MuscleMeat

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Let the games begin !!

Ben je goed of slecht IMBA

Strong, very strong, the strongest so far...

(goed)

geen idee, maar tot nu toe gaat mijn stem naar biobeast. Waarom? omdat het kan.

Jorgyboy...

XXjp5eOceUas_2jSUX7YkA2.jpg

geen idee, maar tot nu toe gaat mijn stem naar biobeast. Waarom? omdat het kan.

:roflol:

Ga het straks nog eens opnieuw lezen en zien of ik de hint kan vinden, is nog te vroeg op mijn vrije dag :D

fak jou silentio haha, ook mooie argumentatie enzo. Silentio, omdat t me nu al duidelijk is dat hij toch geen hints zal ontcijferen

Ik heb er wel één, denk ik. Zal hem later onthullen, maar tis voor mij eerst relevant om te weten hoe die persoon het spel speelt.

waarom zou je wachten hem kenbaar te maken als potentiele medeburgers kunnen worden weggestemd?

alvast mijn stem gewijzigd naar Remi AFCA.

waarom zou je wachten hem kenbaar te maken als potentiele medeburgers kunnen worden weggestemd?

alvast mijn stem gewijzigd naar Remi AFCA.

Alsof mijn uitleg jou ook maar enigzins zou kunnen overhalen om niet op mij te stemmen, je stemt toch willekeurig

Lol, Silentio onze nieuwe speler speelt het spel hard!

Mark, zitten er in elk van je posts hints of in de eerste nog niet?

Ook nog geheel willekeurig: Remi afca

• Like
Waarderingen: X.
Beste mede-bewoners,

Bedankt dat jullie op mij gestemd hebben. Jullie gaan zeker geen spijt krijgen van jullie stem. Ik ga zorgen dat alle trainings supplementen in het vervolg fiscaal aftrekbaar zijn en ik ga jullie voorzien van de beste (gratis) gyms. Jullie gaan een mooie tijd tegemoet vol met keiharde gains. Er zal hoogstwaarschijnlijk op korte termijn een AAS winkel komen waar jullie je groeihormonen zonder problemen kunnen aanschaffen. Enige voorwaarde hierbij is dat jullie je inschrijven voor een pas waarmee je toegang krijgt tot de winkel. Hier komt echter op korte termijn meer informatie over, houdt het informatie bord hiervoor in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Uw burgemeester

Mark, zitten er in elk van je posts hints of in de eerste nog niet?

Staat eronder van wel

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:27 ----------

Zou willen we maar naar de hints checken dan...Allereerst hint of de mogelijke leugenaar en gek

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:33 ----------

Het is dag

Verlegen schuifelt een burgemeestertje het podium op voor een gevuld dorpsplein. De beediging van Narcissopolis' nieuwe burgemeester begint al in een drama. 'G..gg-e--oed' Boe-geroep overstemt Robje Penis. Een man aan de zijlijn helpt de burgervader het podium af. Een nieuwe legacy, voorbij voordat hij begonnen was.

Vervuiling, criminaliteit en immigratie (waz met jou) teistert het dorpje. Rob P is hard op weg bekend te worden als slechtste burgemeester ooit! Heb jij op hem gestemd bro? 'Lieg niet jongeh' klinkt verontwaardigd. Tot in een donkere kamer van het stadhuis doorklinkt geroezemoes. Snikkend steunt Robje in zijn zetel, onder een onvervalst portret van zijn grote voorbeeld.

[Link niet meer beschikbaar]

Het dorpsplein stroomt leeg, PUA's en AFC's respectievelijk keren huiswaarts naar hun fawking vette bachelor pads of hun verwaarloosde eenkamerappartementen Het is een gekke dag!!!

Hint 1 : 3 uitroeptekens kan slaan op JimboooHij kan dus gek zijn...Dus Jimbooo als je Meisje of Heks bent ben je misschien Gek. Mocht je burger, wolf of cultist zijn dan was dit dus geen hint..

Hint 2: "Lieg niet jonguh" Kan slaan op Jorgyboy hij kan dus leugenaar zijn.

Weet natuurlijk niet of dit een hint is of gewoon een woordkeuze die toevallig kan slaan op 2 spelers, maar wilde het toch met jullie delen

Staat eronder van wel

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:27 ----------

Zou willen we maar naar de hints checken dan...Allereerst hint of de mogelijke leugenaar en gek

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:33 ----------

Hint 1 : 3 uitroeptekens kan slaan op JimboooHij kan dus gek zijn...Dus Jimbooo als je Meisje of Heks bent ben je misschien Gek. Mocht je burger, wolf of cultist zijn dan was dit dus geen hint..

Hint 2: "Lieg niet jonguh" Kan slaan op Jorgyboy hij kan dus leugenaar zijn.

Weet natuurlijk niet of dit een hint is of gewoon een woordkeuze die toevallig kan slaan op 2 spelers, maar wilde het toch met jullie delen

Hehe je wilg jorgyboy er gewoon uithebben. wil best met je meegaan, echter is hij een burger, hang jij morgen!!!

Hehe je wilg jorgyboy er gewoon uithebben. wil best met je meegaan, echter is hij een burger, hang jij morgen!!!

We zullen zien

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 12:18 ----------

Heb je nog op of aanmerkingen mbt de "hints" of kwam je alleen zeggen dat je op me zou stemmen mocht jorgyboy burger zijn?

Terug
Naar boven