AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

Vind het vergezocht maar zou zomaar kunnen.

Vergezocht.... Jongeh en Jorgyboy is vergezocht?

Ik twijfel juist of t niet te oppervlakkig is aangezien de hints 9 van de 10 juist wel "vergezocht" moeten worden.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 12:25 ----------

Beste mede-bewoners,

.....

Met vriendelijke groet,

Uw burgemeester

Ey Robbie P.. ben je goed of slecht.? Srs question

Dus je vind de hint sterk genoeg om op hem te stemmen?

Lig ik er al uit?

Nee ik was ninja.

Ik vind die Jorgyboy hint wel vergezocht.

Het is vergezocht ja, maar ik heb hints voorbij zien komen in vorige spellen die ze in een laboratorium nog niet ontcijferen..

Kan je nog meedoen?
Helemaal gemist dit :(

Kan je nog meedoen?
Helemaal gemist dit :(

Denk t niet rollen zijn namelijk al uitgedeeld.

Neem anders effe contact op met Markrot

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 13:24 ----------

Ik vind die Jorgyboy hint wel vergezocht.

Jullie vinden t beiden vergezocht... Vreemd aangzien die 3 uitroeptekens verder gezocht zijn..

Ik zou er in ieder geval niet opgekomen zijn hoor haha :D
Ben wel nog een leek op dit gebied :o

Oke...

Maar het word tijd dat we gaan stemmen...

Ik verwacht dat er 3 cultisten zijn, een wolf, leugenaar en eventueel corrupte burgemeester + Bodyguard..

Dat maakt in totaal 7 dus zo'n ongeveer 60% dat we er een goede uitstemmen en 40% een slechte..

Ik zal wel beginnen alvast en ik stem Jorgyboy. Waarom? omdat de mogelijke hint naar hem verwijst en heb liever een deels random iemand met nog enigzins een kleine aanleiding dan een totaal random iemand kiezen zonder enige aanleiding.

Mocht iemand iets anders weten dan hoor ik t graag.

Jullie vinden t beiden vergezocht... Vreemd aangzien die 3 uitroeptekens verder gezocht zijn..

Die vind ik ook vergezocht. Ik vind het goed dat je op zoek bent naar hints. En in deze fase van het spel zijn er toch niet veel aanknopingspunten. Dus ik wil best met je mee gaan. Maar ik wil eerst van jimbooo en Jorgy horen wat ze er op te zeggen hebben.

Die vind ik ook vergezocht. Ik vind het goed dat je op zoek bent naar hints. En in deze fase van het spel zijn er toch niet veel aanknopingspunten. Dus ik wil best met je mee gaan. Maar ik wil eerst van jimbooo en Jorgy horen wat ze er op te zeggen hebben.

Zie hierboven, heb al gestemd... Hun reacties zie ik vanzelf wel verschijnen

Vind die van Jonguh niet eens zo gek, en denk dat dat best wel eens zou kunnen kloppen.

Bij deze : jorgyboy.

Terug
Naar boven