IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er wel één, denk ik. Zal hem later onthullen, maar tis voor mij eerst relevant om te weten hoe die persoon het spel speelt.
geen idee, maar tot nu toe gaat mijn stem naar biobeast. Waarom? omdat het kan.
geen idee, maar tot nu toe gaat mijn stem naar biobeast. Waarom? omdat het kan.

And it beginsgeen idee, maar tot nu toe gaat mijn stem naar biobeast. Waarom? omdat het kan.

Ik heb er wel één, denk ik. Zal hem later onthullen, maar tis voor mij eerst relevant om te weten hoe die persoon het spel speelt.
waarom zou je wachten hem kenbaar te maken als potentiele medeburgers kunnen worden weggestemd?
alvast mijn stem gewijzigd naar Remi AFCA.
Mark, zitten er in elk van je posts hints of in de eerste nog niet?
Het is dag
Verlegen schuifelt een burgemeestertje het podium op voor een gevuld dorpsplein. De beediging van Narcissopolis' nieuwe burgemeester begint al in een drama. 'G..gg-e--oed' Boe-geroep overstemt Robje Penis. Een man aan de zijlijn helpt de burgervader het podium af. Een nieuwe legacy, voorbij voordat hij begonnen was.
Vervuiling, criminaliteit en immigratie (waz met jou) teistert het dorpje. Rob P is hard op weg bekend te worden als slechtste burgemeester ooit! Heb jij op hem gestemd bro? 'Lieg niet jongeh' klinkt verontwaardigd. Tot in een donkere kamer van het stadhuis doorklinkt geroezemoes. Snikkend steunt Robje in zijn zetel, onder een onvervalst portret van zijn grote voorbeeld.
[Link niet meer beschikbaar]
Het dorpsplein stroomt leeg, PUA's en AFC's respectievelijk keren huiswaarts naar hun fawking vette bachelor pads of hun verwaarloosde eenkamerappartementen Het is een gekke dag!!!
Staat eronder van wel
---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:27 ----------
Zou willen we maar naar de hints checken dan...Allereerst hint of de mogelijke leugenaar en gek
---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 11:33 ----------
Hint 1 : 3 uitroeptekens kan slaan op JimboooHij kan dus gek zijn...Dus Jimbooo als je Meisje of Heks bent ben je misschien Gek. Mocht je burger, wolf of cultist zijn dan was dit dus geen hint..
Hint 2: "Lieg niet jonguh" Kan slaan op Jorgyboy hij kan dus leugenaar zijn.
Weet natuurlijk niet of dit een hint is of gewoon een woordkeuze die toevallig kan slaan op 2 spelers, maar wilde het toch met jullie delen
Hehe je wilg jorgyboy er gewoon uithebben. wil best met je meegaan, echter is hij een burger, hang jij morgen!!!
Hehe je wilg jorgyboy er gewoon uithebben. wil best met je meegaan, echter is hij een burger, hang jij morgen!!!