- Waardering
- 591
Klokslag 6 uur. De DBB'ers verzamelen zich, trouw aan hun strikte voedingsschema, in de keuken, waar de heerlijkste proteine-rijke gerechten staan uitgestald. *ding ding ding* klinkt het wanneer Dutchlifter met zijn lepel op een wijnglas tikt. 'Ik wil graag een toost uitbrengen...' Ruw wordt DutchLifter onderbroken door orgineel: 'Waarom zou jij de toost uitbrengen vanavond? Dat is mijn recht, aangezien ik als langste van ons allemaal in de DBB Villa heb gewoond.' Rob G: Man, jij komt net kijken! Ik ben al meer dan 10 jaar lid van DBB!' Een wijze peanuthead95: 'Jongens dit werkt zo niet. Wat nu als we met zijn allen een leider aanwijzen? Iedereen mag zijn stem uitbrengen op een bewoner, en degene met de meeste stemmen is voor nu en voor altijd de alpha male van de DBB Villa.' Hij vervolgt: 'Ik begin alvast, peanuthead95...'
De verkiezing om het burgemeesterschap is bij deze begonnen. Er kan tot 0:00 vannacht gestemd worden op een van de spelers die tot nu toe zijn ingeschreven:
1. orgineel
2. bikers
3. Biobeast
4. jimbooo
5. DutchLifter
6. Jaap Ja
7. newinthegame
8. SuuS141
9. lloydatoni
10. Thielen
11. Spaceman21
12. Suicide Sid
13. peanuthead95
14. Rob G
15. Jorgyboy
16. whami
17. rickynl
Mensen die zich nog willen inschrijven, maar niet in deze lijst staan maken geen aanspraak op het burgemeesterschap. Inschrijven voor het spel is echter nog mogelijk tot 0:00 vannacht. Daarna ga ik de rollen verdelen, en kun je niet meer meedoen. Wees er dus snel bij!
Laatst bewerkt: