XXL Nutrition

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

• Topic Starter Topic Starter
Ik laat jullie nog even speculeren, dan komt straks mijn nabeschouwingspost.

Wie was de gek? :p

Nou wel leuk dat ik gelijk had maar jammer dat het zo snel afgelopen is..

Ik doe overigens niet mee volgend potje, heb het te druk voor school daarvoor..

Bedankt voor de game markrot.. Karma

Denk dan toch dat de hint van die meester en worm op remiAFCA en newinthegame slaat. Toch nog een hint die ik ook kon ontcijferen. son i'm proud of myself.
inb4 egoïstisch

Prachtige verhalen van markrot, als dit echt letterlijk de hints waren, dan waren ze te makkelijk. Karma voor jou, was burger btw:trollface:

peanuthead

bodyguard hier :o. Vond het maar een k*trol :p. Moest eerst al weten uit te vinden of de burgemeester goed of slecht was voordat ik eigenlijk kon weten aan welke kant ik sta.

Flawless game Remi. Ik had je ook graag op je bek zien gaan haha maar ik moet het je nageven.

bodyguard hier :o. Vond het maar een k*trol :p. Moest eerst al weten uit te vinden of de burgemeester goed of slecht was voordat ik eigenlijk kon weten aan welke kant ik sta.
Ken het, was ook een potje bodyguard. Ik helemaal meedoen met de goede, kreeg ik te horen van de burgemeester dat hij curupt was en ik dus ook. zo onopvallend te switchen :roflol:

Nabeschouwing

Kort, maar krachtig. Moet zeggen dat er in de stemming en de ontwikkelingen toch wel erg spannende momenten zaten. Wanneer hints werden geopperd en vervolgens weggewuifd. Of juist dat vergezochte woordcombinaties werden aangehaald om iemand ter dood te stemmen :p Door goed spel van Remi is de pot helaas tot een vroegtijdig einde gekomen.

De rollen

1. Silentio -> burger
2. orgineel -> geliefde
3. Remi AFCA -> hacker (nam rol van de burgemeester over - werd de goede burgemeester)
4. IMBAatwork -> meisje
5. Spaceman21 -> bodyguard (hoort bij de corrupte burgemeester)
6. Thielen -> heks
7. bikers -> jager
8. Biobeast -> cultist
9. Skyrock -> cultist
10. DutchLifter -> burger
11. Jorgyboy -> leugenaar
12. Rob G -> geliefde
13. wieger24 -> gek (dacht dat hij heks was)
14. BlaRock -> burger
15. Peanuthead95 -> cultist
16. jimbooo -> anarchist
17. Rob P -> burgemeester (corrupt)
18. newinthegame -> weerwolf

Hints

Inleiding

De elfde ronde van weerwolf speelt zich af in het dorpje Narcissopolis, waarin niet slechts enkele, maar ALLE inwoners alpha males zijn, voorzien van een hoekige kaaklijn, 20 inch guns, venijnige kapsels en boze blikken. In navolging van een recente rage in het dorp, waarbij de inwoners geobsedeerd zijn met het zich meester maken van pua skills en 1001 methoden om p*ssy nat te maken, is een golf van brute verkrachtingsmoorden. Niet de sloots en br33z3rs zijn doelwit, maar eerder de musculaire, overzelfverzekerde alpha males behoren tot de gevarengroep. Autopsies wijzen de oorzaak aan van de alpha male-sterfte golf: een homocoïtusuele weerwolf. Anders dan een gewone weerwolf cumt deze weerwolf bij de gedachte van een zo zelfverzekerde alpha male die snikkend en gedwee zijn anaalgaatje opgeeft 'Bro dit is niet tof :('. Onvermijdelijk escaleert deze rape in een murder. De alpha males van Narcissopolis vrezen hun leven. Echter onverminderd overtuigd van hun heilige levensdoel zoveel mogelijk sloots te ballen, besluiten prominente self-proclaimed swagmeisters zoals Anu en Krakatoa hun oude leventje voort te zetten. De andere inwoners van Narcissopolis volg... oh wacht, nee zoals het echte alpha males betaamt gaan ze natuurlijk gewoon hun eigen gangetje en dat ze dertienineendozijn geboden zoals 'swagger' 'positive thinking' en 'YOLO' aanhangen is puur toeval :o Phaggotwolf profiteert van deze onvoorzichtigheid en blijft prooien op 'alpha male'-vlees. Donkere tijden breken aan voor de adolescente bodybuilding gemeenschap.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hints: geen hints.

Het is dag

Verlegen schuifelt een burgemeestertje het podium op voor een gevuld dorpsplein. De beediging van Narcissopolis' nieuwe burgemeester begint al in een drama. 'G..gg-e--oed' Boe-geroep overstemt Robje Penis. Een man aan de zijlijn helpt de burgervader het podium af. Een nieuwe legacy, voorbij voordat hij begonnen was.

Vervuiling, criminaliteit en immigratie (waz met jou) teistert het dorpje. Rob P is hard op weg bekend te worden als slechtste burgemeester ooit! Heb jij op hem gestemd bro? 'Lieg niet jongeh' klinkt verontwaardigd. Tot in een donkere kamer van het stadhuis doorklinkt geroezemoes. Snikkend steunt Robje in zijn zetel, onder een onvervalst portret van zijn grote voorbeeld.

Het dorpsplein stroomt leeg, PUA's en AFC's respectievelijk keren huiswaarts naar hun fawking vette bachelor pads of hun verwaarloosde eenkamerappartementen Het is een gekke dag!!!

Vanaf nu kan het spel beginnen, en je stem worden uitgebracht. Probeer je keuzes te onderbouwen, en probeer leuk spel op te leveren. Hints zijn aanwezig in deze en elk van mijn volgende verhalen. Ik zal me niet uitlaten over hints, dus vraag mij er niet naar. Pas na beeindiging van het spel ga ik de hints verklappen.

Er kan gestemd worden tot 20:00 's avonds!

Probeer je alsjeblieft te houden aan de volgende regels: eisen voor een stem staan hier ook duidelijk uitgelegd:

Regels

1. Dag duurt vanaf 0:00 's nachts tot 20:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Om 20:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. De leugenaar PM't mij zijn veranderde stem voor 20:00. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming, versiert met een verhaaltje weergeven. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:00 tot 0:00 's nachts. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen, en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de geliefden mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Ook de burgemeester en bodyguard niet, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!

First of all, enjoy the game!

Hints:
1. Alinea 1: 'een man helpt de burgemeester van het podium af'. Ik gebruik expres een vreemde woordkeus in deze zinscontext met 'man'. Dit wijst namelijk naar de speler 'Spaceman21'. De rol die bij hem hoort is bodyguard (aangezien hij de burgemeester helpt).
2. Alinea 2: 'niet liegen jongeh' Behoeft geen uitleg. Helaas een te makkelijke hint, al gaven sommige spelers in dit topic wel aan dat ze hem alsnog twijfelachtig vonden.
3. Alinea 2: 'onder een onvervalst portret van zijn grote voorbeeld' Onvervalst is een definitie van origineel. Dit duidt op speler orgineel. De man op de foto: een bekende pua, is ongetwijfeld 100% homoseksueel. Orgineel=geliefde.
4. Alinea 3: Ik plaats ieder etmaal een hint naar de hacker. Gezien het nog het begin was besloot ik enkel naar de naam van deze persoon te hinten. Dit was Remi AFCA, in de tekst 'PUA's en AFC's respectievelijk keren huiswaarts...'.
5. Alinea 3: 'het is een gekke dag' Dikgedrukt EN onderstreept. Dit wijst duidelijk op een hint. De rol is natuurlijk de gek. Een dag bestaat uit 24 uur. De enige speler met 24 in zijn naam, is wieger 24. wieger24=de gek.

Dag 1

Jorgyboy ligt te sluimeren in het zonnetje, onbezorgd, onbevangen. Deze man is geobsedeerd met het verkijgen van HET perfecte kleurtje, en brengt zijn dagen niet anders door. Er klinkt gestommel. Hij opent zijn oogjes. Jorgyboy ontdekt dat hij is omsingeld door een menigte. 'Bro's, stap eens opzij, jullie staan in mijn zonnetje.' Maar zijn broeders stappen niet opzij. 'Jorgyboy, we vinden jou niet tof bro, pepper je angus'. 'We gaan je vermoorden, gewoon omdat het kan!'
Wie op zoek is naar onverlaten: bezoek 'De Bespookte aap'.
Jorgyboy beseft dat zijn 'bro's' geen grapje maken en barst in huilen uit. Ik ben nog te jong om te gaan! En te mooi! Zijn mascara loopt uit. Biobeast: 'Zeg Jorgyboy, je hebt toch je leven geweid aan het verkrijgen van het perfecte kleurtje?' Jorgyboy wordt vastgehouden waarna hem een spuitje wordt toegediend. Melanotan II. Het werkt echt! En het is compleet veilig! Het is dan wel niet getest in wetenschappelijke setting, maar toch is het veilig, echt waar!!

Zijn penis wordt hard (no homo), maar veel meer gebeurt er niet. Dan maar nog een spuitje. En nog een. En nog een... Geleidelijk aan verdonkert zijn huidskleur. Jorgyboy is nu een n*ger. Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid is er een persoon geweest die ZO zwart is.

blksudanman.jpg

Foto van Jorgyboy na het toedienen van 100mg melanotan II.

'Mijn huidskleur, mijn levenswerk...' :treuren::treuren: Jorgyboy kan er niet mee leven dat hij n*ger is, dus hij besluit zelfmoord te plegen. De bloedige details zal ik de lezer besparen. Ah who am I kidding... :p Jorgyboy steekt de autosleutel van zijn roestige trabant genaamd 'Magic Wheels' (WTF???) in zijn buik en probeert een snede te krassen van zijn keel tot aan zijn balletjes. Halverwege het uiteenscheuren van zijn ingewanden, lekkend van pus, bloed en ontlasting, raakt Jorgyboy bewusteloos en sterft aan bloedverlies. Het is geen eerzame dood.

Geintje, geen gore pics. Dus maar een foto van een trabant :)
But life goes on in Narcissopolis... Je moet genieten van de kleine dingetjes van het leven! Zoals de aanblik van je haarloze, gebruinde, beaderde benen wanneer je zit te kakken op de toiletpot. Of dat gevoel wanneer je komkommerbadje net genoeg komkommer heeft en net niet teveel augurk... Licht optimistisch met deze gedachte keren de burgers huiswaarts. Deuren slaan licht, vitrages gaan voor, lichten gaan uit. De burgers houden zich even koest.

Jorgyboy is dood, hij was de leugenaar.

Het is nacht.

Spelers met nachtrollen hebben tot 0:00 om gebruik te maken van hun power via PM.

Hints:
1. Na alinea 1: In het wit: Wie op zoek is naar onverlaten: bezoek 'De Bespookte aap'. Dit is duidelijk een hint. Bespookte aap vertaalt naar 'haunted ape', een anagram van peanuthead. Peanuthead=cultist.
2. Alinea 4: Jorgy's auto heet 'Magic Wheels'. Dit duidt op de rol: heks. Wheels vertaalt naar wielen en dit rijmt op Thielen. Thielen=de heks.
3. Alinea 5: Laatste zin: De burgers houden zich even koest. Koest=stilhouden, dit wijst naar speler Silentio. Silentio=burger

Nacht 1

De narcistjes liggen lekker te rusten op 1 oor, enkel een duister heerschap is nog op de been. De weerwolf is op zoek naar prooien, en zijn neus ruikt iets lekkers. De geur van arrogantie. Niets liever heeft de wolf op zijn bordje dan een gepeperde angus met een snufje zelfliefde.

Anders dan de voorzichtige methode besluit de wolf te gaan voor het verrassingselement. Hij trapt de deur in en hij ziet.... de blinkende loop van een JACHTgeweer, vastgehouden door een gevaarlijk persoon die eruit ziet alsof 'ie stevig aan de celltech zit. Hij staat oog in oog met de jager, duidelijk in zijn schotveld. Achterlangs de jager nadert een grijnzend individu. :roflol: :roflol: 'Hahahahahahah! Weet jij dan wel niet wie ik ben? Ik ben de BESTE speler van dit dorp. Ik heb alles uitgedacht. Niemand kan mij schaden. Ik ben ongenaakbaar. Ik ben een ****ING legende!!! Weet je wat? Dit is TE makkelijk. Ik laat je dit keer gaan. Als ik zou willen, I'd hack your ****ing skull in, right here and now. Maar dit doe ik niet. Ik stel voor: doe je maar te goed aan een stel van die simpele lieden die hier in het dorp wonen. Eet je buikje maar mooi rond. En wanneer je groot en sterk genoeg bent geworden om een speler te verschalken die zo ****ING PRO is als ik, kom dan maar eens terug. Tot die tijd blijf je uit mijn buurt, want ik ben de meester en jij bent een nietige worm.' De wolf komt met de schrik vrij en spoedt zich weg van wat zijn graf had kunnen zijn. Met een afgelaten hoofd en een lege maag trekt hij zich terug in zijn holletje.

Er is niemand gestorven deze nacht.

Het is dag.

Tussen nu en 20:00 's avond kan gestemd worden op de meest verdachte persoon.

Hints:
1. Alinea 2: de jager zit aan de celltech. Op bb.com is dit een eufemisme voor kuren, ofwel 'cycling'. bikers=de jager.
2. Alinea 2: de zelfingenomen monoloog wijst op RemiAFCA, ik denk dat jullie niet veel moeite nodig hadden dit door te krijgen. Op een gegeven moment zegt hij: 'I'd hack your ****ing skull in'. Een wat vreemd geplaatste zin. Dit duidt op de rol: de hacker. RemiAFCA=de hacker.

Dag 2

Vrijdagmiddag! Weekend! De PUA's, players, en piepelaars van Narcissopolis zitten heerlijk te genieten in dorpscafe 'The Roofie Bar'. Het is de laatste week stressvol is geweest voor de bewoners. De gure wind betekent nu eenmaal dat de jasjes en de dasjes weer aan moeten... heel erg jammer om de esthetiek af te dekken natuurlijk. Daarom zullen de spiritualiën vanavond rijkelijk vloeien.

De incidenten van de afgelopen dagen zijn snel vergeten, en de stemming zit er goed in. Gezelligheid kent geen tijd. Lullen wordt lallen. Rob zit te gallen (welke rob??). Op een gegeven moment wordt het wel erg gezellig. Thielen stelt voor om het spelletje: doen, durven of de waarheid te gaan doen. 'Joah, vet!' 'Nice one bro.' De regels: er wordt willekeurig een persoon aangewezen, en hij kan kiezen tussen doen, durven, of de waarheid. Wanneer hij niet aan zijn opdracht kan voldoen, dan wordt die persoon bestraft met tepeltwisters, prikkeldraad, wedgies en dirty sanchez. 'Vet man, hhahahahhha!'

De eerste naam wordt getrokken uit de hoge hoed van de burgemeester (keeping it classy ;)). De getrokken naam is BlaRock. Hij kiest voor 'doen'. 'Blarock, jouw opdracht is dat je..hihii...dat je EricR opbelt en vraagt: loopt je koelkast? Hueheuheuueeh.' BlaRock voert zijn opdracht uit. Nog voor BlaRock de hoorn op de haak kon leggen viel hij in een plof neer. Acuut myocardinfarct. EricR heeft BlaRock niet slecht gepermbanned van DBB, hij heeft BlaRock verbannen van het leven!

Foto: EricR

De volgende naam die is getrokken: Silentio. Silentio kiest voor 'durven'. IMBAatwork is gekozen zijn opdracht te verstrekken en hij begint lachend: 'Hiihihiihi heheh. Silentio, durf jij...hahehhehahah...durf jij... mijn piem0l aan te raken? No homo'. (Jaja, want wanneer je no homo aan het eind zegt, dan betekent het dat je 100% heteroseksueelbent, maakt niet uit wat je hebt gezegd/gedaan... ECHT WAAR!) Silentio vervult zijn opdracht. Iedereen schatert van het lachen, wat een leuke broederlijke atmosfeer :D Ohja, en erg alpha natuurlijk ;)

Vervolgens wordt er nog een naam getrokken: newinthegame. Hij kiest voor 'de waaheid'. RemiAFCA: 'newinthegame, vertel ons je diepste, duisterste... meest stiekemigste geheimpje:o:heart:' Even aarzelt een aangeschoten newinthegame, 'ik weet niet of...'. 'Ach joh, het maakt niets uit, we houden toch wel van je hoor :)' Na deze bemoedigende woorden stamelt newinthegame 'Ik.... ben een weerwolf :o' 'Vuile ****ing homo!!' Een bierfles wordt stukgeslagen op newie's hoofd. Een steen raakt zijn hoofd. Een dumbbell wordt anaal ingebracht. newinthegame huilt: 'Maar jongens ik ben net nieuw hier... alsjeblieft spaar me. Please... pleeaaaasseeeee... :treuren::treuren:' Maar een ware PUA weet dat er in liefde, oorlog, en het spel weerwolven geen genade bestaat. newinthegame overlijdt aan zijn anale verwondingen. Iedereen is stil. Enkel klinkt een belerend 'I told you so, I told you so, nananananana...

l.jpg

newinthegame is dood, hij was de weerwolf.

Het dorpje is veilig. PUA's, alpha's en 'esthetische mannen' vervolgen vredig hun trieste levensstijl.

Hints: geen hints.

Eigen mening

Ik vind dat ik grote fouten heb gemaakt met de organisatie van dit spel. Te weinig cultisten. Wel evil rollen erin (leugenaar, burgemeester die corrupt is), maar aangezien zij de identiteit van de weerwolf en de andere cults niet kennen, tellen zij eigenlijk veel zwakker als badguy. Er waren in totaal 7 slechteriken op 18 spelers (1 weerwolf + 3 cultisten + 1 leugenaar + 1 corrupte burgemeester + 1 corrupte bodyguard), daarnaast dient de anarchist de kwade kant te steunen wanneer de goede dreigt te winnen. Helaas kwam deze stemmenmacht niet uit de verf.

De hacker heeft me kopzorgen gegeven mbt. spelbalans. Als ik het over zou moeten doen gooi ik de hacker en de leugenaar eruit, en zou ik meer cultisten erin stoppen. Meer cultisten heeft ook als extra voordeel dat meer spelers in staat zijn te communiceren (een leuke cultistengroep geeft epic game). Dan kunnen ze een effectieve trein opzetten en ontstaan er leuke situaties. Zo blijkt dat de simpele opzet toch vaak de betere zijn, ipv. het invoegen van allemaal nieuwe rollen die de spelbalans kunnen verstoren.

Ik wil nog wel even noemen dat de monoloog van het belerende mannetje in nacht 1 niet hintte naar het feit dat newinthegame, of een andere nieuwe speler de weerwolf zou zijn. Mijn insteek was dat dit mannetje zichzelf verheven boven de rest voelde (in het spottende verhaal, daarbuiten laat ik buiten beschouwing :P). Dit blijkt ook uit 'Ik stel voor: doe je maar te goed aan een stel van die simpele lieden die hier in het dorp wonen.' Dat hij de wolf daarna een nietige worm noemt betekent niet dat dit een mindere speler is, maar dat dit mannetje zich meer voelt dan IEDEREEN! Dat jullie het anders interpreteerden... tja :o

Desondanks was het weer leuk te hosten en wat creativiteit kwijt te kunnen, ik hoop dan ook dat jullie ondanks de korte duur van het spel plezier hebben gehad.

Het is nacht

Uiteindelijk 4 hints opgelost.

Van Spaceman, Silentio, mijzelf & jorgy:)

Spaceman was ik echter niet helemaal zeker van omdat ik bij het zoeken van bespookte aap uitkwam op "Spooked alien ape" Dacht dus later dat die aap uit de ruimte verwees naar Spaceman & overlaten betekende dus Spaceman als cultist.. Alleen twijfelde of ik die hint wel goed opgelost had dus wist het niet zeker meer:p

Al met al vind ik je verhalen wel altijd leuk om te lezen markrot.. Goede woordenschat ook, srs.;)

Top man! Super bedankt Mark! Was een coole pot, jammer dat hij zo snel voorbij was.

Zeker lol gehad en.thx daarvoor markrot. Wê kunnen forumvrienden die moeite stoppen in een leuk spel voor ons allen niet genoeg bedanken wat dat betreft;)

Uiteindelijk 4 hints opgelost.

Van Spaceman, Silentio, mijzelf & jorgy:)

Spaceman was ik echter niet helemaal zeker van omdat ik bij het zoeken van bespookte aap uitkwam op "Spooked alien ape" Dacht dus later dat die aap uit de ruimte verwees naar Spaceman & overlaten betekende dus Spaceman als cultist.. Alleen twijfelde of ik die hint wel goed opgelost had dus wist het niet zeker meer:p

Al met al vind ik je verhalen wel altijd leuk om te lezen markrot.. Goede woordenschat ook, srs.;)

Serieus die van spaceman? Die laatste 3 waren zeker mijn makkelijkste hints, maar die van spaceman was niet zo makkelijk hoor ;) Nice.

Serieus die van spaceman? Die laatste 3 waren zeker mijn makkelijkste hints, maar die van spaceman was niet zo makkelijk hoor ;) Nice.

Ja, maar zoals ik al zei van spaceman wist ik t op een gegeven niet meer omdat ik bij die ruimte aap belande : [Link niet meer beschikbaar]

Was weer een leuke (en korte) game. bedankt! Heeft me door wat :fa: uren geholpen :p.

Ja, maar zoals ik al zei van spaceman wist ik t op een gegeven niet meer omdat ik bij die ruimte aap belande : [Link niet meer beschikbaar]

Oh, dacht dat je doelde op die hint op dag 1 (bodyguard). Die bespookte aap wijst dus naar peanut ;)

Terug
Naar boven