MuscleMeat

Weerwolf 12: De DBB Villa

• Topic Starter Topic Starter
warm-koud-buffet.jpg

Klokslag 6 uur. De DBB'ers verzamelen zich, trouw aan hun strikte voedingsschema, in de keuken, waar de heerlijkste proteine-rijke gerechten staan uitgestald. *ding ding ding* klinkt het wanneer Dutchlifter met zijn lepel op een wijnglas tikt. 'Ik wil graag een toost uitbrengen...' Ruw wordt DutchLifter onderbroken door orgineel: 'Waarom zou jij de toost uitbrengen vanavond? Dat is mijn recht, aangezien ik als langste van ons allemaal in de DBB Villa heb gewoond.' Rob G: Man, jij komt net kijken! Ik ben al meer dan 10 jaar lid van DBB!' Een wijze peanuthead95: 'Jongens dit werkt zo niet. Wat nu als we met zijn allen een leider aanwijzen? Iedereen mag zijn stem uitbrengen op een bewoner, en degene met de meeste stemmen is voor nu en voor altijd de alpha male van de DBB Villa.' Hij vervolgt: 'Ik begin alvast, peanuthead95...'

De verkiezing om het burgemeesterschap is bij deze begonnen. Er kan tot 0:00 vannacht gestemd worden op een van de spelers die tot nu toe zijn ingeschreven:

1. orgineel
2. bikers
3. Biobeast
4. jimbooo
5. DutchLifter
6. Jaap Ja
7. newinthegame
8. SuuS141
9. lloydatoni
10. Thielen
11. Spaceman21
12. Suicide Sid
13. peanuthead95
14. Rob G
15. Jorgyboy
16. whami
17. rickynl

Mensen die zich nog willen inschrijven, maar niet in deze lijst staan maken geen aanspraak op het burgemeesterschap. Inschrijven voor het spel is echter nog mogelijk tot 0:00 vannacht. Daarna ga ik de rollen verdelen, en kun je niet meer meedoen. Wees er dus snel bij!

Laatst bewerkt:
pinda

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:19 ----------

Zodat de ninja geen ninja is

Lastige keuze...

Potverdomme ik word nu al geslapped door 3 bodybuilding penissen.

• Like
Waarderingen: X.
vooruit Peanuthead95 maar owee als je corrupt word :mad:

Peanuthead
Omdat je zo graag wilt :D

****ing life..

peanuthead95.

Jorgyboy

jorgyboy

Aaah ik mag stemmen, Jorgyboy natuurlijk.

Ow, we zijn nog niet aan het stemmen om iemand te hangen?

Peanuthead95

Aaah ik mag stemmen, Jorgyboy natuurlijk.

Zouden jullie dat nou wel doen? Een Burgemeester hoort een leider te zijn & daarnaast houd niemand rekening met het karakter... Als de burgemeester namelijk corrupt is dat gewoon een evil guy extra en dat is gewoon zonde + dat die het laatste woord heeft ook nog bij gelijk in aantal stemmen... En kijkend naar het karakter van Jorgyboy is er geen twijfel over mogelijk dat die kiest voor de corrupte kant & de DBB villa naar de t*ring laat gaan.
Herzie jullie stemming dus even aub.

:trollface: Jorgyboy.

Zouden jullie dat nou wel doen? Een Burgemeester hoort een leider te zijn & daarnaast houd niemand rekening met het karakter... Als de burgemeester namelijk corrupt is dat gewoon een evil guy extra en dat is gewoon zonde + dat die het laatste woord heeft ook nog bij gelijk in aantal stemmen... En kijkend naar het karakter van Jorgyboy is er geen twijfel over mogelijk dat die kiest voor de corrupte kant & de DBB villa naar de t*ring laat gaan.
Herzie jullie stemming dus even aub.

:trollface: Jorgyboy.

Dude, jij doet niet mee, dus oprotten uit dit topic!

Als ik major wordt laat ik Peanuthead vastbinden en mag iedereen hem elke avond anaal vernederen. Lijkt me duidelijk dat ik de meeste geschikte kandidaat ben voor het burgemeesterschap.

Ik snap er geen moer van maar vind het wel grappig, kan ik als mod het spel opleuken? Dan ben ik wel in om de boel te vullen iig.

Terug
Naar boven