- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Ik bied mij aan voor verscheidene modpowers.Uhm...zou ik een pools sletje op mijn kamertje kunnen krijgen? Lijkt me leuk, of is dat raar?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bied mij aan voor verscheidene modpowers.Uhm...zou ik een pools sletje op mijn kamertje kunnen krijgen? Lijkt me leuk, of is dat raar?![]()

Inb4 speler met 2e account. Orgineel account krijgt burger rol, reserve account cultist, waardoor wolf bekend is op dag 1 & geëlimineerd word![]()

Inb4 speler met 2e account. Orgineel account krijgt burger rol, reserve account cultist, waardoor wolf bekend is op dag 1 & geëlimineerd word![]()
Ben idd pas sinds een week lid of zo. Je denkt dat ik een 2e account ben van een ander?
Zeker niet waar check mijn posts maar, denk niet dat je me kan vergelijken met andere die hier mee doen
Één van mijn laatst gestarte topics: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/vechtsport-krachttraining-321663/
Ik voel me verplicht iemand met de naam Rene te vertrouwen (tot het spel begint dan).

Ik zie zojuist je avatar, ben jij toevallig een ninja?Haha bedankt, ik kom wel gelijk met een knaller binnen!
Gemengde gevoelens over mijn identiteit![]()
Ik zie zojuist je avatar, ben jij toevallig een ninja?