiden, oftewel moeten ze inhakken op andermans voorstellingen om zelf kiezers te overtuigen, oftewel doen ze mee aan populaire stellinginnames, it's all about image.
En daar bedoel ik mee: ze moeten toch constant met iets nieuws op de proppen komen want mensen hebben vaak het gevoel dat wanneer iets bij het oude blijft, de maatschappij enkel maar achteruitgaat...
Vestig je hoop dan op Rob Oudkerk, die is bezig om een of ander informeel netwerk te vormen als soort van schaduwpolitiek, om 'essentiele dingen' bespreekbaar te houden. Ofzo, we horen er in ieder geval meer over.

Mars zei:
Ze zouden iets aan het creatine gebruik moeten doen!
En kip, die shit is zo anabool als wat.

Precies Santoz. Een dikke 5 jaar geleden vroeg de media zich af of de NL-politiek aan het afstevenen is op een Amerikaanse manier van politiek bedrijven: Meer op de persoon gericht dan op z'n partij. Politici haken daar gretig op in: Als je 50 plannen in een half jaar lanceert en er mislukken er 49 dan nog ben je in de picture, een half jaar lang, en wordt er tóch rekening met je gehouden want een persoon die politiek actief is en 50 plannen in 6 maanden lamceert, die schuif je niet zo even van tafel.

Als ze op creatine controleren ben ik zwaar de lul :roflol: vandaag laatse dag crea-kuurtje, zit dus helemaal vol ;)

Hiekie zei:
Als ze op creatine controleren ben ik zwaar de lul :roflol: vandaag laatse dag crea-kuurtje, zit dus helemaal vol ;)
Kijk dan maar uit "Hiekie". Voor je het weet beland je voor de rest van je leven achter de tralies.
Laf trouwens, om creatine te gebruiken. Kon je het natural niet meer aan?

Idd het spul maakt je kapot.

Controleur: "goedendag meneer.. wilt u even mee komen om wat bloed af te staan?"

ik: "Nee!"

Controleur: O.. ok, prettige dag dan maar.."

Opgelost.. :rolleyes:

gallius zei:
de gemiddelde sportschoolbezoeker is zo breed als een meisje(no offence;) )
ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen

Ik zou mij vereerd voelen als ik eruit gekozen word en er clean uitkom:D

;) :rolleyes: :eek: :D :o :cool:

die zijn gek zeg.....................cda fok you..

En straks komt er zeker nog meer? Een limiet op de VVM?

Hoe willen ze dit gaan doen. Als ze bij mij de sportschool zouden binnenkomen en zeggen zo pis jij maar eens in n potje. Dan smijt ik m toch een dumbbell naar zn hoofd toe. Komen ze binnen met 10 mislukte ecto's tegenover weet ik hoeveel getrainde mensen. :D

Ik hoorde het op de radio net...

Ik betwijfel inderdaad of ze het recht hebben zomaar urine of bloed af te mogen nemen. Misschien dat ze dat oplossen door mensendie zich in een sportschool inschrijven iets te laten tekenen waarbij ze daarmee instemmen.

Maar come on! Een sportschoolverbod als je betrapt wordt? :roflol: Ga je toch thuistrainen of zo (doe ik al trouwens). Hoe willen ze dat nou gaan aanpakken? Al die controles kosten handen vol geld, en leveren nauwelijks wat op. Alsof zo'n sportschoolverbod mensen afschrikt.

Ik zie het al voor me:

Agent: goeie dag meneertje, hebben wij iets aan te geven?
Automobilist: eh nee hoor agent...
Agent: ik ga toch even uw auto doorzoeken... zo wat hebben we hier, een zakje wiet, hmm ok... Ah! Een DUMBELL!! Inspecteur, kom hier!
Automobilist: Wacht even agent! Daar heb ik een vergunning voor!

:rolleyes:

Hehe ik weiger om mijn penis uit mijn broek meneer de officier.
Maar als u een mooi blond vrouwtje hier heeft werken mag zij het wel doen:)

Dan komt er iets anders dan pis uit je brandblusser,Ries en dat is ook weer niet de bedoeling.:D

Het is een vorm van preventief controleren, net als preventieve foullering op straat. Dat preventief fouilleren heeft al zoveel gezeur veroorzaakt, en is her en der al ingetrokken, dus denk maar niet dat er preventief je urine wordt gecontroleerd, zéker niet in amateurkringen.

Terug
Naar boven