El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet moeilijk als cannabis op de dopinglijst staat.Xtreme_BODY zei:Was poosje geleden ook in het nieuws dat ze ook een grote groep amateur voetballers hadden gecontroleerd. Het bleek volgens dat onderzoek dat bij de amateur voetballers 2 x zoveel mensen op doping werden betrapt dan bij het prof gebeuren.
Dan nog moeten ze het voor elkaar zien te krijgen dat het strafbaar is om eea in je bloed te hebben...Thanatos zei:Wat een flauwekul.. ten eerste mag ik zelf in mijn lichaam pompen wat ik wil.. ten tweede bepaal ik zelf of ik wel of niet een potje pis/bloed afsta voor een test.. niemand die mij kan dwingen hiertoe.
Ze zullen wel sportscholen bij eea organisatie verplichten aan te sluiten waarin een clausule staat dat er op doping gecontroleerd mag worden, als jij dan daar lid word ga je akkoord met die regels.. en hoppa tis of pissen of wegwezen..
Flauwekul allemaal.. weer een typisch geval van burgertje pesten![]()
Vestig je hoop dan op Rob Oudkerk, die is bezig om een of ander informeel netwerk te vormen als soort van schaduwpolitiek, om 'essentiele dingen' bespreekbaar te houden. Ofzo, we horen er in ieder geval meer over.Santoz zei:Niet moeilijk als cannabis op de dopinglijst staat.
Wat een belachelijk voorstel is me dit nu weer...
Iedereen doet gewoon wat hij of zij denkt te mogen doen met z'n eigen lichaam.
Moesten ze nu "drugspreventie" als reden geven voor dit voorstel zou ik het nog érgens kunnen begrijpen...
Dit topic is trouwens sterk de richting aan het uitgaan van kritiek op de huidige politiek... en vind het wel terecht
Politiek is hoe langer hoe meer enkel en alleen "populair worden", ik vind het hele politieke systeem eigenlijk dringend toe aan verandering.
Echt even serieus, hoe veel tijd wordt er werkelijk besteed aan politiek?
Oftewel moeten ze hun verkiezingscampagnes voorbereiden, oftewel moeten ze inhakken op andermans voorstellingen om zelf kiezers te overtuigen, oftewel doen ze mee aan populaire stellinginnames, it's all about image.
En daar bedoel ik mee: ze moeten toch constant met iets nieuws op de proppen komen want mensen hebben vaak het gevoel dat wanneer iets bij het oude blijft, de maatschappij enkel maar achteruitgaat...
En kip, die shit is zo anabool als wat.Mars zei:Ze zouden iets aan het creatine gebruik moeten doen!
D. zei:
Kijk dan maar uit "Hiekie". Voor je het weet beland je voor de rest van je leven achter de tralies.Hiekie zei:Als ze op creatine controleren ben ik zwaar de lulvandaag laatse dag crea-kuurtje, zit dus helemaal vol
![]()
gallius zei:de gemiddelde sportschoolbezoeker is zo breed als een meisje(no offence)
ik denk dat ze de potentiele gebruikers er zo kunnen uithalen

Dr. Worf zei:Controleur: "goedendag meneer.. wilt u even mee komen om wat bloed af te staan?"
ik: "Nee!"
Controleur: O.. ok, prettige dag dan maar.."
Opgelost..![]()
niks aan toe te voegen....
Ga je toch thuistrainen of zo (doe ik al trouwens). Hoe willen ze dat nou gaan aanpakken? Al die controles kosten handen vol geld, en leveren nauwelijks wat op. Alsof zo'n sportschoolverbod mensen afschrikt.